obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld internet storing, verbindings en storings problemen met Caiway Glasvezel in dit onderdeel.
 Onderwerp afdrukken
wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900
V2
Ik heb hier Firmwareversie
V1.0.4.30_1.1.67 draaien. Na een firmware update had ik ineens een heleboel netwerkproblemen. Daarna teruggegaan naar deze stabiele versie.
er is genoeg hierover te vinden op hun forum:
https://community.netgear.com/t5/Nigh...-p/1047799
 
carolienvalstar
Sorry, paar dagen "off-line" geweest.

In menu basis " internet installatie" kun je bij Mac adres van de router 3 opties kiezen. Ik heb optie standaard adres gebruiken. Nadat ik dat ben gaan instellen en IPV6 heb uitgezet is het pas stabiel gaan draaien.

Ik heb Wifi kanaal kiezen op automatisch gezet en gebruik nu alleen 2.4 ghz.

Firmware versie V1.0.4.30_1.1.67
 
Adios
Ik heb nergens last van bij Apple. Alles werkt geweldig !!!
 
jj1987
Hier ook geen problemen met Apple en WiFi 5ghz / 2.4ghz.
 
2fast4u
bij iPhone met de 9.3.1 ook de viber doet het slecht Pfft denk dat de update gewoon niet goed is^^
 
jj1987
Het enige wat er altijd al is met mijn iPhone 6s is dat de WiFi van 2 naar 3 streepjes gaat. En weer terug. Of ik nu naast de router zit of er 10 meter vandaan maakt niet uit. En 1x in de week pakt ie geen internet en dan is vliegtuigmodus aan en uit voldoende.
 
jj1987
Ik snap de frustratie. De issues met Apple en de WiFi neem ik voor lief. Puur omdat het Windows platform mij niet ligt qua werken en snelheid op een telefoon of tablet. Heb nu een standaard fritzbox en boven een tplink access point. Op beiden speelt het WiFi verhaal. Ook bij andere netwerken is dit zo. Wat ik niet snap is dat als er een iOS update is en het werkt. Ze na 2 weken wederom een update doen om andere fouten eruit te halen het WiFi probleem weer terug is.
 
2fast4u
ik heb bij mensen de hele netwerk installeerd hun hebben heel veel iPads en Iphones maar ook android en ook apple tv, laptops, windows en alles werkt goed, maar krijg ook bijna de schuld dat het wifi niet goed was terwijl hun zelf zeggen op android en windows doet alles prima en geen problemen..ik heb nog en extra extender 2.4/5 ghz installeerd (TP-Link RE200) en nu blijkt dat alles weer goed werkt en de ipad/iphones op de tweede verdieping beter werken waar de extender is.. Raar want de router (TP-Link Archer C7 V2) werkt ook goed..alleen op de apple niet of andersom.. Ik denk zelf dat het met apple te maken heeft en hun echt iets aan moeten doen want bij ios 8.4 zijn er geen problemen met verbinding..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi wordt verbroken in Netgear Nighthawk AC1900', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Analoog wordt uitgeschakeld, keuze Internetradio Digitale radio of televisie storing : 3 14 apr 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie