obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kun je zaken kwijt over de telefonie van CaiWay. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale.
 Onderwerp afdrukken
Genexis telefoon poort
jj1987
Onlangs een glasvezel pakket afgesloten voor mijn oma. Dit eigenlijk uit nood omdat de oude (vertrouwde) analoge KPN lijn telkens eruit lag. Na een jaar ellende en vele monteurs de overstap gemaakt naar glas 75 van Caiway zodat zij kan bellen met haar vaste telefoon. Ook is ze goedkoper uit.
Nu is mijn vraag of er spanning op de telefoon poort blijft staan in rust? Dit omdat de analoge KPN lijn 50 volt op de lijn heeft staan in rust. Zij heeft een telefoon met memory toetsen erop. M1,M2 etc. Er kan trouwens geen 9v blokbatterij in t toestel. Na een dag raakt de telefoon zijn memory geheugen kwijt. Zou de Genexis geen rust spanning hebben op de telefoon poort zodat het geheugen intact blijft? Zelf thuis geen last omdat ik een dect telefoon heb die zijn voeding gewoon uit het basisstation krijgt. Misschien dat iemand me kan helpen?
 
Caiway Webcare
Goedemiddag,

Ook in ruststand voorziet de Genexis een aangesloten telefoontoestel van stroom, ook zonder externe voeding zou een toestel dus gewoon moeten (blijven) werken. Daarom hebben we een aantal aanvullende vragen om e.e.a. uit te sluiten:

- Om wat voor telefoontoestel gaat het precies?
- Staat dit toestel rechtstreeks aangesloten op de Genexis? Dus zonder externe apparatuur ertussen?
- Kunt u e.e.a. testen met een andere telefoonkabel?
- Kunt u e.e.a. testen met een ander telefoontoestel, of dit telefoontoestel testen op een ander Genexis-modem?

We horen het heel graag van u!

Met vriendelijke groet,

Timo
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Genexis telefoon poort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Bekijk logs genexis 7840 Algemeen : 4 01 nov 2021
Poort forward Delta Genexis 7840 Instellingen software : 1 10 sep 2021
Routering op genexis Hardware instellingen : 5 01 aug 2021
Advertentie