obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Samsung tv bedient entone
erickiel
Sinds de laatste update van mijn Samsung tv kan ik mijn entone bedienen met de afstandsbediening van de tv dit doormiddel van het infrarood oog van de tv die voor decoder kan zetten.

Scheelt weer een afstandsbediening
 
Bordewolf
Graag meer info. Dat lijkt me wel wat.
 
Adios
Welke info wil je hebben? Er zit bij bepaalde types Samsung televisies een snoertje met een zender bijgeleverd welke je in de televisie kan pluggen.

Je vertelt de televisie dan, welk apparaat je met dit snoertje wilt bedienen met de afstandsbediening van je televisie.

Dit kan al veel langer, blijkbaar is nu de Entone opgenomen in de database van Samsung.

In deze video zie je het uitgelegd, met als voorbeeld in dit geval een Blu-ray speler.

YouTube Video
 
Migow
Nog bedankt voor de tip Eric. Werkt hier nu ook eindelijk. Was ff klooien maar is me gelukt. TOP!!
 
Bordewolf
Hiermee komt digitale tv via glasvezel toch iets dichterbij!
 
Adios
Dichterbij wat? Het voegt voor mij niks toe, ten opzichte van mijn Smart TV.
Op de Entone zit geen Netflix, Plex, Vimeo.
 
Bordewolf
Met een afstandbediening je tv bedienen. Dan zou ik best via de entone willen kijken
 
Adios
Er zijn genoeg universele afstandsbedieningen waarmee je kan zeggen: TV kijken en dan gaat je TV aan, schakelt naar de juiste ingang en schakelt je digitale ontvanger in.

Dus wat Roberto zegt, er is geen obstakel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung tv bedient entone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Samsung afstandbediening en Amino Aria 7x CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 18 aug 2021
Welke tv,of Entone Digitale radio en televisie, tips & truuks : 5 26 dec 2019
Problemen met doorspoelen Entone Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 3 24 dec 2019
Entone 515 - ondertiteling Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 02 sep 2019
IR extender aansluiting op de Entone CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 9 23 jul 2019
Advertentie