obey-robots.txt
11 December 2016, 01:18
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Aanbieding nieuwe abonnees of ook bestaande???

shiny-kerstbanner-nopopup

https://www.caiwa...e/campagne

Ps net nagevraagd op twitter maar is uitsluitend voor nieuwe klanten. Wel jammer maar hopelijk vergeten ze hun bestaande klanten niet. Overigens wel positief dat Caiway eens over de "schutting" kijkt bij de concurrentie.Thumbs Up

Overigens krijg je nu ook gratis een monteur, zou hoop klachten schelen.
Gewijzigd door Offline op 28 december 2015, 17:49

2fast4u
ik vind het wel goede kant gaan gewoon geduld hebben Smile

Adios
KPN behoudt veel klanten door juist op bestaande klanten te focussen.
Als Caiway dit alleen voor nieuwe abonnees doet, lijkt me dit erg dom.

Het is bewezen dat de aanpak van KPN werkt.

Het voordeel na een jaar intrekken wat Caiway nu doet, kan echt niet meer.

Consumenten zijn inmiddels gewend het voordeel permanent te hebben.
Bij KPN krijg je Spotify gratis en dat is permanent als je een bepaald abonnement hebt.
Hetzelfde geldt voor HBO, ook permanent en niks alleen het eerste jaar.

Dus Caiway, het is een begin wat ik nu zie, maar voor mij lang niet voldoende.

Bordewolf
Ik zie ook het voordeel niet. Naast dat dit geen permanente aanbieding is ken ik Deezer niet. Spotify zegt me meer. Het echte voordeel voor mij zou zitten in gratis smarcards, gratis nieuwsgroepen en een voordeel op de entone. Dat zijn voor mij de zaken waar ik bij een G250 abo extra voor moet betalen en een overstap te duur maakt.

Of een permanente verdubbeling van G75 zou ook een overstap bespoedigen.
Dit voordeeltje waarbij ik moet kiezen voor iets onbekend is voor mij geen voordeel. En gratis muziek komt ook uit mijn radio!

Extra smartcards?? Entone (Airties)?? Daar waren de abonnees hier in mijn dorp in 2010 mee bezig maar voegt helemaal niks meer toe en is niet meer noodzakelijk. Wat Caiway biedt voor nieuwe klanten is leuk/super. Er is meer dan alleen Spotify alleen. Een jaartje Deezer is hier meer dan welkom en vind het echt een goede toevoeging.

Bordewolf
Ik snap je reactie. Maar het verschilt toch echt per gebied wat gewenst is. Er zijn dorpen waar Caiway ver onder de 75Mbit levert via COAX waar men de hoofdprijs voor vraagt. Dan is de overstap naar G75 of G250 niet zo lastig. Per definitie ga je er dan op vooruit, ook al blijven de smartcards niet gratis of de nieuwgroepen.

Hier in Twente komen we van een situatie op COAX met supersnel internet 120 Mbit is het meest gekozen pakket, maar er is zelfs een 200 Mbit pakket. Bij Ziggo betaalden we niet voor smartcards of nieuwgroepen. Caiway heeft in al haar wijsheid besloten dit zo te houden.

Dat feit maakt een overstap naar glas gewoon onmogelijk. Een alternatief pakket is er niet, alleen G250 (wellicht wel een goed alternatief voor de 200MBit klanten). Gezinnen met meer smartcards en die nieuwgroepen willen houden zijn per definitie veel duurder uit. Kortom, de overstapdrempel is te hoog. Nieuwgroepen is nog daar aan toe, maar de smartscards maken het per definitie al duurder (en er zijn toch echt veel gezinnen met plus extra of premium paketten.

Voor Twente was het G150 pakket het beste overstappakket, dat heeft Caiway om zeep geholpen.

Wat ik niet begrijp is dat er niemand is bij Caiway die snapt dat je in dit geval iets moet doen om de Twentenaren soepel op glas over te krijgen zonder meerkosten, liefst voor een paar euro minder. Met G150 was me dat prima gelukt. Maar er kan ook best een strategie liggen waarbij de investering van de COAX modems er eerst uit moet? Maar ja wat kost heb aanleggen van een glasnetwerk wel niet?

Verder blijft deze discussie regiogebonden. Dat is al triest op zich. Het moet voor een provider als Caiway lastig zijn om met alles en iedereen rekening te houden.
In Twente doen ze op dit moment te weinig om ons daadwerkelijk naar glas te krijgen, er zijn gewoon geen goede aansluitende overstappakketten.

2fast4u
of gewoon dat de klant zelf kan kiezen elk jaar een product gratis erbij^^

Bordewolf
Producten gratis lijkt allemaal mooi, maar in de basis wil men een goedkoop abonnement structureel. In elk geval net zo goedkoop/duur als het oude COAX of ADSL abonnement.
Daar moet dan een voordeel tegenoverstaan (met name meer internetsnelheid). Wanneer je in de basis al meer moet betalen, of op langere termijn gewoon duurder uit bent loont de overstap niet.
Gratis muziek is leuk, maar daar gaat mijn abonnementsprijs niet van omlaag. Ik heb nu bij COAX ook geen gratis muziek, dus ik mis het ook niet.

Bij KPN is Spotify gratis, maar KPN biedt daarnaast ook een goedkoper mobiel abonnement aan. Een klant van KPN heeft bij overstap meteen een structureel voordeel per maand te pakken.

Mijn voorbeeld:

Ik heb HD COAX 120 Mbit met 3 gratis smartcards en nieuwgroepen.
Wil ik naar G250 en dit houden dan betaal ik gewoonweg € 8,= meer. Overstappen op glas is voor mij onmogelijk, tenzij ik behoorlijk veel internetsnelheid laat vallen (wat me vreemd lijkt, dat is nu juist het voordeel van glas, sneller internet).

Maar goed Caiway weigert pertinent om hier eens fatsoenlijk op te reageren en hoe men dat in Twente dan wel wil aanpakken. Ik zou blij zijn met een G150 abonnement van ca. € 45,= (en die was er begin 2015!!), dan kan ik moeiteloos overstappen met ook nog iets mee snelheid!

De reactie van Caiway tot nu toe is dat men besloten heeft G75 te introduceren voor € 43,=. Dit terwijl anderen in Twente al G150 hebben voor € 44,=. Vreemde politiek!

Je hebt wel gelijk hoor Bordewolf. "Gratis" producten worden toch tenslotte doorberekend. Voor mij is alleen internetsnelheid, basis tv pakket en multiscreen belangrijk en uiteraard stabililteit. Verder niks nodig.

Overigens Bordewolf, je zou toch al naar glasvezel gaan of zie je er nu weer vanaf??

Bordewolf
Roberto schreef:

Je hebt wel gelijk hoor Bordewolf. "Gratis" producten worden toch tenslotte doorberekend. Voor mij is alleen internetsnelheid, basis tv pakket en multiscreen belangrijk en uiteraard stabililteit. Verder niks nodig.

Overigens Bordewolf, je zou toch al naar glasvezel gaan of zie je er nu weer vanaf??

Het is inderdaad mijn intentie om naar glasvezel te gaan. Maar ik wacht toch echt tot er een goed overstapaanbod komt waarbij een echt overstapalternatief wordt geboden zonder dat ik per maand maar liefst €8,= meer betaal!
Dat vind ik veel te veel. Wanneer Caiway Twente over wil op glasvezel dan had ik van Caiway zelf iets verwacht waarmee je gemakkelijk zonder meerkosten kunt overstappen.
Het enige juiste alternatief hiervoor (G150) is door Caiway geschrapt. Wanneer je Caiway er naar vraagt krijg je geen duidelijk antwoord hoe het zit en ze denken ook niet mee hoe het anders kan of in de toekomst wellicht anders moet om Twente over te laten stappen op glas. Commercieel zijn ze echt niet goed bezig.

Overigens lijkt het mijn mening, maar ik zie om me heen dat iedereen bij COAX blijft om dezelfde reden. Verder hoor ik veel gemor over het tv-pakket. We lopen ver achter bij wat Ziggo nu heeft en ook bij wat Caiway als Caiway-pakket levert.
De Twentenaren in mijn omgeving snappen zelfs niet waarom er zo nodig glasvezel bij hun huis naar binnen moest, nu overstappen op glas gewoon voor velen betekent dat je duurder uit bent.
Gewijzigd door Bordewolf op 29 december 2015, 11:16

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aanbieding nieuwe abonnees of ook bestaande???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
NLEX nieuwe glasaanbieder Algemeen 35 14 oktober 2016, 23:37
Secret Circle Nieuwe zender Welke zender wil je er nog bij hebben? 9 24 september 2016, 12:09
Pas op bericht "Nieuwe Caiway Veilig Internet omgeving" Algemeen 7 23 september 2016, 19:51
Ziggo nieuwe eigenaar??? Wat verandert er? 2 14 september 2016, 21:28
Nieuwe interface (decoders) CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 21 21 juni 2016, 12:16
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage01:50:40
| Highway01:59:54
| Piedrodim02:25:18
| 2fast4u04:05:18
| arievree04:30:08
| erickiel04:54:23
| vossoft05:29:11
| GianiV07:49:56
| Bordewolf09:20:59
| flipje17:11:56
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.