obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel
Bordewolf
Ja dat wordt echt gehaald. De kwaliteit van de HD zenders bij Ziggo is prima.
 
2fast4u

Quote

Bordewolf schreef:

Ja dat wordt echt gehaald. De kwaliteit van de HD zenders bij Ziggo is prima.


ik zie op de ziggo forum dat de HD zenders best veel blokkjes hebben en klanten niet echt blij mee zijn..Na de fusie met UPC gaat het erg slechter met hun..en de 300 mbps halen die nooit dus vertel geen kinderverhalen..
 
Bordewolf

Quote

2fast4u schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Ja dat wordt echt gehaald. De kwaliteit van de HD zenders bij Ziggo is prima.


ik zie op de ziggo forum dat de HD zenders best veel blokkjes hebben en klanten niet echt blij mee zijn..Na de fusie met UPC gaat het erg slechter met hun..en de 300 mbps halen die nooit dus vertel geen kinderverhalen..


De blokjes hebben voor 99% andere oorzaken. Wat betreft de snelheden, die worden echt gehaald. Ik heb bij Ziggo nog nooit meegemaakt dat mijn snelheid niet stabiel was of niet gehaald werd (bij Caiway ook niet overigens)
 
Adios
Nee, maar dat was voor de fusie, Bor.

Nu is het volgens mij slechter bij Ziggo.
KPN groeit niet voor niks zo snel met IPTV .

Ik moet zeggen, als ik die laatste versie IPTV boxen zie werken van KPN. Dan zijn die Entones maar broddelwerkjes.
 
Bordewolf
Ik heb diverse Ziggo-klanten iets verderop wonen. Geen enkele klacht.
Veel van die klachten komen voort uit brakke binnenhuisinstallaties, 4G, storende frequenties van routers en telefoons etc etc
Daar kan Ziggo niet zo veel aan doen.

Hier in Twente waren we zeer tevreden over Ziggo en Caiway heeft vanaf de overgang een besmette naam gekregen door eerst met aanbiedingen te komen die duurder bleken dan wat we hadden.
Die besmette naam blijven ze nu houden doordat men niet meegaat met wat Ziggo had kunnen leveren en het nu zelfs verdomd om ons de ontbrekende HD-zenders van Caiway en de regionale zenders allemaal te geven (dus het -een deel van- het Caiwaypakket)

Laat staan de HD premium zenders die we al hadden op COAX (HBO, FILM1 en alle Fox Sport International zenders!!!).

Daarnaast heeft Ziggo alweer de snelheden verhoogd en schijnbaar moeten wij daar dan weer tot einde december op wachten............ (tenminste dat was vorig jaar zo...)

Dan kan iedereen vinden wat men er van vindt, maar we zijn per saldo achteruit geworpen.
Voor hetzelfde abogeld had ik als blijvende klant bij Ziggo nu wel die extra's.

Alle alternatieven zijn nog minder of veel duurder (glasvezel van Caiway kost mij (maar ook vele anderen met smartcards en entone en/of nieuwsgroepen) gewoon minimaal 10 tot 15 euro per maand meer.
Gewijzigd door Bordewolf op 28 april 2016, 17:42
 
Adios
Eind december?

Krijgen we dan pas die glimlachbrieven?
 
Caiway Webcare

Quote

Bordewolf schreef:

Ik heb diverse Ziggo-klanten iets verderop wonen. Geen enkele klacht.
Veel van die klachten komen voort uit brakke binnenhuisinstallaties, 4G, storende frequenties van routers en telefoons etc etc
Daar kan Ziggo niet zo veel aan doen.

Hier in Twente waren we zeer tevreden over Ziggo en Caiway heeft vanaf de overgang een besmette naam gekregen door eerst met aanbiedingen te komen die duurder bleken dan wat we hadden.
Die besmette naam blijven ze nu houden doordat men niet meegaat met wat Ziggo had kunnen leveren en het nu zelfs verdomd om ons de ontbrekende HD-zenders van Caiway en de regionale zenders allemaal te geven (dus het -een deel van- het Caiwaypakket)

Laat staan de HD premium zenders die we al hadden op COAX (HBO, FILM1 en alle Fox Sport International zenders!!!).

Daarnaast heeft Ziggo alweer de snelheden verhoogd en schijnbaar moeten wij daar dan weer tot einde december op wachten............ (tenminste dat was vorig jaar zo...)

Dan kan iedereen vinden wat men er van vindt, maar we zijn per saldo achteruit geworpen.
Voor hetzelfde abogeld had ik als blijvende klant bij Ziggo nu wel die extra's.

Alle alternatieven zijn nog minder of veel duurder (glasvezel van Caiway kost mij (maar ook vele anderen met smartcards en entone en/of nieuwsgroepen) gewoon minimaal 10 tot 15 euro per maand meer.


Hi Bordewolf,

Heb even een tijd meegelezen en begrijp zeker wat je allemaal schrijft. Echter hebben we al vaker gezegd dat wij Ziggo niet zijn en Ziggo ons niet is. Een vergelijking tussen Caiway en Ziggo is daarom ook niet zoals het zou moeten.

Wij zijn dit jaar druk bezig met van alles zoals je leest om een en ander aan te passen; uitbreiding belbundels, RTLZ HD (zonder prijsverhoging), update Muliscreen Android 6, updates Entones, HBO op glas in prijs verlaagd (nu goedkoper dan ziggo) en zo blijven we komen met nieuws en nieuwe ontwikkelingen.

We kunnen nog 10 topics openen over de regionale zenders in Twente, over de premium zenders in HD en over het Caiway basic pakket in Twente, echter heeft dit geen zin.
Het is bekend bij ons, zoals we al meermaals gezegd hebben. De punten zijn duidelijk en lezen het écht wel. Daarnaast blijft het niet alleen bij lezen. Zoals gezegd, stapje voor stapje en niet alles tegelijk.

Die "besmette naam" valt trouwens wel mee Bordewolf. Als wij onze klanten vragen op de helpdesk uit jouw regio wat ze van Caiway vinden als provider, de klantenservice en de diensten die wij leveren dan scoren we ontzettend goed, met als klanttevredenheidscijfer tussen de 8.5 en 9.0!

Daarnaast als we dan toch aan het vergelijken zijn.. reageert het webcare team van ons vaak binnen 10 minuten, maar maximaal 60 minuten op Twitter en Facebook. Bij de andere provider moet je soms 24 uur wachten op een antwoord. Het kan altijd beter, het gras is altijd groener aan de overkant...
Hier heb je wat, daar laat je wat... toch?

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
RTL-Z zonder prijsverhoging?

De prijzen van CAIWAY zijn juist recent verhoogd!
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Bordewolf schreef:

Ik heb diverse Ziggo-klanten iets verderop wonen. Geen enkele klacht.
Veel van die klachten komen voort uit brakke binnenhuisinstallaties, 4G, storende frequenties van routers en telefoons etc etc
Daar kan Ziggo niet zo veel aan doen.

Hier in Twente waren we zeer tevreden over Ziggo en Caiway heeft vanaf de overgang een besmette naam gekregen door eerst met aanbiedingen te komen die duurder bleken dan wat we hadden.
Die besmette naam blijven ze nu houden doordat men niet meegaat met wat Ziggo had kunnen leveren en het nu zelfs verdomd om ons de ontbrekende HD-zenders van Caiway en de regionale zenders allemaal te geven (dus het -een deel van- het Caiwaypakket)

Laat staan de HD premium zenders die we al hadden op COAX (HBO, FILM1 en alle Fox Sport International zenders!!!).

Daarnaast heeft Ziggo alweer de snelheden verhoogd en schijnbaar moeten wij daar dan weer tot einde december op wachten............ (tenminste dat was vorig jaar zo...)

Dan kan iedereen vinden wat men er van vindt, maar we zijn per saldo achteruit geworpen.
Voor hetzelfde abogeld had ik als blijvende klant bij Ziggo nu wel die extra's.

Alle alternatieven zijn nog minder of veel duurder (glasvezel van Caiway kost mij (maar ook vele anderen met smartcards en entone en/of nieuwsgroepen) gewoon minimaal 10 tot 15 euro per maand meer.


Hi Bordewolf,

Heb even een tijd meegelezen en begrijp zeker wat je allemaal schrijft. Echter hebben we al vaker gezegd dat wij Ziggo niet zijn en Ziggo ons niet is. Een vergelijking tussen Caiway en Ziggo is daarom ook niet zoals het zou moeten.

Wij zijn dit jaar druk bezig met van alles zoals je leest om een en ander aan te passen; uitbreiding belbundels, RTLZ HD (zonder prijsverhoging), update Muliscreen Android 6, updates Entones, HBO op glas in prijs verlaagd (nu goedkoper dan ziggo) en zo blijven we komen met nieuws en nieuwe ontwikkelingen.

We kunnen nog 10 topics openen over de regionale zenders in Twente, over de premium zenders in HD en over het Caiway basic pakket in Twente, echter heeft dit geen zin.
Het is bekend bij ons, zoals we al meermaals gezegd hebben. De punten zijn duidelijk en lezen het écht wel. Daarnaast blijft het niet alleen bij lezen. Zoals gezegd, stapje voor stapje en niet alles tegelijk.

Die "besmette naam" valt trouwens wel mee Bordewolf. Als wij onze klanten vragen op de helpdesk uit jouw regio wat ze van Caiway vinden als provider, de klantenservice en de diensten die wij leveren dan scoren we ontzettend goed, met als klanttevredenheidscijfer tussen de 8.5 en 9.0!

Daarnaast als we dan toch aan het vergelijken zijn.. reageert het webcare team van ons vaak binnen 10 minuten, maar maximaal 60 minuten op Twitter en Facebook. Bij de andere provider moet je soms 24 uur wachten op een antwoord. Het kan altijd beter, het gras is altijd groener aan de overkant...
Hier heb je wat, daar laat je wat... toch?

Groet,

Jan


Jan, ik wil zeker niet terugkijken. Mijn relaas komt voort uit vooruitkijken en daar hoort nu eenmaal zo langzamerhand een upgrade bij naar het Caiwaypakket ipv Twentepakket op Coax. Ik zie dat voor me in het kader van uniformering van pakketten. Dus voor iedereen het beste van twee werelden. Twente heeft immers ook HD zenders zoals Eurosport2 die andere klanten niet hebben. Per saldo echter veel minder.

Overigens geef ik Caiway ook een 8, maar dan beoordeel ik dat alleen op de kwaliteit van wat ik geleverd krijg en niet op wat ik nu niet geleverd krijg. Ik ben dus ook best positief maar ook positief kritisch hoe het beter kan.

Verder wil ik vooralsnog geen entone en de verlaging van HBO op glas is prachtig, maar ik heb geen HBO en wil ook geen HBO.
Met de huidige prijsstelling en overstapmogelijheden voor glas zie ik me bovendien genoodzaakt Coax te behouden.
Gewijzigd door Bordewolf op 02 mei 2016, 21:23
 
Murgen
Troll-mode

Als ik dit allemaal zo lees dan ben ik blij dat ik niet in Twente woon. Ik snap niet waarom jullie niet verhuizen naar een plaats waar Ziggo de kabel regeert en je een voetbalclub hebt die wel in de eredivisie mag zitten.

/Troll-mode

Sorry hoor, maar soms word ik zo moe van dat zurige.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo internet snelheid naar 300 Mbit per seconde via kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie