obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen app werk niet op Andriod 4 en 5
breaker
Ik heb problemen met de multiscreen app. Mooi dat Caiway eindelijk voor Android een update heeft na een jaar gewacht te hebben.

Maar hier werkt alleen NPO1 bij alle andere kanalen blijft op zwart en krijg ik deze melding te zien. Dit is met Android 4 en 5 geven beide dezelfde fout melding. Zie foto

Screenshot_2015_12_01_22_30_16
 
Mrah
Hier precies hetzelfde met Samsung S4 met android 5.01 en geroot.
Digital Rights Management , hoop dat het binnenkort nog goed komt.
 
2fast4u
Hier ook alleen NPO1 werkt en rest niet
screenshot_2015-12-033qs8j
android 5.1.1
 
Adios
Ik zou maar lekker de originele sofware er weer op zetten, anders kan je nooit Multiscreen zien Smile
 
breaker
Het werkt niet op een toestel die geroot is. Wat je kan doen is in de instelling van supersu instellen dat je volledige wilt untooten. Daarna het systeem opnieuw opstarten dan doet multiscreen het. Nadeel als je wilt rooten weer opnieuw moet beginnen met rooten.

Het maakt niet uit welke ROM opstaat het belangrijkste is dat je apparaat niet geroot is.

Er zijn ook een optie om tijdelijk te untooten maar dit werkt bij mij niet. Misschien op een andere apparaat wel. De link http://forum.xda-developers.com/xpose...47/page104
Gewijzigd door breaker op 04 december 2015, 12:36
 
speed
Waarom werkt npo1 dan wel en de rest niet?
 
2fast4u

Quote

speed schreef:

Waarom werkt npo1 dan wel en de rest niet?


werkt niet op geroot toestel...
 
breaker

Quote

speed schreef:

Waarom werkt npo1 dan wel en de rest niet?


NPO1 wordt ongecodeerd uitgezonden alle anders zenders niet. Ze willen niet dat je met een root toestel de zenders kan doorgeven bijvoorbeeld via internet. Daarom werkt het niet op een toestel die geroot is.

Meer apps hebben hier last van Ziggo app werkt ook niet op een geroot toestel.

Als je multiscreen wilt kijken moet je toestel unrooten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen app werk niet op Andriod 4 en 5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie