obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Afstandbediening Entone
Dahlhaus
Als ik op mediaknopje druk dan kleurt het menulampje rood maar verder gebeurt er niet.
Het is heel lang goed gegaan maar nu werkt het niet meer!

Ik kan niet opnemen
Ik kan opgenomen programma's niet terug kijken
ik kan niet pauzeren terwijl ik tv kijk.


Van alles geprobeerd en uiteindelijk de Entone teruggezet naar fabrieksinstellingen,
echter nu werkt het nog steeds niet Sad

Overigens werken alle andere knoppen wel gewoon!
 
Adios
Heb je al een keer de stroom er een minuut vanaf gehaald ?


Anders een harde reset !!
 
Dahlhaus
Een paar keer de stroom van de Entone af gehaald voor meer dan een minuut.
Het glasvezelmodem een aantal keer van de stoom af gehad.
En de Entone teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Lijkt mij best een harde reset Smile maar als het harder kan dan hoor ik het graag Wink
 
2fast4u
kan altijd Pfft harder

animated-hammer-image56z3m
 
Dahlhaus
hahahaha.... ik wacht maar eerst meer reacties af,
wellicht een reactie van Caiway zelf Smile
 
Caiway Webcare
Beste Dahlhaus,

Als het goed is zijn we in gesprek via Facebook, het lijkt me niet handig om via twee platformen te communiceren. We zullen het contact op Facebook verder voortzetten.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Dahlhaus
Is goed Janine!
 
Bakstenen
Moet niet gekker worden met de helpdesk van Caiway,de AB van de ENtone functioneert niet 100% meer en ik de helpdesk gebeld,oke mijnheer wij sturen een andere op (zonder iets te vragen) ,toen was er wat met de Entone zelf weer gebeld de helpdesk bleef gewoon aan de lijn totdat het goed functioneerde,vandaag kreeg ik toch een doos bleek een nieuwe Entone compleet met AB erin te zitten ,weer gebeld en ik heb nu een universele AB die met medewerking van de helpdesk ge installeert werd,bleek die gewoon te werken.
Dit is een verademing zo,n helpdesk zo kan het dus ook.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandbediening Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Animo Aria afstandbediening Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 17 mrt 2022
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Animo Aria 7x afstandbediening Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 1 03 mei 2021
Afstandbediening Caiway CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 3 13 mei 2020
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Advertentie