obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
HBO FILM1 HD
peteralm2
Toen wij eerde via Cogas nog bij Ziggo zate hadden wij Film1 en HBO ALLE kanalen in HD.
Sinds dat Cogas Ziggo er af heeft geknikkerd en Caiway er op, is alleen maar 1 kanaal nog in HD.
Wanneer is Caiway van plan om deze ook eens in HD t zetten?
Dit zijn tenslotte wel abonnements kanalen waar men voor betaald als consument.
En alles nog in SD uit blijven zenden is niet meer van deze tijd.
Zelfs ultra HD is er al en om dan in SD te bijve zitten kan echt niet meer.

Met vr gr
Peter
 
Adios
Ik neem aan dat je fors minder betaalt voor Film 1 toch, omdat je maar 1 HD zender krijgt bij Caiway ?
 
peteralm2
Nope.
De prijzen bij ziggo en caiway zijn precies gelijk.
 
Bordewolf
Klopt, dat geldt ook voor Fox International. Alle drie de zenders hadden we al in HD.

Deze vraag staat al open sinds de start van Caiway in Twente anderhalf jaar terug. Veel boze klanten toen al.

Na anderhalf jaar nog geen verandering. Kennelijk zijn ze stokdoof of doen ze alsof hun neus bloed.

Spreken we nog niet over alle HD-kanalen die Ziggo januari 2015 heeft toegevoegd die we ook nog steeds niet hebben.
Ze zeggen het Ziggo-pakket overgenomen te hebben, maar we hebben significant minder HD kanalen ondertussen ook tov het Caiwaypakket.

Overstappen op glas is geen mogelijkheid voor ons. Alleen al door de belachelijke smartcardtax en de 5 euro huur van Entone en behoud van nieuwsgroepen komen we al 15 euro per maand duurder uit (dat weegt echt niet op tegen die eenmalig korting het eerste half jaar!!!). Ik ga dan uit van een situatie waarbij je van 120 Mbit naar 250Mbit gaat (terug in snelheid wil niemand). Bovendien is het dat nog de vraag of je dat onding van een entone aan je tv wil hangen. Veel Twentenaren hebben CI+ gekozen toen Ziggo dat heeft gepromoot.

Maar goed, Caiway doet of ze gek zijn en nemen ons kennelijk niet serieus. Tenminste zo voelt het wel.
 
Adios
Ziggo gaat alle vijf de Film 1 zender in HD doorgeven las ik vorige week.

Dan kan Caiway toch niet achterblijven met maar 1 HD zender, en toch hetzelfde rekenen als Ziggo.

Dan zet je je zelf toch in je hemd ?
 
peteralm2
Nou HDR als ik je nu zeg dat ziggo anderhalf jaar geleden hier in het caiway gebied film 1 en hbo alles in hd had.
Snap ik niet waarom jij dit niet hebt.
Of zit jij in het voormalig upc gebied en had upc dit niet?
Bij ziggo waren al deze kanalen in hd.
 
Adios
Heb ik al paar keer uitgelegd hier.
Inmiddels begint KPN al met 4K ontvangers en Caiway maar aan blijven modderen met veel kanalen in SD....


http://tweakers.net/nieuws/111591/kpn...teunt.html
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO FILM1 HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuw Film1 HD kanaal: Comedy & Kids het vierde HD-kanaal van Film1 Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 27 sep 2013
Advertentie