obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Bij het nieuwe Ziggo, vijf CI modules en smartcards mogelijk per abonnement, wanneer komt Caiway
Adios
Blijkbaar kan Ziggo wel luisteren naar de klant, want ze hebben nu recent besloten dat per abonnement, vijf CI+ modules en smartcards mogelijk is in het hele Ziggo gebied.

https://www.ziggo.nl/televisie/ontvan...rs/ci-plus

Ik vraag hier ook al jaren om bij Caiway, maar krijg steeds het deksel op mijn neus.

Ik blijf dus heen en weer zeulen in het huis met smartcards.

Dus nogmaals de vraag; Caiway, wanneer gaan jullie nou eens vijf smartcards toestaan per huishouden?
Er is bij de Ziggo klant behoefte aan, en de Caiwayklant is niet anders als de Ziggo klant.
 
popmart1970
Dat zal waarschijnlijk over een jaar of 3 wel zo zijn denk ik....gezien hun klantgerichtheid!

Laten we wel zijn....wat ze leveren (internet /TV / telefoon) is dan wellicht stabiel....qua klantgerichtheid vind ik ze (waarschijnlijk door grote monopolie)echt zwaar RUK !!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Het nieuwe Ziggo bestaat nog geen jaar en nu al is het mogelijk in het hele Ziggo gebied vijf smartcards plus CI modules te gebruiken op één abonnement.

Hoe kan het dan dat ik daar bij Caiway al vier jaar om vraag, en nog steeds dat niet mogelijk is?
Werkt Caiway met technisch verouderde systemen?
Gewijzigd door Adios op 04 november 2015, 15:49
 
Adios
Zoveel helderheid krijg ik hier niet mee hoor.

Het staat duidelijk op de nieuwe website van Ziggo. Ik lees niks dat het bij hoge uitzondering is.

Ik weet niet of jij naar een andere link kijkt als ik ?
 
Adios
Ik ga gelijk ene klacht indienen bij de reclamecode commissie. Dit is pure misleiding op de website van Ziggo !!
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Ik ga gelijk ene klacht indienen bij de reclamecode commissie. Dit is pure misleiding op de website van Ziggo !!


Heb ik je zo op een eerlijke wijze kunnen informeren HDR? Smile
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik ben er nog niet uit. Volgens mijn gevoel kan vijf CI+ modules en smartcards bij Ziggo in hun hele gebied wel.

Maar weet nog niet iedereen die er werkt dat.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bij het nieuwe Ziggo, vijf CI modules en smartcards mogelijk per abonnement, wanneer komt Caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie