obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Trage glasvezel
ib010
Dan toch maar overgestapt na 20 jaar xs4all over op glasvezel.
Ben een digibeet dus gewoon WIFI-router via Caiway besteld, de Sitecom WLR-4004.
Lees nu overal dat Sitecom en Caiway geen goede combinatie is, vreemd.
Vind de internetverbinding erg traag, trager dan mijn basicpakket van xs4all.
Iemand suggesties?

Krijg de WIFI-repeater Fritz310 ook niet aan de praat (staat hier natuurlijk los van), iemand nog tips?

Groet
Ingrid
 
2fast4u
ik denk dat Jaco het beste jou kan helpen (http://caiway.gebruikers.eu/profile.p...ookup=1631) maar denk ook dat hij het post ook zelf ziet Smile Router kun je altijd nog terug sturen als je niet tevreden bent toch Jan? (ik denk dat ze de routers ook gaan veranderen want bij 500/500 glasvezel wil je gewoon een goede router) Smile En dan via Jaco (OPTIMIZER.CO) nieuwe bestellen (ga ik ook binnenkort doen). Maar dan ook moet je drivers updaten en ook kijken wat voor lan kaartje je hebt 100/1000 en kabel minimal Cat5e ik zou zeggen doe maar cat6 of cat7 ben je dan helemaal klaar voor 30 jaar Grin Maar denk dat Jaco (OPTIMIZER.CO) het helemaal goed gaat uitlegen ^^

Maar moet wel zeggen goede stap gezet Wink
Gewijzigd door 2fast4u op 25 maart 2016, 09:16
 
ib010
Drivers updaten, lan-kaartje, cat6 of cat7...jaja...
Ik wacht even op antwoord van Jaco ;-)
Ben een echte digibeet, vreselijk.

Maar bedankt voor je reactie!
 
Adios
Ik vraag me altijd weer af voor wie dat hoorbaar is Smile
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Ik vraag me altijd weer af voor wie dat hoorbaar is Smile


Dezelfde mensen die luidspreker snoeren in de diepvries leggen voor betere geleiding en het getinkel van electronen op de kathodebuis kunnen horen en daarom bij buizenversterkers zweren.
 
Sitecom Webcare
Hallo Ingrid,

Zou U aan kunnen geven of het trage internet alleen draadloos voorkomt of ook bedraad?

Met vriendelijke groet,

Sitecom Webcare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie