obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klacht over CaiWay/Delta? Post hier je CaiWay/Delta klacht over b.v. een storing met internet, telefonie, televisie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken
Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Een ander voorbeeld:

Bij Ziggo is "My Prime " ook gratis. Daar wordt ook niet gezegd omdat het gratis is hoeft het niet goed te werken.

Ik blijf de logica van Caiway maar vreemd vinden.


De dienst MyPrime van Ziggo is niet gratis.
Deze dienst kost daar € 6,95 per maand en zit in een aantal abonnementen inbegrepen.
Zie voor meer info: https://www.ziggo.nl/televisie/myprime/

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ok, sorry hoor.

Wanneer komt trouwens nu Eurosport 2 eens in HD bij Caiway? Ziggo komt nu met een HD sportkanaal voor zijn abonnees, terwijl ze ook al beide Eurosport zenders in HD aanbieden.

Caiway heeft nu wel erg weinig sportzenders in HD hoor.
 
Adios
Nou, Caiway zegt zelf al jaren dat HD de standaard is van nu. Eurosport 2 is al jaren beschikbaar in HD en het ziet er ook niet meer uit op een groot scherm in SD.

Geen product meer van deze tijd.
 
Highway
Sinds kort een nieuwe tv. Hier kan ik zien in welke resolutie wordt uitgezonden. Caiway geeft het signaal niet door in Full HD maar in een lagere verticale beeldlijn frequentie terwijl ze wel adverteren met Full HD!

Quote

Bij Caiway is Full HD de standaard. Met Basic TV kijkt u naar meer dan 70 zenders, waarvan maar liefst 31 in Full HD!
Bron: https://www.caiway.nl/site/nl/televisie


Full HD = 1080p
Caiway resolutie 1080i

Het verschil zit hem dus in de p en de i.
Progressive of Interlaced. Bij Interlaced wordt maar de helft van de verticale lijnen gebruikt en bespaart zo bandbreedte. Het levert echter minder mooi beeld op.

Een goede uitleg, 1080p-vs-1080i-whats-the-difference/
Handtekening
Wink
 
Adios
Beste Highway. Dit ligt niet aan Caiway.
Er zijn nog geen uitzendingen in 1080P.

In Engeland zenden ze volgens mij met DVB-T2 wel uit in 1080P.
Dit is volgens mij de Duitse publieke omroep ook van plan met DVB-T2

Nu is de enige 1080P bron volgens mij in Nederland alleen Blu-ray en wellicht wat streamingdiensten.

Maar NPO, RTL, SBS etc zenden allemaal uit in 1080I.

Ik denk ook dat pas 1080P gebruikt gaat worden me de nieuwe codec HEVC265 of een andere veel efficiëntere codec.

Wel is 1080I de laatste stap in interlaced televisie.
Alle stappen daarboven zijn verplicht progressief. Dit is zo afgesproken internationaal.
 
Adios
Zowel in Engeland als Duitsland begint Sky met 4K uitzendingen dit jaar.
Sky komt zelfs met een nieuwe 4K ontvanger voor zijn abonnees.
 
Murgen
Nabrander: bij glasvezel wordt coax gratis. Mogen we dat even als hele grote plus noteren? In dit huis is iedereen daar erg blij mee. Verder is Caiway retestabiel, de kwaliteit van de telefonie erg goed en is Internet Veilig het F-Secure voor Windows/Mac en dst is prima spul. Kortom, ik ben best tevreden.
 
Adios
Ziggo sport krijgen de Caiway abonnees ook, alleen dan de betaalde kanalen en niet alles in HD denk ik.
 
Migow

Quote

H D R schreef:

Ziggo sport krijgen de Caiway abonnees ook, alleen dan de betaalde kanalen en niet alles in HD denk ik.

Het vrije kanaal wat ziggo heeft krijgen andere abonees dus niet!! Ik heb sport1 en gaat ziggosport1 heten. En ja alleen het selectkanaal is in hd. De rest niet. Hier veranderd er dus niets en blijf gewoon 14,95 betalen!!
 
Bordewolf
Veels storender is het wanneer je voor Formule1 Sport 1 hebt zoals ik. Ik betaal daar €15,= per maand voor, de Ziggo abonnees krijgen dit gratis op het Ziggo sportkanaal.
Ergens klopt er dan echt iets niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van Caiway gratis diensten mag u niets verwachten.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie