obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
DNS probleem bij specifieke website
theroux
Ik krijg een DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN foutmelding in mijn webbrowser als ik naar de website http://www.openminds.tv/ probeer te gaan.
Blijkbaar kan de DNS die ik automatisch door Caiway krijg toegewezen deze website niet herleiden. Alle andere websites kan ik wel gewoon zonder problemen oproepen.
Ik kan hem wel gewoon opstarten als ik een free DNS server gebruik zoals 84.200.69.80 van dns.watch als statische DNS in mijn netwerk setup.
Het is geen probleem van mijn pc, want het lukt ook niet op mijn iPad of smartphone. Het lijkt echt op een foutje in de DNS die Caiway gebruikt.
 
2fast4u
verander je dns naar google dns 8888 en 8844 dan werkt ie

heb je windows 10? windows 7?
 
theroux

Quote

2fast4u schreef:

verander je dns naar google dns 8888 en 8844 dan werkt ie

heb je windows 10? windows 7?


Bedankt voor je antwoord. Maar zoals ik al zei werkt het wel met een andere DNS zoals die van dns.watch of blijkbaar ook google.
Ik had ook al gemeld dat het niet uitmaakt op welk OS je het probeert. Het gaat ook fout op een Android smartphone of Apple iPad.
Het gaat mij er om dat de DNS van Caiway niet juist werkt. Dat zou gerepareerd moeten worden.
 
2fast4u

Quote

theroux schreef:

Quote

2fast4u schreef:

verander je dns naar google dns 8888 en 8844 dan werkt ie

heb je windows 10? windows 7?


Bedankt voor je antwoord. Maar zoals ik al zei werkt het wel met een andere DNS zoals die van dns.watch of blijkbaar ook google.
Ik had ook al gemeld dat het niet uitmaakt op welk OS je het probeert. Het gaat ook fout op een Android smartphone of Apple iPad.
Het gaat mij er om dat de DNS van Caiway niet juist werkt. Dat zou gerepareerd moeten worden.


ja goed gezien^^ ik gebruik altijd andere dns of google of watch..maar je hebt gelijk het moet wel werken Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DNS probleem bij specifieke website', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Internet probleem Eigen netwerk : 3 14 nov 2020
ip adres probleem Klacht over CaiWay/Delta : 6 04 apr 2019
Advertentie