obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Entone issues
Murgen
Mwaw ... Met Apple routers is ons huisnetwerk wel lekker stabiel en met de Mac's geen gepush van Windows10, wel zo rustig.
 
cawul

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:


Half januari de RT-AC5300 !! (De spin) op de testbank Smile



Hallo Jaco,

En..? Wat zijn de resultaten?
Is deze € 450 kostende router zoveel beter?

Vind het een redelijk stevig bedrag...

Ben benieuwd.

Thanks
=
 
cawul

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:


Op dit moment hebben we al een aantal LG OLED Tv's uitgeleverd. De laatste generatie werkt niet alleen tadeloos maar ook het beeld is indrukwekkend. Het geeft excellence diepte. Ook in donkere scènes is het een belevenis. Daar laat Sony weer iets steken vallen.



Niet dat ik nu 1-2-3 een nieuwe tv ga kopen, maar wat ik mij wel constant afvraag: curved screen - hoe is dat in de praktijk wanneer je er niet recht voor zit.
Je zit elders in de kamer en kijk er scheef op. Bij een 'ouderwets' recht scherm valt het beeld nog redelijk mee, maar zo'n curved screen... Het lijkt mij dat je een deel mist. Je kijkt vanaf de rechterkant op, dan mis je misschien wel de helft van de rechterkant. Je bent dan min of meer genoodzaakt om het scherm te draaien? Pak ik een van de duurdere LG's (LG 55EG960V) dan heeft deze geen draaibare voet.

=
 
2fast4u

Quote

cawul schreef:

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:


Half januari de RT-AC5300 !! (De spin) op de testbank Smile



Hallo Jaco,

En..? Wat zijn de resultaten?
Is deze € 450 kostende router zoveel beter?

Vind het een redelijk stevig bedrag...

Ben benieuwd.

Thanks
=


Nou ik vind dat echt en niet normal bedrag^^ binnen 2-3 jaar is ie 200 euro^^
 
Adios
Er komen nu zoveel nieuwe WIFI normen aan dat ik zeker voorlopig geen nieuwe dure router meer zou kopen.

Inzake de Oleds ben ik blij dat LG bijna volledig terug is naar platte schermen en de bananenhype voorbij is .

Ook Samsung heeft aangegeven met de topmodellen zowel een bananenversie als een platte versie te leveren in 2016.
 
cawul
Thanks!
Dat van die platte normale schermen: dat is goed nieuws inderdaad!
Wist ik niet. Kan mij voorstellen dat het niet voor iedereen ideaal is.

=
 
Adios
Heeft tie ook meer lan aansluitingen dan vier ?
 
cawul
Hartelijk dank voor de moeite Jaco!


=
off-topic:
ik wilde een bestandje uploaden, maar wanneer ik op de knop [Antwoord bekijken] klik dan verdwijnt het.
of het een bestandje is van 135kb of 55kb.

De onderstaande screenshot is via imageshack.
JOn0Vm
 
Highway

Quote

cawul schreef:
off-topic:
ik wilde een bestandje uploaden, maar wanneer ik op de knop [Antwoord bekijken] klik dan verdwijnt het.
of het een bestandje is van 135kb of 55kb.


Dat is een bug in de forum software. Als je je antwoord niet bekijkt maar direct plaatst gaat het wel goed.
Sorry! Helpless
Handtekening
Wink
 
cawul

Quote

Highway schreef:

Quote

cawul schreef:
off-topic:
ik wilde een bestandje uploaden, maar wanneer ik op de knop [Antwoord bekijken] klik dan verdwijnt het.
of het een bestandje is van 135kb of 55kb.


Dat is een bug in de forum software. Als je je antwoord niet bekijkt maar direct plaatst gaat het wel goed.
Sorry! Helpless


Thanks!
Duidelijk, no problem.

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone issues', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Genexis 7840 issues Hardware instellingen : 2 19 mrt 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie