obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
snelheid verbinding coax
T0M@
Dank voor alle antwoorden en reacties😃
 
Adios
Het beste is volgens mij op dit moment een LG G6 Oled televisie Smile
 
T0M@
@HDR?
 
T0M@
@Optimizer,
Ik zeg niet dat Caiway minder is dan andere aanbieders, ik constateer alleen dat Caiway momenteel de enige aanbieder is glasvezel internet en tv hier. En ik weet dat "de markt" zo zijn voor en tegens heeft maar feit is dat een monopolie niet altijd de beste opties heeft voor een consument.
En ik zeg verder alleen maar dat , op dit moment dat Caiway mij (nog) niet overtuigd heeft om over te gaan op 3 in een pakket. Nu heb ik nog de mogelijkheid om mijn tv-abonnee op te zeggen of mijn internet abo. Op het moment dat ik drie in een glas neem zal dat niet meer gaan. De kwaliteit van de tv uitzendingen is nu ook niet iets waarvan je zegt dat die onontbeerlijk zijn voor een mens.
Met alleen internet hoef je niets te missen van wat er om je heen in de wereld speelt.

Voor het geheel wil ik wel opmerken dat ik al klant ben van Caiway(destijds Kabelfoon) sinds ze de CAI van de gemeente hebben overgenomen en over hun producten in het geheel niet ontevreden ben.
In het verleden was hun klantcontact om te huilen maar hierin hebben ze echt stappen gezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid verbinding coax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Coax kabel buiten defect? Klacht over CaiWay/Delta : 1 11 nov 2022
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Advertentie