obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Multiscreen
jj1987
Niet bekend. VPN is je grote vriend Wink
 
Adios
Mijn vaardigheden zijn niet toereikend voor VPN
 
markmart
Ik krijg het niet werkend helaas via Vpn, ik heb het eerder hier gevraagd, alleen reactie gekregen van Caiway dat het niet ondersteunt wordt.
 
Adios
Dan wordt het eens tijd dat Caiway het op een gewone manier mogelijk maakt.
 
Murgen

Quote

H D R schreef:

Dan wordt het eens tijd dat Caiway het op een gewone manier mogelijk maakt.


Waarom eigenlijk?
 
jj1987
Bij mijn ouders heb ik het gister werkend gekregen. VPN aan op de Asus router. Wachtwoord en gebruikersnaam instellen natuurlijk. En dan via mijn iPhone op 4G vpn aan en ik kan multiscreen kijken. Je "internet" dan eigenlijk via het ip thuis.
 
Caiway Webcare

Quote

Ze hoeven niks maar het zou wel fijn zijn als je overal kon kijken. Laten we eerlijk zijn dat VPN een noodoplossing is en dus dat er behoefte aan is overal te kijken op elk netwerk. De Ziggo app werkt ook overal en is echt een toevoeging hier. Laten we hopen dat Caiway dit ook gaat regelen.


We hebben uw bericht doorgestuurd intern!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
2fast4u
misschien toch een mooi idee want als ik met de kids onderweg ben is altijd leuk dat ze de tv kunnen kijken op tablet of laptop of mobiel..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Multiscreen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie