obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Caiway allergoedkoopste met glasvezel
Caiway Webcare
Het klopt inderdaad dat glasvezel TV minder brandbreedte gebruikt, dit omdat IPTV minder brandbreedte nodig heeft voor dezelfde zenders als op COAX.
Daarnaast is de kwaliteit van de TV zenders niet slechter, of beter, maar identiek.

Het heeft niets te maken met de apparatuur. De Entone kan de streams gewoon aan en het netwerk uiteraard ook.

Met vriendelijke groet,

Jan
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Kan de Entone ook 4K weergeven?
 
Highway

Quote

Caiway Webcare schreef:

Het klopt inderdaad dat glasvezel TV minder brandbreedte gebruikt, dit omdat IPTV minder brandbreedte nodig heeft voor dezelfde zenders als op COAX.
Daarnaast is de kwaliteit van de TV zenders niet slechter, of beter, maar identiek.

Met vriendelijke groet,

Jan


Ik probeer bovenstaande te begrijpen, hoe kan het dat iptv minder bandbreedte nodig heeft dan digitale tv via coax. Daartoe flink wat gegoogled, maar geen antwoord kunnen vinden.
Het zal hem wel in verschil in techniek zitten, maar in beide gevallen moet je toch voor HDTV snelheden van 15 tot 25 Mbps halen.

Graag wat technische uitleg Jan.
Handtekening
Wink
 
Adios
Voor HDTV, in MPEG4 25 mbps?
Dan heb je volgens mij bijna Blu-ray kwaliteit.

Dat wordt geeneens gegeven aan een 4K televisie kanaal Smile
 
Highway
https://nl.wikipedia.org/wiki/IPTV
Handtekening
Wink
 
Caiway Webcare

Quote

H D R schreef:

Kan de Entone ook 4K weergeven?


Nee, de Entone ondersteunt softwarematig op dit moment nog geen 4K.
Op de markt zijn ook nog geen 4K Nederlandse zenders.

Mocht dit in de toekomst komen, houden wij u op de hoogte!

Met vriendelijke groet,

Jan
Gewijzigd door Caiway Webcare op 12 november 2015, 12:39
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
De Nederlandse omroepen kennende zullen wij hier wel weer een van de laatste west Europese landen zijn die overgaan naar 4K met HDR.

Gelukkig begint de BBC volgend jaar al hiermee en is dit vrij te ontvangen met een schotel.
Ook in Frankrijk, Duitsland en Engeland zijn er al diverse 4K betaalzenders gestart.

Natuurlijk hier in Nederland blijven Film 1 en HBO en Sport 1 nog jaren hangen op 2K en zelfs met diverse kanalen bij Caiway nog gezellig en uitsluitend in SD Smile
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Ik zou nog steeds graag Eurosport 2 in HD willen zien en BBC First .


Die is er inmiddels. Scan je kanalen nog maar eens
 
Adios
Ik ga het gelijk doen !

Hier geen Eurosport 2 HD op de coaxkabel.
Ook niet met een volledige scan.
Gewijzigd door Adios op 24 november 2015, 21:15
 
Adios
Dat is inderdaad het enige wat ik nu kan doen; dromen van Eurosport 2 HD Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway allergoedkoopste met glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie