obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
TV storingen - balken - blokken
Migow
Nu ook geconstateerd rond 5 over heel uur ff strepen in beeld. Vorige keer via coax, maar nu via entone. Op veronica bij het voetbal. Ook al eerder gemerkt rond 5 over heel uur bij meerdere kanalen.
 
ghijs
Vanavond op NPO 1 tijdens terugkijken naar begin heftige storing ,soms niet te volgen.
Na dit programma even naar live tv (amper een minuut) ,en daarna weer terug naar terugkijken naar begin.
Storing was geheel verdwenen, heb de indruk dat als je naar terugkijken naar begin overschakelt en je meteen storing krijgt je dit blijft houden.
Ik krijg sterk het vermoeden dat het gewoon aan de Entone ligt en niet aan het signaal.
met live tv heb je maar een schijntje van de storing vergeleken met terugkijken naar begin, ofschoon elke storing irritant is natuurlijk.

Groeten,

Ghijs
 
cawul
In de afgelopen dagen heb ik TV Replay op vele programma's uitgeprobeerd. Iedere keer een minuut of twee gekeken, dan naar het volgende programma.
In de meeste gevallen begonnen de storingen vrijwel direct. Uiteraard ook programma's van een paar dagen oud bekeken. Ook een programma volledig bekeken, dus niet slechts de eerste paar minuten.

Voor wat betreft TV Replay ziet het er naar uit dat de problemen -gelukkig- opgelost zijn.

Wél heb ik twee keer iets merkwaardigs meegemaakt, maar het zullen incidenten zijn.

TV Replay van een programma dat nét was afgelopen, de commercials waren net begonnen, daar ontstonden wat probleempjes.

Voorbeeld: ik zit op NPO1, ga naar NPO2, doe TV Replay van een programma dat daar nét was afgelopen, precies op de scheidslijn tussen
twee programma's dus, dan kan het voorkomen dat dat TV Replay niet lekker loopt.
Heb geen idee v.w.b. de techniek achter TV Replay. Misschien wordt een programma precies op dat moment opgeslagen?
Nogmaals, geen idee.

1x hing de Entone op een zwart scherm, met af toe flitsen. Er gebeurde minutenlang niets. Entone uit en weer aan.

Zoals gezegd, buiten deze twee incidenten, zie ik geen problemen meer met TV Replay.

=
 
V2

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Quote

Roberto schreef:

Is de bekabeling dan niet gewoon ruk als je storing hebt.Smile


Het is niet altijd hieraan gelegen. Tal van klanten benaderde mij met deze issue dus daar twijfelde ik niet aan de bekabeling. Ik heb ook klanten bezocht om dat als zeker-weten uit te sluiten. Geen issues gevonden/.
Er waren wel wat strubbelingen aan de de kant van de aanvoer en die zijn zover als mogelijk gevonden en gewijzigd/uitgesloten.

Het leek eerst te gaan om de bekabeling of Entone zelf maar we hebben met Caiway kunnen herleiden/vasstellen dat na wat ingrepen klanten nu weer zijn gezet op een nauwkeuriger dataverkeer. Smile


Leuk, maar hier in IJsselstein zie ik het alleen maar erger worden. Voor de duidelijkheid: Ik heb het basispakket en zit hiermee op de Coax en dus niet op glasvezel ic.m. de Entone. Ik zie op NPO 1 s'avonds vrijwel elk uur artifacts. Dit i.c.m. de mailstoring geeft nou niet een goed gevoel v.w.b. Caiway...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV storingen - balken - blokken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Frequent storing - balken - blokjes etc. Storing : 4 22 sep 2020
lichte storingen tv caiway almelo Digitale radio of televisie storing : 4 15 dec 2018
storingen tijdens directe uitzending Digitale radio of televisie storing : 24 10 dec 2017
storingen tijdens directe uitzending CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 2 20 okt 2016
Storingen vanmorgen vroeg? Storing : 5 17 aug 2016
Advertentie