obey-robots.txt
04 December 2016, 21:22
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Humax 5050 gaat dagelijks vanzelf aan

erpece
Hallo,

Wij kijken sinds jaren digitale TV via onze Humax 5050 (Krimpen ad IJssel). Sinds een paar dagen gaat hij iedere nacht vanzelf aan. Ik bedoel dus niet de gebruikelijke melding "Updating", maar echt aan. Het gekke is dat hij ook van Favorieten verspringt.

Onze tv-zenders hebben wij geprogrammeerd onder Favorieten 2. De humax gaat niet alleen aan, maar schakelt ook over naar Favorieten 1. We moeten dus dagelijks als we tv willen kijken eerst de Favorieten goed zetten via Lijst. Lukt allemaal wel , maar het is natuurlijk wel heel gek dat de Humax ineens een eigen leven is gaan leiden.

Zou het kunnen dat dit gebeurt doordat Caiway een bepaald signaal via de coax stuurt waar onze Humax op deze wijze op reageert?

Adios
Misschien een zenderupdate op de coax?
RTL-Z Smile

erpece
Euh... hoe kan zoiets als een nieuwe zender erbij dit effect hebben? Wat kan ik vervolgens doen zodat mijn Humax weer normaal doet?

Bvd

Even opgezocht hier op het forum wat jij ook had kunnen doen.
Gewoon google gebruiken.

Lees hier maar eens
http://caiway.geb...rowstart=0

Kortom gewoon je stekker eruit en nog goed ook voor milieu en portemonnee

Adios
Fijn hoor, zo'n losse decoder ........

erpece
Roberto schreef:

Even opgezocht hier op het forum wat jij ook had kunnen doen.
Gewoon google gebruiken.

Lees hier maar eens
http://caiway.geb...rowstart=0

Kortom gewoon je stekker eruit en nog goed ook voor milieu en portemonnee

UIteraard had ik al geGoogled, maar niets relevants gevonden. Zoals ik al eerder had geschreven: het probleem betreft niet het normale Updaten.

erpece
Update:
Gisterenavond heb ik de coax er maar eens uitgetrokken, maar vanochtend stond de Humax weer aan, was van geswitched van Favorieten 1 naar Favorieten 2 en stond op Fox Life (zoals iedere keer).

@Optimizer.co
Ik heb idd een Panasonic TV die direct via HDMI is aangesloten op de Humax. Heb ik met die combi echter in de afgelopen 6 jaar nooit problemen mee gehad.
Je tips zal ik eens 1 voor 1 uitproberen - dank daarvoor.

Adios
Ik zou gewoon lekker die Humax in de kliko deponeren en lekker via de ingebouwde digitale kabeltuner kijken.

Ik heb dan wel niet zulke jonge ogen als die van Optimizer, maar ik vind het beeld via de ingebouwde digitale tuner, geweldig !!!

erpece
De ingebouwde tuner? Kom jij die inbouwen dan, HDR? Samen met een 1TB HDD-tje voor de opnames? ;-)

Neuh, de Humax bevalt me perfect - ook al is de 5050c inmiddels een museumstuk. Mocht ik daar vanaf stappen, dan wordt het de glazen tv tuner. Het probleem wat ik nu heb, heb ik ongetwijfeld zelf veroorzaakt. Ik weet alleen nog niet hoe en wat... :-)

Levensgevaarlijk, gebruikers...

erpece schreef:

De ingebouwde tuner? Kom jij die inbouwen dan, HDR? Samen met een 1TB HDD-tje voor de opnames? ;-)

Neuh, de Humax bevalt me perfect - ook al is de 5050c inmiddels een museumstuk. Mocht ik daar vanaf stappen, dan wordt het de glazen tv tuner. Het probleem wat ik nu heb, heb ik ongetwijfeld zelf veroorzaakt. Ik weet alleen nog niet hoe en wat... :-)

Levensgevaarlijk, gebruikers...

Je woont in Krimpen en je kan dus gratis ook de "good old" Airties aansluiten. Werkt beter dan de eerste jaren.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Humax 5050 gaat dagelijks vanzelf aan', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Problemen met HDMI Humax IRHD 5300C Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 22 21 juni 2016, 23:44
Caiway gaat signaal France 2 downgraden (HD->SD) Klacht over Caiway 4 15 maart 2016, 21:01
Gaat CIF glasvezel aanleggen in Ridderkerk? Algemeen 7 14 oktober 2015, 17:57
Niet alleen omzetten duurt lang, maar ook factuur gaat fout! CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 5 08 juli 2015, 10:57
Humax 5200 Firmware Firmware 5 08 juni 2015, 06:46
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sandwedge01:02:55
| Highway01:11:31
| erickiel01:55:44
| greg02:14:23
| jj198704:25:04
| Mario04:29:05
| Bordewolf04:32:07
| ghijs04:35:47
| markmart05:29:37
| popmart197006:58:29
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.