obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Storing analoge en digitale radio Almelo
Highway
Gisteren kon ik op de oude stereo geen fatsoenlijke radiozender ontvangen. Alles laten scannen, maar een hoop geknetter en gesis. Nergens een station om fatsoenlijk naar te luisteren. Ook niet met het zenderoverzicht van CaiWay, niets beluisterbaars kunnen vinden. Zenderoverzicht_Twente_Boekje_A4+13-1-2015.pdf

Vandaag via de kanalen van de tv geprobeerd, hetzelfde resultaat. Ik kwam er trouwens achter dat de digitale radio frequenties in het overzicht niet kloppen. Er moet een 1 bij voor. NPO Radio 1 kanaal 750 moet dus worden 1750.

Hebben meer mensen in Twente/Almelo hier last van of ben ik de enigste?
Handtekening
Wink
 
Highway
Nee de storing is spontaan opgelost. Ik zeg wel spontaan, maar wat er achter de schermen is gebeurd weet ik natuurlijk niet.

Zondag was het me opgevallen dat de digitale radio kanalen via de tv weer prima waren. Ik had het alleen analoog nog niet getest. Dat zojuist gedaan en ook het analoge signaal is weer OK.
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing analoge en digitale radio Almelo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie