obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Instabiele wifi verbinding
rremmerd
Hi,
Sinds kort op het 250 MB internetpakket aangesloten. Sitecom router aangeschaft via Caiway. Met kabel geen probleem, wifi zeer slecht. Ene moment 25-50MB, en dan ineens niets. En dat terwijl ik op 1 en dezelfde plek zit. Soms alleen wifi, 0 snelheid, somgs niet eens wifi. Heb de router al op een vast kanaal gezet, maar niks mag baten. Wie kan helpen? Dank!
 
rremmerd
Dank je wel!!
 
rhuijben

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:
Kijk naar een intelligente router met BeamForming.

Beamforming integraties in routers zorgt er niet alleen voor dat onnodige Wi-Fi energie stopt door het huis gaat. Het zorgt ook dat de router ''ziet'' waar een draadloos apparaat de meeste bereik en wifi energie nodig heeft.


Hier net een paar weken terug mijn router vervangen en ik kan het met dit advies alleen maar eens zijn. Voor mijn wireless devices is het alsof ze van 3G naar 4G gegaan zijn.

Betere pingtijden en waar 100 MBit op Wireless N niet of zelden haalbaar was haal ik nu op Wireless AC door het hele huis altijd snelheden ruim boven de 150 MBit (dubbele geen uitzondering).

[Update: Ik heb altijd een eigen router gebruikt. Nooit een van Caiway]
Gewijzigd door rhuijben op 07 maart 2016, 17:08
 
Migow
En daarom begrijp ik niet dat caiway ook bij het G250 en G500 deze sitecom nog steeds aanbied. Heb ooit een discussie gevoerd op forum van caiway maar dan krijg je weer een wazig verhaal. Die sitecom is maar een matig routertje en zonde van de 49,95!
 
2fast4u
ik heb al lang geen router van providers sinds 2001..altijd zelf nieuwe gekocht toen cisco en nu tp-link en zie ook dat Asus goed is dus die word volgende^^
 
Migow
Ik ook niet, maar heel veel klanten denken dat die aanbieding van caiway goed is en ik zeg dat het zeker bij g250 en g500 een wwardeloos ding is!!
 
2fast4u

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Alle gebruikers van het Caiway.gebruikers Forum krijgen op de aanschaf van een Asus router die je bij OPTIMIZER.CO besteld 10% extra korting.

Doe er je voordeel mee (2fast4u) Smile


oke^^ dankjewel word mijn volgende router Smile ik stuur je nog een pm
 
jj1987
Hier gooien we de coax naar buiten aan de HD beamer Cheer voetbal kijk je op een groot scherm. Maar snap je punt. Leuke actie!

Quote

Roberto schreef:

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Alle gebruikers van het Caiway.gebruikers Forum krijgen op de aanschaf van een Asus router die je bij OPTIMIZER.CO besteld 10% extra korting.

Doe er je voordeel mee (2fast4u) Smile


Ik zou zeggen tegen de forumleden gewoon doen zo'n actie.
Lekker van de zomer in de tuin EK voetbal kijken zonder haperingen op je tablet.

Call OptimizerPC
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiele wifi verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Advertentie