obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
U kijkt naar wat u wilt. CaiWay/Delta heeft de mogelijkheid om op verzoek voetbalwedstrijden van Eredivisie Live comfortabel vanaf de bank te bekijken. U heeft wel een actieve smartcard en digitale ontvanger nodig.
 Onderwerp afdrukken
syfy en 13th street
Adios
Ik denk dat de verduidelijking van Caiway moet komen ..
 
Bordewolf
Die hebben we gehad. Wat me tegen de borst stuit is dat er totaal geen begrip is, niet nader is onderzocht en maar al te makkelijk in de modus is terug gegaan van we doen verder niets meer dit jaar.
Wanneer zoiets aan de kaak wordt gesteld, nu met de aantallen zenders er bij zou je als Caiway zijnde meteen moeten schakelen om dit binnen enkele weken recht te zetten ipv de stoel weer in de leunstand te zetten.

Ik mis echt totaal het begrip, het inleveringsvermogen in hetgeen gepresenteerd wordt en de wil binnen de organisatie Caiway om dit gewoon recht te zetten en voor elkaar te boksen.
Het voelt alsof je gewoon al je klanten verder laat stikken. Het interesseert ons niet, we nemen verder geen diepgang en thats it.

Ik heb mijn ding hier gedaan en stop ook met het herhalen over deze materie. Ik heb de stille hoop dat er toch nog op een of andere manier iets gedaan wordt aan deze situatie door Caiway.
 
Adios
Maar Caiway weet het verdwijnen van deze kanalen al maanden !!!
Is het niet een beetje lachwekkend dat Caiway een dag ervoor nog in onderzoek is?

Alle andere aanbieders hebben al twee maanden geleden hierover terug gecommuniceerd naar kun klanten.
 
Bordewolf

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Die hebben we gehad. Wat me tegen de borst stuit is dat er totaal geen begrip is, niet nader is onderzocht en maar al te makkelijk in de modus is terug gegaan van we doen verder niets meer dit jaar.
Wanneer zoiets aan de kaak wordt gesteld, nu met de aantallen zenders er bij zou je als Caiway zijnde meteen moeten schakelen om dit binnen enkele weken recht te zetten ipv de stoel weer in de leunstand te zetten.

Ik mis echt totaal het begrip, het inleveringsvermogen in hetgeen gepresenteerd wordt en de wil binnen de organisatie Caiway om dit gewoon recht te zetten en voor elkaar te boksen.
Het voelt alsof je gewoon al je klanten verder laat stikken. Het interesseert ons niet, we nemen verder geen diepgang en thats it.

Ik heb mijn ding hier gedaan en stop ook met het herhalen over deze materie. Ik heb de stille hoop dat er toch nog op een of andere manier iets gedaan wordt aan deze situatie door Caiway.


Zover ik begrepen heb zijn ze dit toch aan het onderzoeken? Althans zo verneem ik wel uit de berichten die ik lees....


Uit welk zinnetje uit het laatste bericht van Jeanine maak jij op dat ze nog in onderzoek zijn over het pakket in Twente? En wat valt er te onderzoeken eigenlijk?
Die HD zenders kunnen er zo bij worden gezet, ons netwerk laat dat toe en kan dat technisch aan.
Zoals ik al schreef hebben we aantoonbaar 9 minder HD zenders in het basispakket, maar mogen wel hetzelfde betalen tov alle andere Caiwayklanten.
Lijkt me niet in de haak. In de exta pakketten hebben we er 2 meer, maar Ziggo had dat al an daar betalen we ook naar, je mag juist in die pakketten HD verwachten.

Maar goed ik heb de stijdbijl begraven. Laat een andere Twent deze maar eens op gaan rapen. Caiway is laks in alles, dat geldt ook voor vervanging voor genoemde 5 !!!!!!!!!!!!!!!!! zenders.
Vergeet niet dat er ook 3 NPO zenders verdwijnen per 1 juli.

Zoals ik al zei tegen een organisatie de alleen maar voor zichzelf leeft en zich niet interesseert in wat er bij de klanten leeft kun je nooit opboksen.
Caiway is commercieel gewoon slecht, verstaat niet de kunst om de klant belangrijk te maken/te vinden en bestaat alleen ter meerdere eer en glorie van zichzelf.
Ik hoor in de reactie van Jeanine richting mij totaal geen begrip, totaal geen wil om de situatie intern op korte termijn te bespreken en dit op te lossen.
Ik hoor alleen dat men klaar is voor 2016. De kerst is vroeg begonnen bij Caiway.

Voor een serviceprovider de meest slechte insteek die je maar kan hebben.

Rest me nog een ieder alvast goede kerstdagen en een fijne jaarwisseling te wensen Smile
Gewijzigd door Bordewolf op 30 juni 2016, 20:41
 
tvalien
Bij Caiway hebben zij het "koppen in het zand steken"beleid. Ik moet helaas melden dat Ziggo keurig, RUIM VAN TE VOREN(!)de klanten hebt geinformeerd over het verdwijnen van Syfy en 13th Street. BOVENDIEN brengen zij 5 nieuwe zenders ervoor terug!! Zij geven service aan mensen die graag televisie wil kijken en daar ook hun best voor doen. Nee Caiway, het is dat de kwaliteit van zenders goed is, anders was ik al vertrokken. Ik wil in IJsselstein ook de mogelijkheid krijgen naar Ziggo te kunnen overstappen. Kiezen is toch democraties? Ik vind dat de oude CEO weer terug moet komen!!! Hij timmerde wel goed aan de weg

Als wij toch telkens meer moeten betalen, voor minder zenders, dan wil ik en anderen (?) BBC First erbij.
Gewijzigd door tvalien op 30 juni 2016, 20:12
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Inmiddels is de website al aangepast

70+ Zenders, 30 in HD

Kortom geen vervanging voor 13th street. Verlaging van 31 HD zenders naar 30HD anno 2016. Overigens prijs is wel gelijk gebleven.Sad


In Twente 70+zenders en 20 HD en bij ons is ook de prijs gelijk gebleven (NIET DUS) Sad
Gewijzigd door Bordewolf op 30 juni 2016, 20:43
 
Adios
Is dit de nieuw manier van communiceren van Caiway?

Eerst ons glimlachbrieven beloven.

Uiteindelijk zenders eraf en dat geeneens in een bericht naar de klanten terugkoppelen.

Ik zie nergens op de website iets staan van het verdwijnen van zes zenders per 1 juli 2016 .

KPN en Ziggo en wellicht vele andere aanbieders vermelden dat wel.

Wat is er toch met Caiway aan de hand?

Ik vind dit gedrag naar de consument echt abnormaal!

En waar andere aanbieders aan zenderuitbreidingen doen en zeker zenders vervangen voor de verdwenen zenders, doet Caiway weer helemaal niks!

Dus 6 zenders verdwenen maar, recent een tariefsverhoging erdoor gejast en nu geen prijsverlaging?

Iets klopt er behoorlijk niet !!
 
tvalien
Wij kunnen klagen tot we een ons wegen, maar Caiway is doof- stom geworden. Worden wij hier niet erg moe van?. Sorry, maar ZIGGO, doe een overnamebod bij Caiway en lever dan wel goede service en een warm hart toedragen aan de consumenten.

Volgens mij zijn wij, via deze forum, roepende in een woestijn!!! ( zucht)
 
Adios
Inmiddels is bij Ziggo per vandaag ook BBC First toegevoegd.

Plus meer zenders ter vervanging van de verdwenen zenders.

Hier bij Caiway gewoon zenders eraf per 1 juli 2016 en Caiway praat nergens over.

Je moet maar zo met je klanten willen omgaan ! Frown
 
gramsbergerapen
CAIWAY heeft wel een nieuwe SLOGAN wij verhogen wel de prijzen en communiceren niet met de klanten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'syfy en 13th street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 07 mei 2016
Storing 13th street Algemeen : 10 05 aug 2014
storing 13th street Digitale radio of televisie storing : 6 29 okt 2012
Advertentie