obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
home drive caiway niet meer te connecten
Highway
Sinds vandaag valt het me op dat ik niet meer via FTP kan verbinden met home.cayway.nl.

Recent heb ik een nieuw ip adres gekregen door het updaten van de firmware van de router.

Om uit te sluiten dat het aan de instellingen van de router ligt, hier en daar wat veranderd zonder resultaat.
Zou het ip adres liggen? Of zijn er meer mensen die niet meer bij hun home drive kunnen komen?
Handtekening
Wink
 
Adios
Wat is een home drive ?
 
Highway
Nah bij caiway noemen ze het webruimte of eigen homepage.

eigen homepage pdf
Handtekening
Wink
 
Highway
De websites die gebruikers op home.caiway.nl hebben staan werken wel gewoon. Deze bijvoorbeeld: http://home.caiway.nl/~atlm60/

Het probleem is dat je niet met de server caiway kunt verbinden om je website bij te werken.
Handtekening
Wink
 
Adios
Ach, zolang de website van Optimizer maar goed werkt, met alle stuntaanbiedingen Smile
 
Caiway Webcare
Via deze manier kun je onder andere inloggen op de webserver:

ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl

Wij hebben het op de helpdesk getest en hier werkt alles perfect!
Als u bovenstaande invult, lukt het dan wel om in te loggen op onze webruimte? Mocht dit niet lukken, lukt het dan wel om met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen op de caiway webmail?

Wij horen het graag!

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway
Met webmail geen enkele moeite.

De instellingen voor de caiway webruimte zijn in een ftp en webdrive programma opgeslagen en hebben tot voor kort altijd gewerkt. Opnieuw testen met de mij bekende gegevens levert niets op.
Handtekening
Wink
 
Caiway Webcare
Beste Highway,

Vervelend dat het nog steeds niet werkt! Welke software gebruik je precies? En lukt het wel om in je directory te komen door ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl in te vullen in een browser?

We horen het wederom graag!

Met vriendelijke groet,

Timo
Caiway Webcare Team
 
Highway

Quote

Caiway Webcare schreef:
En lukt het wel om in je directory te komen door ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@home.caiway.nl in te vullen in een browser?

Nee dat heb ik geprobeerd maar dat lukt ook niet.
Ik zie maar 2 mogelijke oorzaken.
- ip adres zit bij caiway in de firewall, lijkt me vreemd maar niets is onmogelijk.
- probleem zit bij mij na upgrade firmware router. (tevens ander ip adres van caiway toegewezen gekregen)


Gebruikte software:
- South River Webdrive (maakt een netwerkdrive aan van een FTP verbinding)
- Total Commander
Handtekening
Wink
 
Highway
Yep.

Maar alle andere netwerkverbindingen gaan wel goed.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'home drive caiway niet meer te connecten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
Advertentie