obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Entone
Ruudvos
Entone heeft zich al 3 x gereset oid sinds gisteren, is wel vervelend als je ergens naar kijkt. Een spannende film oid. Links onderin komen de meldingen
 
Migow
Gisteren was het ook weer raak. Dinsdag en woensdag ook. Ze hebben er een storingsmelding van gemaakt want komt in meer plaatsen voor dus geen lokale klacht. Begint dat geluid beetje stottert en daarna vaststaand beeld en gaat op zwart. Hier na herstart entone dan weer goed beeld. Er wordt dus aan gewerkt volgens webcare maar ja .....
 
Adios
Fijn hoor, die losse boxjes.
Ik begrijp goed waarom Jaco er zo mee dweept Wink

Echt de ultieme oplossing . . . . . .
 
Migow
Die reactie had ik nu niet verwacht van jou hdr. Pfffff blijf jij lekker bij je ingebouwde tuners. Hou ik het bij me entone.
 
Adios
Het zal de laatste verrassing niet zijn, Migow Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Opneem storing entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 5 20 jun 2019
Advertentie