obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
?? bij ISP speedtests powered by Ookla
Migow

Quote

H D R schreef:

Met speetest.net haal ik de snelheid wel maar met deze nieuwe website dus niet. Dat vindt ik erg vreemd.
Ook Ziggo krijgt er van langs inzake deze kwestie.
Inzake mijn bedrading, alles is hier dik in orde !


Zou die nieuwe speedtest site dan niet het probleem zijn? 1 link naar een bepaalde site en je schreeuwt meteen moord en brand dat je 5 jaar beduveld bent. Beetje ongenuanceerd blijf ik het vinden. Is je internet echt traag? Hier werkt het als een tierelier. en ik blijf erbij als ik zo af en toe eens download van newsserver dan trekt die ook me lijn helemaal vol. Conclusie voor mij is dat het dus een waardeloze server is waarop er direkt gesugereerd wordt dan we al jaren beduveld zijn door onze provider. Daar ben ik het dus totaal niet mee eens!!

CAIWAY jullie glasvezelsnelheid is SUPER!! <-- dat zeg ik
 
2fast4u
@H D R de website heeft maar paar server waar je kunt testen dus deze worden overbelast verander de server kijk op de plaatjes en probeer opnieuw bij speedtest.net zijn veel meer servers.

1caiwayolqdr

2caiwayi8oud

dus de snelheid van Caiway is goed en meer dan goed!
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Schandalig gewoon!! Ik kom nog niet op de helft van de beloofde snelheid van mijn abonnement van Caiway !!

Ik ga een klacht indienen en een flinke restitutie vragen van Caiway !! .

Ik heb dus jaren betaald voor een snelheid die ik helemaal niet krijg !!!


Hi H D R,

Dat uw bekabeling in orde is geloven wij direct. Mocht u problemen hebben dat u de helft van de snelheid haalt, zouden wij graag wat speedtesten willen zien van u. Daarnaast willen we vragen dit bekabeld (zonder router) te testen met een CAT 5e of 6 kabel naar een pc of laptop met een gigabit ethernetkaart. Ook graag eventuele downloadprogramma's etc uitzetten. Wij zien uw bericht graag tegemoet! Daarnaast stelde mijn collega u de vraag uw postcode en huisnummer even toe te sturen, waar we helaas nog niets op vernomen hebben.

Groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

H D R schreef:

Schandalig gewoon!! Ik kom nog niet op de helft van de beloofde snelheid van mijn abonnement van Caiway !!

Ik ga een klacht indienen en een flinke restitutie vragen van Caiway !! .

Ik heb dus jaren betaald voor een snelheid die ik helemaal niet krijg !!!


Hi H D R,

Dat uw bekabeling in orde is geloven wij direct. Mocht u problemen hebben dat u de helft van de snelheid haalt, zouden wij graag wat speedtesten willen zien van u. Daarnaast willen we vragen dit bekabeld (zonder router) te testen met een CAT 5e of 6 kabel naar een pc of laptop met een gigabit ethernetkaart. Ook graag eventuele downloadprogramma's etc uitzetten. Wij zien uw bericht graag tegemoet! Daarnaast stelde mijn collega u de vraag uw postcode en huisnummer even toe te sturen, waar we helaas nog niets op vernomen hebben.

Groet,

Jan


alles doet goed bij hem anders zou hij niet bij caiway zijn maar mensen willen alles gratis en dat kan niet^^
 
popmart1970
@2fast4u

Niet iedereen is bij Caiway omdat alles nou helemaal jubel de jubel gloria halleluja is hoor!!

Sommige zijn bij caiway echt door gebrek aan beter/alternatieven!!

En geloof me .....gratis is het ook niet bij caiway!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Sc0rpi0_44
Dat het niet allemaal halleluja is, zal niemand betwisten. Maar als er iets goed is bij Caiway dan is het
wel de internetsnelheid en -stabiliteit.
En er is geen sprake van rommelen met de resultaten van speedtest, iedereen die Usenet gebruikt
kan dat beamen Smile
 
Adios
Het gaat mij erom dat bij die andere speeddtest website ik de snelheid niet haal.
Bij die van Ooklah wel uiteraard.

Dit betreft niet alleen Caiway, maar het blijft vreemd.

Het kan ook aan die website liggen heb ik inmiddels gelezen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '?? bij ISP speedtests powered by Ookla', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie