obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Disney JR in pluspakket of basis pakket
popmart1970
Na een jaar lekker maken van de kids, door Disney JR in het basispakket te stoppen zijn er een hoop ouders (zoals wij) waarschijnlijk kapot gezeurd door de kinderen waar deze gebleven is!!

Dan kun je als ouder gaan uitleggen dat die westlandse geldwolven deze niet in het pluspakket (die een hoop klanten WEL hebben) maar zelfs in een EXTRA pakket hebben gepropt!! Waarvoor er weer een hoop extra moet worden bijbetaald....voor 1 zender....want de rest in het extra pakket is (naar mijn mening) nutteloze zooi!!

Dus zou het Caiway sieren als ze Disney JR weer in het basis pakket/of tenminste in het pluspakket stoppen.......betalen tenslotte al behoorlijk voor ons pakket!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
erickiel
Dat Disney JR nu in pluspakket zit is vanaf begin gecommuniceerd stond destijds in de mail en in de brief eerste jaar gratis daarna naar pluspakket
 
popmart1970
Het is helaas niet het pluspakket.....die ik ook heb (en met mij vele anderen omdat DAAR veel zenders in zitten die er toe doen)....maar in een EXTRA pakket waarvoor je dan ook weer EXTRA moet betalen!!

En het verschil tussen het pluspakket en extrapakket zijn (naar mijn mening) zenders die er niet echt toe doen.....oftewel vind ik dit pure geldklopperij naar de klanten (vooraL DE KIDS) TOE!!

Hierdoor ook dit topic.....Disney Jr in pluspakket of (liefst) in basispakket!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
popmart1970
Tja Roberto......Fox sports HD wordt dan ook niet een jaar lang als "teaser" aangeboden om dan vervolgens in een extra pakket gestopt te worden!!

Ergste vind ik dat dit over de rug van kinderen gedaan wordt.....zodat de ouders als krenten worden aangezien!

Ik betaal al behoorlijk voor m'n lounge pakket.....maar om voor 1 zender dan nog meer te betalen.....vind ik te ver gaan!

Derhalve dus dit topic....waar meerdere op Facebook trouwens ook al met Caiway in de clinch liggen!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ik verwacht toch dat dat extra pakket verdwijnt.

Die Disney zender zit er niet voor niks in.

Maar ja, ik heb liever eerst BBC First HD in het basispakket, net zoals bij KPN en Vodafone.
 
Caiway Webcare

Quote

popmart1970 schreef:

Na een jaar lekker maken van de kids, door Disney JR in het basispakket te stoppen zijn er een hoop ouders (zoals wij) waarschijnlijk kapot gezeurd door de kinderen waar deze gebleven is!!

Dan kun je als ouder gaan uitleggen dat die westlandse geldwolven deze niet in het pluspakket (die een hoop klanten WEL hebben) maar zelfs in een EXTRA pakket hebben gepropt!! Waarvoor er weer een hoop extra moet worden bijbetaald....voor 1 zender....want de rest in het extra pakket is (naar mijn mening) nutteloze zooi!!

Dus zou het Caiway sieren als ze Disney JR weer in het basis pakket/of tenminste in het pluspakket stoppen.......betalen tenslotte al behoorlijk voor ons pakket!!


Bedankt voor je bericht.

Het was vanaf de lancering van onder andere Disney Junior al bekend dat dit tijdelijk gratis te zien zou zijn t/m 4 januari 2016 en dat deze zender daarna op kanaal 118 naar het EXTRA TV pakket zou gaan.
Dit is gecommuniceerd per brief, per mail en heeft ook op onze website gestaan.
Er moet om deze zender te kunnen bekijken inderdaad bijbetaald worden per 4 januari 2016, maar voor 1 zender... dat is niet waar.
Je krijgt meer dan 20 extra TV zenders voor € 3,75 per maand extra als PLUS TV al afgenomen wordt of inbegrepen zit in de alles in 1 bundel.

Vooralsnog blijft Disney Junior in EXTRA TV zitten en wordt deze niet in het basispakket gezet. Op dit moment zitten er wel andere kinderzenders in ons basispakket:

Disney XD
Disney XD 24uur
Pebble TV
Nickelodeon
Disney Channel
NPO Zapp XTRA

We vertrouwen erop je voldoende geïnformeerd te hebben.

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Disney JR in pluspakket of basis pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie