obey-robots.txt
10 December 2016, 13:44
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay
 Onderwerp afdrukken

Entone 515 mute niet tijdens zappen

mvgessel
Voorheen had ik een Samsung tv die lekker stil was bij het zappen van de entone. nu heb ik een mooie sony bravia tv, en als ik dan zap (op de entone) van de ene zender naar de andere komt er een hele harde piep uit de tv!
het lijkt er op dat de entone niet standaard zijn audio MUTE tijdens het zappen? heeft iemand ook deze issues? piepen bij zappen? het gaat om een entone 515. gisteren de tv al een update gegeven, just in case maar dat is het dus niet. ik zoek het in de entone.

Waarom gebruik je nog een Entone als ik vragen mag??
Heb je geen coax??

mvgessel
tuurlijk heb ik wel coax maar aangezien ik glasvezel heb kijk ik ook via glas tv. de entone zit via UTP op t glasmodem. en ik gebruik m omdat we er mee kunnen opnemen en pauzeren en zo. maar dat is het probleem niet, de sony tv piept en de vorige tv deed dat niet. en ik wil weten waar m dat in zit. is het ARC, HDMI sync instellingen.. enz.

Adios
Heb je nog een Humax ontvanger staan? Zoja, als je daarmee zapt op je nieuwe televisie. Piept hij dan ook?

mvgessel
de tv in kwestie zit niet aan coax, alleen de entone zit erop via hdmi. het is inderdaad zoals jij al aangeeft een soort sync die niet goed verloopt. op aich is dat normaal dat er even gesyncd moet worden bij zappen. maar waarom dan die harde piep? ik ben gewend dat elke tv zijn audio "mute" bij het zappen totdat de sync er weer is.

Adios
Kan je een andere Entone van Caiway proberen? Misschien is het dan weg !

mvgessel
tuurlijk, en waar tover ik die vandaan? ik ga echt de helpdeskmolen van Caiway niet in! die begrijpen punt 1 niet waar ik het over heb. 1e lijners... en punt 2 wordt dat een heel gedoe met opsturen enz enz.

Gebruiker Optimizer Co even een pb bericht sturen zoals die aangeeft of ff bellen naar hem. Heb je al zijn "punten" al doorgelopen??

Hij heeft de connecties binnen Caiway. Denk niet dat je om je fluittoontje zomaar een nieuwe krijgt.

Adios
Nou, zo'n fluittoon kan behoorlijk irritant zijn hoor.

Ik moet er niet aan denken !!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone 515 mute niet tijdens zappen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
knop media entone CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 4 20 november 2016, 12:33
Entone 515 spontane opstarten CaiWay kabel modems, Motorola, Arris, etc. 13 16 november 2016, 23:43
Gebruikersnaam of wachtwoord klopt niet Storing 2 25 oktober 2016, 16:34
Pay per event, Wedstrijd staat niet in de lijst? Interactieve TV, Pay Per Event 5 23 oktober 2016, 08:54
storingen tijdens directe uitzending CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 2 20 oktober 2016, 11:14
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| 2fast4uOnline
| Bordewolf00:51:41
| Highway03:04:35
| vossoft04:23:20
| arievree05:15:08
| flipje05:38:24
| vroemmie05:56:29
| Jaco Hage14:15:38
| Solaris15:00:56
| erickiel16:50:25
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.