obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.
Migow
Yep heb het ook voornamelijk voor F1 weer aangeschaft, want rtl+ is but met al die reclames en bbc zend niet alles uit. Vind het ook belachelijk maar goed het is nu eenmaal zo en vrees dat je het maar weer moet slikken
 
Adios
Misschien dat het eens tijd wordt na KPN en Ziggo, dat ook Caiway met exclusieve gratis content komt?
 
Caiway Webcare

Quote

Migow schreef:

Quote

H D R schreef:

Ziggo sport krijgen de Caiway abonnees ook, alleen dan de betaalde kanalen en niet alles in HD denk ik.

Het vrije kanaal wat ziggo heeft krijgen andere abonees dus niet!! Ik heb sport1 en gaat ziggosport1 heten. En ja alleen het selectkanaal is in hd. De rest niet. Hier veranderd er dus niets en blijf gewoon 14,95 betalen!!


Om wat meer duidelijkheid te geven:

Ziggo heeft een exclusief kanaal genaamd: Ziggo Sport
Sport1 gaat binnenkort "Ziggo Sport Totaal" heten.

De zenders blijven bij Caiway ongewijzigd en de GO dienst blijft gewoon beschikbaar, alleen de zendernaam veranderd.

Tevens willen we melden dat Sport1 (Ziggo Sport Totaal) geen € 14,95 kost bij Caiway, maar € 14,15 per maand.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Dat begrijp ik.
Alleen hoop ik dat Caiway ook eens begint met exclusieve content zoals KPN of Ziggo.

Ik bedoel dit niet onaardig want jullie glasvezel internet is werkelijk geweldig snel en stabiel, maar KPN zit ook niet stil met het opwaarderen van zijn kopernetwerk.
KPN bood al voordeel en korting en gratis dienst met afnamen van vast en mobiel en daar komt nu ook nog eens exclusieve content bij.

Caiway gaat steeds meer schril afsteken vindt ik.

Als jullie nou eens beginnen met vijf smartcards per abonnement zoals Ziggo, dat is al een mooi begin Smile
 
Caiway Webcare
Ziggo bied bij nieuwe abonnementen ook nog maar 3 smartcards aan HDR.
Wij bieden geen 5 smartcards aan en gaan dit vooralsnog in de toekomst ook niet aanbieden.

Natuurlijk is Caiway wel aan het kijken wat op dit moment de markt vraagt en kijken ook met een schuin oog naar Ziggo, KPN en andere providers. U kunt er vertrouwen in hebben dat wij ook mee gaan met de markt.

Om te beginnen met Multiscreen, waar binnenkort meer nieuws over naar buiten gaat komen met ondersteuning van Android 5+.

We vinden het wel fijn dat u zo scherp bent! Bedankt daarvoor!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ziggo biedt vanaf gisteren juist vijf smartcards aan. Dit is nieuw !!

Zie link door mij eerder geplaatst.
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Ziggo biedt vanaf gisteren juist vijf smartcards aan. Dit is nieuw !!

Zie link door mij eerder geplaatst.


Nee HDR,

Ziggo bood altijd 5 smartcards aan en zoals bij ons bekend nu 3.
Een cam-module is iets anders dan een smartcard. Bij Ziggo kun je wel tot 5 ontvangers huren (of 5 cam-modules).
Dat zijn geen smartcards.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ok, maar die cam modules van Ziggo bevatten wel gelijk een smartcard, dus je kan bij Ziggo wel op vijf televisies je volledige pakket zien.
De huur is voor de CI module plus smartcard bij Ziggo twee euro per maand. Bij Caiway kost het huren van een CI module en extra smartcard maar liefst 5,50 euro per maand !! ( 3,50 voor de module en 2 euro voor de smartcard)

Het zou fijn zijn als Caiway net zoals Ziggo, kijken met vijf CI modules mogelijk maakt en dan wel voor het maximale bedrag wat Ziggo vraagt. Ik vind persoonlijk 5,50 euro per maand die Caiway vraagt voor de huur voor een CI module met smartcard aan de erg hoge kant.
 
Caiway Webcare
Het verschil tussen Ziggo en Caiway is ook dat hun het basis pakket hebben gecodeerd en Caiway niet. Dit houdt in dat je bij ons op meer dan 5 TV’s naar het basis pakket kan kijken (Met uitzondering van de regio’s Midden Holland en Albrandswaard).

Daarnaast levert Ziggo niet standaard een Smartcard bij een CI+ module. Zelfde als bij Caiway.

Ziggo heeft een ander beleid die Caiway niet kan volgen.

Caiway blijft bij de huidige situatie met smartcards en huur apparatuur.

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Het verschil tussen Ziggo en Caiway is ook dat hun het basis pakket hebben gecodeerd en Caiway niet. Dit houdt in dat je bij ons op meer dan 5 TV’s naar het basis pakket kan kijken (Met uitzondering van de regio’s Midden Holland en Albrandswaard).

Daarnaast levert Ziggo niet standaard een Smartcard bij een CI+ module. Zelfde als bij Caiway.

Ziggo heeft een ander beleid die Caiway niet kan volgen.

Caiway blijft bij de huidige situatie met smartcards en huur apparatuur.

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout

Het beleid van Caiway klopt echter van geen kant, we zijn voor de tweede en derde tv aangewezen op COAX. Kortom er ontstaat een verplichting om die smartcards te betalen.
Dat ongecodeerde pakket staat daar los van. Veel gezinnen hebben nu eenmaal premium of plus pakketten (kinder- sport- en filmpakketten).
Juist die doelgroep heeft meer smartcards nodig. Kortom ik noem dit eerder misbruik van de situatie dan dat de klant wordt geholpen.

Bij Ziggo waren de Smartcards volkomen gratis, tot 5 stuks en werd er bij de 4e en 5e niet moeilijk gedaan over dubbel betalen van pakketten en dat soort flauwekul.

Voor Caiway is het simpel, of je zorgt dat er meerdere decoders mogelijk zijn bij glas (wat ik ook stelen vind, want dan moet ik daar weer huur voor betalen) of je zorgt dat de smartcards gratis zijn.
Druk je verdienmodel maar in andere zaken of in een iets duurder basisabo. De situatie waarbij je maar liefst €2,= moeten betalen voor je smartcard deugt niet.

Jullie mogen me een twente stapt over glasaanbieding doen eind november, maar ik ga er dan van uit dat de smartcards binnen die aanbieding gratis zijn, anders stapt deze jongen niet over op glas.
Ik ga niet betalen voor kaarten die bij Ziggo gratis waren gebleven wanneer Ziggo op COAX was gebleven en Caiway op glas.
Gewijzigd door Bordewolf op 05 november 2015, 19:43
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie