obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fashion TV HD verdwenen
Adios
Naar welke aanbieder ga je dan, Bor ?
 
Bordewolf
Heu??? Ik heb helemaal niet opgezegd. Hoe kom je daar bij?
Ik heb ook geen reden om op te zeggen om dat er op CIF geen goede alternatieven voor handen zijn.

Met enige zelfreflectie mag ik best zeggen dat ik soms te negatief ben terwijl eigenlijk alles prima werkt.
Het blijft jammer dat Caiway gewoon die laatste 5% niet voor elkaar heeft, maar ja de alternatieven als Fiber en Solcon hebben wellicht 15% niet voor elkaar.
Dus tel ik mijn zegeningen en blijft waar ik ben. Uit ervaring weet ik inmiddels dat je er door over te stappen niet altijd beter van wordt.
Gewijzigd door Bordewolf op 13 oktober 2015, 17:35
 
Adios
Ik kan bijvoorbeeld wel kiezen voor Ziggo, Bor. Maar toch doe ik het niet Smile
 
Bordewolf
Hier een aantal kilometer verderop heeft men keuze uit 15 providers op glas. Daar zit ik op te wachten. CIF loopt daarin ver achter bij Reggefiber.
Het is alsof je iets krijgt op je verjaardag, moet doen alsof je er blij mee bent, maar echt leuk is het niet.
 
Bordewolf
Phonedata
Fieber
Solcon
Kliksafe
Stipte
Trinet
Telfort
Fiber
Online
KPN
Telfort
Tweak
XS4ALL
Vodafone
OnsBrabantnet
TELE2

Dat zijn ze alle 15
 
Adios
Van zo'n keuze kunnen wij alleen maar dromen in het CIF gebied.

En in Krimpen aan den IJssel zit de CIF glasvezel op slot voor iedere andere aanbieder behalve Caiway.

Helemaal technisch dichtgetimmerd !!
 
Migow
Sorry maar volgens mij klopt je lijstje niet. Je maak mij niet wijs dat bv onsbrabantnet landelijke dekking heeft!! Phonedata is zakelijk en zo zitten er nog meer bij. Dat er op reggefibel netwerk meer keus is geef ik meteen toe maar dit is wel overtrokken volgens mij. Kliksafe ook een mooi voorbeeld. Geen tv maar wel internet voor megaprijs. Dus zo'n lijst zegt mij totaal niets
 
Bordewolf
Die vraag is minder makkelijk te beantwoorden. Elke provider heeft zijn eigen voordelen, zelfs de providers met alleen internet kunnen interessant zijn.

Bovendien zou ik dan niet alleen vergelijken op prijs maar ook wat er geboden wordt. KPN en Vodafone zijn voor mij interessant al was het maar omdat daar bundelvoordeel is voor mobiele telefonie. Het niet meer aanbieden van vaste telefonie bij enkele providers is ook interessant.

Verder vind ik de tv oplossingen voor tweede en derde tv van belang en natuurlijk het aantal geboden HD zenders en de kwaliteit daar van. En natuurlijk internetsnelheid omdat ik vind dat je daarom juist voor glas kiest.

Vergelijken op geld doe ik iet. Dat speelt voor mij in een mindere mate een rol.

Meer keuze biedt dus ook meer smaken en dat vind je bij Reggefiber zeker terug.
Naar mijn bescheiden mening, en die is niet heilig, zouden op een volwaardig glasnetwerk gewoon alle aanbieders gekozen moeten kunnen worden. Dat heet gezonde concurrentie.

Overigens opmerkelijk dat hier meteen forumleden zijn die er op wijzen dat er enkele (en dat zijn er niet zo veel) zakelijke aanbieders bij de 15 van Reggefiber zitten. Ik denk percentagegewijs nog geen 15% tot 20% Bij CIF 40%, dus ik begrijp zo'n opmerking niet.
 
Bordewolf
Ook daar kun je niet zo maar antwoord op geven. Dat heeft met zo veel zaken te maken. Wat wil je geleverd zien, waar zitten extra voordelen, bijv Netflixkortingen, gratis Spotify, goedkoop mobiel abo etc. Maar ook gezinssamenstelling, welke internetsnelheid heeft de klant voldoende aan, welke eisen stelt de klant aan het tv signaal etc. Dat is voor een ieder anders, alleen daarvoor is diversiteit van belang zodat je een goede keuze kan bieden die bij de vraag past.

Dat ontbreekt op het CIF netwerk doodgewoon.
 
Adios
Ik mis ook gratis Spotify Premium bij Caiway.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fashion TV HD verdwenen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Teletekst verdwenen Algemeen : 1 01 mei 2022
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
foxsport verdwenen uit de zenderlijst CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 04 dec 2016
DVB-T verdwenen? Rekam (Digitale) Radio en Televisie : 3 27 apr 2016
Webtv spoorloos verdwenen Abonnementen : 4 23 jul 2013
Advertentie