obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Mail en Caiway: faalcombinatie
Caiwaygebruiker
Hallo allen,

Ik heb voor de configuratie van mn iphone de stappenplan gevolgd. Er is verbinding gemaakt, maar ik krijg alleen 1 map te zien en dat is de map Postvak in. Andere mappen zoals Postvak UIT, concepten etc is niet te zien. Dit is een probleem omdat ik deze mappen veel gebruikt. Elke provider hanteert IMAP omdat het flexibeler is, maar caiway hanteert de jaren 90 systemen. De iphone hanteert bij pop instelling de mappen van de webmail server. Je raad het al: die heeft ook 1 map.

Verder moet caiway een betere webmail hebben. Deze layout is bagger en er is maar 1 map. Dit is toch niet functioneel?

Ik heb vaak gebeld met klantenservice. Die zeggen dat het probleem bij Apple ligt. Dat kan niet omdat ik ook andere mailsaccount heb die alleen imap hanteren en bij die is er geen probleem?

IK BEN EEN ONTEVREDEN KLANT. WANNEER WORDT IK GEHOLPEN?
 
Adios
Ik denk de komende vijf jaar niet.
Heeft geen prioriteit bij Caiway. Hoogstens de aandacht Smile
 
Caiwaygebruiker
Dit slaat toch nergens op mijnheer. Wij betalen maandelijks voor een compleet pakket en daar hoort ook een goede webmail en een passende email configuratie bij. Als ik inlog op de webmail krijg ik een jaren 90 gevoel bij. Enige wat ik nog mis is windows 95 geluidje als ik mn mail open.

Ik neem aan dat wij als klanten ook een inbreng kunnen formuleren waar Caiway en wij in de toekomst meer profijt van hebben?

Caiway moet slechts een licentie voor een email programma kopen over x tijd. Implementeren is een fluitje van een cent.

Dit is wat ik krijg als ik in mn caiway mail account zit (ZIE FOTO)

DOE NIET ZO KRENTERIG CAIWAY EN STAP OVER TOT IMAP!!
Caiwaygebruiker voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Caiwaygebruiker op 21 november 2015, 20:19
 
Ex-Ziggo
Caiway luistert niet naar haar klanten, wen er maar aan.
Handtekening
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing
 
Caiwaygebruiker

Quote

Ex-Ziggo schreef:

Caiway luistert niet naar haar klanten, wen er maar aan.


Het moet drastisch beter. Ik neem aan dat Caiway ook de forum bekijkt voof mogelijke verbeterpunten.

Wat ik echt erg vind is dat caiway de schuld legt bij de klant zelf: zo van bekijk het maar.

Moet ik nu echt de hoofdkantoor van Apple bellen omdat Caiway pop3 hanteert. All mn andere mailaccounts werken naar behoren.
 
Caiwaygebruiker

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Ik begrijp niet waarom je vasthangt aan een caiway mailadres of @caiway.nl of .net adres en je niet een Gmail of voor ca 1,- pmnd een domein mailadres claimt waarbij je zelf naam en toenaam en inrichting kan bepalen. In de Cloud zijn er plentie mogelijkheden die kostenloos of tegen een beperkte vergoeding je webruimte bieden. Dit ook voor belangrijke bestanden.
Je kunt dan ook de in- en uitgaande server van je domein gebruiken. ( Of van Caiway )

Het enigste nadeel is dat pop beperkt is om het op meerdere plaatsen te openen/op te slaan of iets crasht.

Ik zou altijd voor de safe manier kiezen. Ik verwacht niet dat je punt zomaar morgen is opgelost, al begrijp ik allerbest je statement.



Met alle respect dit is een dienst wat Caiway aanbiedt. Caiway moet ervoor zorgen dat de toepasselijkheid en continuiteit hoog moet worden gewaarborgd. Wat de klanten nu krijgen is een oude aftreksel. Investeringen in klanttevredenheid is ook een must. Verder zijn emailadressen van gmail en soortgelijke al bezet en moet men met cijfer en lage streepjes werken, iets was ik altijd afkeur icm zakelijke mails. Een email hosten kost wel meer dan een euro per maand. Meestal komen er ook bijkomende kosten die kunnen oplopen op 15 euro per maand. Waarom zou dit betalen als ik ook betaal voor een email dienst van caiway?
 
Bordewolf
Stel je nu serieus die vraag? Zet de deur dan ver open.....
Ze zijn er mee bezig en houden je op de hoogte wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn. Houdt de komende nieuwsbrieven in de gaten.

Kortom het antwoord wat je van Caiway kunt krijgen kan ik ook zelf wel verzinnen. De vraag stellen aan Caiwaynis hem ook beantwoorden.

Het is te schandalig voor woorden dat de klanten deze vragen moeten stellen omdat Caiway in 1990 leeft en het daar graag bij houdt. Ze lopen ver achter de muziek aan en doen er werkelijk niets aan om dit beeld bij hun klanten weg te nemen.

Bij Caiway is het simpel: iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.
 
Caiwaygebruiker

Quote

OPTIMIZER.CO schreef:

Nogmaals begrijp ik je statement en er is al vaker over gesproken. IMAP zou een wenselijke aanvulling zijn.

Overigens wat ik mobiel in het verleden opende / verstuurde kon ik behouden op de server totdat ik het uiteindelijk van de "PC" verwijderde en dan was het echt weg. Ook in POP kon ik zaken behouden.

Aan Apple integratie met pop en IMAP kunnen eerder wat integratie conflicten ontstaan als je beide gebruikt.

Je zou instellingen kunnen laten doorverwijzen.

Voor zakelijke toepassingen is een domein te claimen vanaf 7,50 pjr. en zou op de toevoeging van een enkel mailadres op ca 1,- pmnd komen. (Ca totaal 1,50 pmnd)
- Een "provider" mail adres als zakelijke toepassing wordt zelden gekozen omdat men dit onprofessioneel vindt of voor een klant niet helder overkomt.
Caiway is gerelateerd aan een consumenten gamma en voor zakelijke toepassingen kan een bedrijf slimmer deelnemen aan de CBIZZ integratie.

Cloud integratie is op dit vlak ook een handig idee / tool.

- @webcare Caiway - Misschien kunnen jullie hierop een antwoord geven wat het toekomst perspectief is over IMAP bij Caiway?


Het is gewoon een must binnen de email dienst. Pop zorgt niet voor volledige integratie op verschillende apparaten. Als ik iets verzend via mn iphone kan ik niet zien of dat is verzonden vanuit de map verzonden op de webmail en visa versa. Kortom pop zorgt niet voor sychronisatie. Iets wat heel belangrijk is. Nu moet je zelf per apparaat kijken wat er is verzonden. Uiterst onhandig.

Verder kan Imap en pop niet voor comflictem zorgen. Allebei moet je apart configureren. Je geeft ook aan of het pop en imap betreft.

Waarom zou jaarlijks veel geld betalen? In mn maandelijke abonnementskosten zit ook de kosten voor het gebruik van de email diensten. Waarom moet ik uitwijken naar alternatieven? Waarom hebben de bestaande klanten dit nooit aangekaart?

Ik ben een student. Xxx@caiway ziet er wel zakelijker uit dan jantje_19854@hotmail.com vind u niet?

Ik hoef geen Cbizz maar een email dienst die meeloopt met zn tijd en waarin volledige integratie is waargeborgd.
 
Caiwaygebruiker

Quote

Bordewolf schreef:

Stel je nu serieus die vraag? Zet de deur dan ver open.....
Ze zijn er mee bezig en houden je op de hoogte wanneer er nieuwe ontwikkelingen zijn. Houdt de komende nieuwsbrieven in de gaten.

Kortom het antwoord wat je van Caiway kunt krijgen kan ik ook zelf wel verzinnen. De vraag stellen aan Caiwaynis hem ook beantwoorden.

Het is te schandalig voor woorden dat de klanten deze vragen moeten stellen omdat Caiway in 1990 leeft en het daar graag bij houdt. Ze lopen ver achter de muziek aan en doen er werkelijk niets aan om dit beeld bij hun klanten weg te nemen.

Bij Caiway is het simpel: iedereen doet een plas en alles blijft zoals het was.


Waarom ik die vraag stel? Waarom denkt u? We leven niet in de jaren 90 maar anno 21e eeuw. Dat Caiway bezig is met het oplossen van het probleem doet mij weinig. Het is veels te laat. Ik schrik ook van de bestaande klanten. Waarom hebben jullie dit nooit aangekaart. Iedere provider heeft imap.

Enige reden waarom Caiway niet is weggevaagd door de concurrentie is omdat het bedrijf op velen plekken monopoly posities bezit waarin zij als enige diensten mag leveren in het glasvezel segment. Zet eens een Tele2, ziggo ,Xs4all en tellfort en dit bedrijf mag zijn faillisement aanvragen bij de rechter. Als dit bedrijf luistert naar de klanten waarvan zij afhankelijk zijn hebben zij profijt bij de werving van nieuwe klanten en zullen de bestaande klanten niet overstappen.

LOGISCH TOCH CAIWAY???!!!
 
Adios
Je kan je er over opwinden, maar de club uit Naaldwijk vindt de prijzen regelmatig verhogen, de snelheid van het instappakket van glasvezel verlagen en diensten beloven die niet werken ( Multi screen op Android) belangrijker.

Kijk eens hoeveel jaren de Film 1 en HBO abonnees al jaren slechts 1 HD zender krijgen van Caiway terwijl je wel hetzelfde daarvoor betaalt als bij de andere aanbieders.

Dan snap je toch wel dat ze bij Caiway zich om zulke dingen niet druk maken ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mail en Caiway: faalcombinatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie