obey-robots.txt
03 December 2016, 16:42
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Is het bij Caiway nog wel veilig???

Tv-aanbieders willen plan van aanpak illegaal tv-kijken
dinsdag 23 februari 2016 | 10:35 CET | Nieuws
Nederlandse aanbieders van betaal-tv gaan samen met brancheorganisatie NLKabel illegaal tv kijken aanpakken. Dat stelt de brancheorganisatie van kabelaanbieders. De aanbieders van betaal-tv die meedoen aan het initiatief zijn onder meer Caiway, Delta , M7 (CanalDigitaal en Online.nl) en Ziggo.

Illegaal tv kijken is een vorm van fraude, waarbij versleutelde tv-uitzendingen zonder toestemming en tegen betaling door fraudeurs worden aangeboden. Vaak omvat het aanbod zowel de algemene tv-kanalen als premiumkanalen, zoals sportkanalen. De betrokken tv-aanbieders werken aan een gezamenlijk plan van aanpak rondom het illegale tv-aanbod. Dit plan betreft een verbeterde opsporing van illegaal tv kijken behelzen, waarbij partijen onderling en met politie en Justitie actief gegevens over illegale aanbieders zullen gaan uitwisselen.

Enkele illegale aanbieders die in december 2013 als eersten door de politie werden opgepakt, worden momenteel berecht. De uitspraken worden verwacht in het voorjaar van 2016. De betrokken partijen zien deze rechtszaken als een goede eerste stap van de nieuwe aanpak.

Technisch gesproken gaat het bij illegaal tv-aanbod om ‘control word sharing’ en live streaming. Via control word sharing worden de sleutels op smartcards, die nodig zijn om versleutelde digitale tv-kanalen te bekijken, illegaal tegen betaling aangeboden. Bij illegaal streaming aanbod wordt ontsleutelde content illegaal via het internet aangeboden. Beide vormen van illegaal tv- aanbod leiden tot economische en maatschappelijke schade, zo stelt NLKabel, en benadelen de mediasector - waaronder makers en rechthebbenden, producenten, omroepen en legale pakketaanbieders.
http://www.teleco...n--1129755

Adios
Ik vind het een leuk artikel. Net of zoveel klanten nog aanvullende pakketten afnemen ...

Ik denk dat dit alleen maar aan het dalen is en niet meer wordt gemist.
Zoveel geweldige zenders zitten er niet in de huidige pluspakketten. En ook bij HBO en Film1 is het niet vaak geweldig en oehlalala wat er gebracht wordt. Vind ik hoor Smile

Helemaal mee eens en als je dan fors wil betalen krijg je de zenders nog in SD ook. Sorry maar SD zenders (op lok.omroep/regio tv na) kijk ik niet. Waar ik alleen bang voor ben is dat ze ook de gebruikers gaan aanpakken. Wat is er dan nog van onze privacy over bij Caiway??
Gewijzigd door op 24 februari 2016, 23:45

Het gaat mij meer om dat een paar maanden geleden Caiway (voor mijn gevoel) niet zelf actief was om mensen op te sporen die "illegale" streams gebruiken en dat alleen gegevens via een gerechtelijk bevel werden doorgegeven. Nu lees ik dat ze zelf pro-actief gaan opsporen en info met derden gaan uitwisselen. Ik vind dit wel een aanval op mijn privacy. Ik word gecontroleerd door mijn provider als ik zo'n stream zou bekijken. Internet zie ik wel als vrijheid zeker in een land als Nederland.

Ik constateer alleen dat Caiway een ander beleid is aan het uitvoeren die velen niet fijn zullen gaan vinden.

Dus als je bv via Kodi Foxsports, Hbo, Filmnet of Sport1 kijkt ben je dan in de toekomst veilig bij Caiway??? NEE

Zie bericht van webcare van een paar maanden geleden

Caiway Webcare schreef:

Tot op heden verstrekken wij geen gegevens, zolang er geen gerechtelijke uitspraak is geweest.

Over het algemeen zal CAIW Diensten BV in dergelijke gevallen alleen klantgegevens aan justitie verstrekken en niet aan een private partij, en dan nog alleen als daarvoor een wettelijke grond is.

We vertrouwen hiermee als webcare team van Caiway voldoende antwoord gegeven te hebben.

Groet,

Jan

Gewijzigd door Offline op 25 februari 2016, 19:33

Adios
Providers werken niet mee aan vervolgen downloaders”

http://www.mediam...wnloaders/

H D R schreef:

Providers werken niet mee aan vervolgen downloaders”

http://www.mediam...wnloaders/

Dat is nou het kromme ervan. Veel providers "promoten" dit dmv hoge internetsnelheid aan te bieden icm met bv een dienst als nieuwsgroepen. Terwijl ze gaan zeuren als je gratis naar Fox Sports kijkt want daar kunnen ze wel aan verdienen.Helpless

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Is het bij Caiway nog wel veilig???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Open VPN verbinding met Caiway Algemeen 5 29 november 2016, 21:00
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Excuus mail Caiway Storing 10 04 november 2016, 14:19
Caiway TV Algemeen 2 05 oktober 2016, 18:35
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Bordewolf00:16:13
| Jaco Hage00:33:55
| Cees01:59:51
| 2fast4u03:02:30
| Airrider03:40:01
| vossoft04:00:39
| Highway06:33:04
| erickiel06:36:55
| arievree07:47:41
| flipje08:38:56
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.