obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
handmatige update?
menkyo
Ik kreeg rond de 25e een mail voor een software update voor de interactieve tv-ontvanger. (alles in 1 glas - entone decoder)
Kreeg idd een aantal keer de melding hiervan op het scherm, maar heb daarmee tot nu toe nog niets mee gedaan.
Nu heb ff tijd om die update te installeren; krijg ik de melding niet meer...

Hoe kan ik deze update handmatig starten? Kan nergens wat vinden in het menu.
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Homework
even de netspanning eraf. Bij opstarten wordt vanzelf de laatste versie geïnstalleerd.
 
menkyo
Gelukt. Word niet automatisch bijgewerkt, kreeg eerst de melding dat de update beschikbaar was.
Maar alles is prima gelukt Thumbs Up
Handtekening
theorie en praktijk... leg dat eens uit aan mijn baas...
 
Adios
Komen er ook nog updates voor de Airties ontvangers ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'handmatige update?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
Pas op met firmware update Sitecom WLR-9500! Storing : 2 18 sep 2017
Firmware update Cisco 8485 Firmware : 3 10 jan 2017
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? : 421 27 jun 2016
Entone 515 update - details CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 31 mrt 2016
Advertentie