obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
opnemen van video met Air Ties
bobo
Al in october 2009 schreef mevr. Moor van Caiway dat men bezig is met het uittesten van
nieuwe opname mogelijkheden en dat er binnenkort aanbiedingen zullen volgen.
Ze spreekt zelfs over inruil aanbiedingen. Ik heb inmiddels de Air Ties en kan niet
opnemen ook een aanbieding, bijna een jaar na het schrijven heb ik nog niet gezien.
Zus de klant in slaap en je hoort ze niet meer is het devies.
Ik heb enorme spijt dat ik van mijn analoge TV, Internet en telefoon overgegaan ben op
de glasvezel. Ik ben best bereid te investeren in tijd als het om nieuwe dingen gaat maar
ik vrees het ergste. De oplossing is echter simpel. De Nederlandse wetgever voorziet in
dit soort conflicten. Het geleverde product voldoet niet aan de door de consument gestelde
eisen. De leverancier (helpdesk) heeft geen verstand van zaken etc.
Dus als er geen verbetering optreed dan naar de rechtsbijstand verzekering.
 
magicwizz

Quote

bobo schreef:
Al in october 2009 schreef mevr. Moor van Caiway dat men bezig is met het uittesten van
nieuwe opname mogelijkheden en dat er binnenkort aanbiedingen zullen volgen.
Ze spreekt zelfs over inruil aanbiedingen. Ik heb inmiddels de Air Ties en kan niet
opnemen ook een aanbieding, bijna een jaar na het schrijven heb ik nog niet gezien.
Zus de klant in slaap en je hoort ze niet meer is het devies.
Ik heb enorme spijt dat ik van mijn analoge TV, Internet en telefoon overgegaan ben op
de glasvezel. Ik ben best bereid te investeren in tijd als het om nieuwe dingen gaat maar
ik vrees het ergste. De oplossing is echter simpel. De Nederlandse wetgever voorziet in
dit soort conflicten. Het geleverde product voldoet niet aan de door de consument gestelde
eisen. De leverancier (helpdesk) heeft geen verstand van zaken etc.
Dus als er geen verbetering optreed dan naar de rechtsbijstand verzekering.


Voor zover er bekend is zijn ze nog volop aan het doorontwikkelen met de glasvezeldiensten (o.a. digitaal opnemen, en andere mogelijke diensten). De werkzaamheden van het glasvezelnetwerk zelf zijn ook nog steeds in volle gang. Tegenwoordig met de diensten uitzendinggemist.nl en rtlgemist.nl kom je al een heel eind. Ikzelf heb helemaal geen opnameapparatuur thuis staan en als ik iets gemist heb kijk ik wel op 1 van de bovenstaande site's. Wat er tegenwoordig wel op de meeste airties nu zit is het live pauzeren (Het aantal minuten is onbekend maar het is alvast iets). Voor de rest als het niet op 1 van de site's staat, kan ik altijd nog wel op de nieuwsgroepen. Daar zijn genoeg mensen die het op hebben genomen en delen via usenet met andere.
Gewijzigd door magicwizz op 19 augustus 2010, 20:39
 
bobo
In de gebruiksaanwijzing staat niets over het pauzeren dus ben ik wel benieuwd of iemand weet hoe dat werkt.
 
magicwizz

Quote

bobo schreef:
In de gebruiksaanwijzing staat niets over het pauzeren dus ben ik wel benieuwd of iemand weet hoe dat werkt.


Als je op de pauseknop drukt? Blijft het beeld dan niet stilstaan??? Ik weet het niet zeker maar ik had gehoord dat de airties dat ook kan.. Zit er een pause en play toets op de afstandsbediening??? Probeer die eens te gebruiken dan zal je er vanzelf achter komen Smile
 
bobo
Ja, je kan inderdaad pauzeren en weer hervatten. Hoe lang weet ik nog niet maar het is
een goede tip. Er zit ook nog een r (record) op maar daarmee kan ik nog niets. Misschien weet iemand hoe die te gebruiken
 
Adios
We kunnen als sinds de komst van de viderecorder programm's opnemen. Caiway kan het dan ook niet maken een glasvezelproduct te starten zonder een apparaat waarmee je kan opnemen. Programma gemist is leuk, maar zal ongetwijfeld geld gaan kosten bij RTL. Opnemen is gratis.
Bovendien kan je van alle programma's opnemen.

Airties heeft inmiddels een IPTV-PVR in haar programma.

Ik heb nu een Humax 5050C en maak er veel gebruik van.
Glasvezel in je hele huis is pas een optie als je ook hetzelfde kan als met de coax.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opnemen van video met Air Ties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Serie opnemen neemt teveel op Digitale radio en televisie, tips & truuks : 1 14 sep 2022
Niet kunnen opnemen via app. Interactieve TV, Pay Per Event : 1 14 apr 2022
Waarschuwing: niet opnemen en (terug) kijken tegelijk Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 20 jan 2022
TV Externe USB Schijf opnemen Algemeen : 1 13 jan 2021
Opnemen in de cloud. Interactieve TV, Pay Per Event : 2 14 dec 2019
Advertentie