obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen
Adios
Misschien is mijn herinnering vertekend, maar ik weet nog goed dat in diverse kwesties Caiway "binnenkort" en dat het jaren duurde of soms helemaal niet gebeurde.

Rekam zou als tweede aanbieder erbij komen op de coaxkabel in Krimpen..
Nooit gebeurd.

We zouden binnenkort meer aanbieders krijgen op de glasvezel- Nooit gebeurt hier.

Ik kan zo nog wel even doorgaan ...
 
Migow
Ze waren er mee bezig hahaha Dat is dan ook al weer de volgende leugen!! Ze moeten er dus nog mee bezig gaan haha
 
Caiway Webcare
Beste Roberto,

Ook ik ben dit twitter bericht tegengekomen. Dit twitterbericht is echter niet door ons of in opdracht van ons geplaatst. De inhoud van dit bericht is tevens onjuist, wij zijn niet op zoek naar een developer.

De actuele vacatures vanuit ons zijn in te zien via de volgende link :
vacatures

Wij zijn nog steeds bezig met de ontwikkeling, wij zitten echter niet meer in de fase van het zoeken naar een developer voor de ondersteuning van android 5.0 en hoger.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Adios
Als iets ontwikkeld wordt is het vaak nog ver verwijderd van het eindproduct toch?

Nou jongens, ik denk dat met Android 7 het misschien een keer gaat werken Smile
 
breaker
Ze zijn een stap verder zo te horen. Eerst werd er gezegt dat ze aan het kijken zijn naar een oplossing nu zeggen dat dit in ontwikkeling is.
Maar het is Caiway die dit zegt het kan altijd dat ze weer wat zeggen.
 
Wilco007
Ja, dat roepen ze ook al maanden. Verder dan zo'n standaard antwoord komt Caiway niet. Het zou ze sieren als ze eens een echte statusupdate geven. Android 6 is al uit, en het lijkt er op dat er bij Caiway niets gebeurd met de multiscreen app. Als Webcare het niet weet, laat dan eens iemand reageren die het wel weet.
 
Mrah
Werkt het nog steeds niet op android 5 en hoger, tsjonge jonge moet dat nu zo lang duren.
Sad
 
Adios
Waarom moet het zo lang duren?
Is het een kwestie van slechts uren?
Hoelang blijft het beeld nog op zwart staan?
Caiway waarom doe je ons dit aan ?
 
Adios
Twee maanden gratis Multiscreen ? ROFL
 
breaker

Quote

Roberto schreef:

Quote

H D R schreef:

Waarom moet het zo lang duren?
Is het een kwestie van slechts uren?
Hoelang blijft het beeld nog op zwart staan?
Caiway waarom doe je ons dit aan ?


Prachtig stukje tekst HDR. Waarom heb je dit niet bij de Caiway Facebook actie geplaatst. Denk dat je zeker kans had gemaakt op 2 maanden gratis abonnement.


Ik heb bij de actie gevraagt wanneer Multiscreen beschikbaar komt. Caiway vond het leuk om mij reactie te verwijderen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lollipop al op 21 procent van alle Android toestellen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Alle herhalingen worden opgenomen als je een serie opneemt Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 14 sep 2022
NPO 2 Extra HD bij alle providers behalve Delta/Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 4 26 mrt 2021
Alle regionalen in HD volgens stichting regionale publieke omroepen Interactieve TV, Pay Per Event : 7 02 mei 2020
Spamfilter blokkeert alle e-mails aan Caiway / Kabelfoon Storing : 1 18 sep 2019
Advertentie