obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Komst RTL Z bij CAIWAY onzeker
Adios
Het is geen non argument. Op iedere televisie waar je extra meer dan drie HD zenders wilt zien, zal je een box of CI module moeten huren bij Ziggo.

Standaard krijg je maar 3 HD zenders zonder module en smartcard.
Dus zelfs voor het basispakket met meer dan drie HD zenders wordt de Ziggo klant voor ieder extra toestel al op meer kosten gejaagd. Dat is bij Caiway veel beter geregeld.

Ook de storm klachten over de verslechterde beeldkwaliteit na invoering van VBR. Dat moet jou toch ook niet ontgaan zijn. En waarom zijn er dan 80 duizend klanten opgestapt?

Niet omdat het allemaal zo geweldig is,dat nieuwe Ziggo.

Mensen verhuizen van de ene Ziggo gemeenten naar een andere Ziggo gemeenten wat voormalig UPC gebied is, en opeens werken hun oude smartcards niet meer en moeten ze boxen gaan huren of maximaal twee CI modules. Dat vind ik zeer klantonvriendelijk hoor.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Het is geen non argument. Op iedere televisie waar je extra meer dan drie HD zenders wilt zien, zal je een box of CI module moeten huren bij Ziggo.

Standaard krijg je maar 3 HD zenders zonder module en smartcard.
Dus zelfs voor het basispakket met meer dan drie HD zenders wordt de Ziggo klant voor ieder extra toestel al op meer kosten gejaagd. Dat is bij Caiway veel beter geregeld.

Ook de storm klachten over de verslechterde beeldkwaliteit na invoering van VBR. Dat moet jou toch ook niet ontgaan zijn. En waarom zijn er dan 80 duizend klanten opgestapt?

Niet omdat het allemaal zo geweldig is,dat nieuwe Ziggo.

Mensen verhuizen van de ene Ziggo gemeenten naar een andere Ziggo gemeenten wat voormalig UPC gebied is, en opeens werken hun oude smartcards niet meer en moeten ze boxen gaan huren of maximaal twee CI modules. Dat vind ik zeer klantonvriendelijk hoor.


Geloof het of niet maar in het Cogasgebied komt het merendeel van Ziggo. Dus of we nu drie decoders nodig hebben boeit dus niet, die hebben we. Bovendien was het eerste aanbod van Caiway voor het COAX abonnement fors duurder tov Ziggo.
In jouw argument zou dat juist goedkoper moeten zijn aangezien je bij Ziggo de decoders koopt. Kortom dit argument kunnen we voorgoed wegstrepen. Het merendeel van de Caiway en Ziggoklanten hebben op iedere televisie overigens een decoder om de pluis of premiumpakketten te kunnen ontvangen.

Wat betreft het verhuizen: dit zijn echt uitzonderingen.

De beeldkwaliteit van Ziggo is nog prima, dat kan ik beoordelen bij kennissen die 15 minuten verderop wonen en het geluk hebben niet onder Cogas te vallen!
 
Adios
Als de beeldkwaliteit nog prima is, waarom zijn er dan sinds de fusie al 80 duizend klanten opgestapt ?
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

Als de beeldkwaliteit nog prima is, waarom zijn er dan sinds de fusie al 80 duizend klanten opgestapt ?


Omdat men overstapt op glasvezel misschien? Oorzaak en gevolg ben je een beetje door de war aan het schoppen....
Ik kan me niet voorstellen dat de beeldkwaliteit oorzaak is van het overstappen, daar liggen toch echt zaken als glasvezelbeschikbaarheid aan ten grondslag.
 
Adios
Wat ik lees is dat zelfs de directeur van Ziggo aan de bel heeft getrokken, dat juist sinds de fusie veel meer Ziggo klanten zijn opgestapt Smile


Maar in ieder geval is voor veel mensen blijkbaar Ziggo niet meer goed genoeg dat ze overstappen.
 
Bordewolf
HDR... Dat mensen weglopen bij Ziggo heeft echt meer te maken met de opkomst van glasvezel, niet met een soort ontevredenheid waar jij het over hebt.
Ziggo voldoet prima en ik vindt het erg spectaculair hoe jij kunt oordelen over Ziggo terwijl jij er geen abonnement hebt lopen of hebt gehad.
 
Adios
Beste Bordewolf, jij mag Ziggo koesteren in je hoofd. Op een voetstuk plaatsen zelfs.

Ik vond Ziggo een hele goede provider toen er vijf smartcards mogelijk waren zonder maandelijkse meerkosten voor het hele televisiepakket.
Nu dit niet meer kan vind ik Ziggo een stuk minder.
 
2fast4u

Quote

H D R schreef:

Beste Bordewolf, jij mag Ziggo koesteren in je hoofd. Op een voetstuk plaatsen zelfs.

Ik vond Ziggo een hele goede provider toen er vijf smartcards mogelijk waren zonder maandelijkse meerkosten voor het hele televisiepakket.
Nu dit niet meer kan vind ik Ziggo een stuk minder.


vragje ik zie best veel mensen zeggen meer smartcards maar wat is dit?

hmmmm1111dckgg

''Gratis tv-kijken op extra tv’s in huis via de kabel''

of zie ik iets niet goed??
 
Bordewolf
Ik zou je graag willen citeren maar dat is uitgezet op dit forum??? vreemde zaak.

In elk geval kun je inderdaad de basis gratis ontvangen op alle tv's. Echter de extra pakketten en de premium zenders niet.
In elk gezin is er wel een plus of premium pakket en dat wil je bij voorkeur op meerdere tv's ontvangen zodat moeder de vrouw RTL kan kijken, de kids naar hun favo kidszenders, vaders naar voetbal en de opgroeiende jeugd naar films.
Bovendien wil je ook op het terras je tv bekijken zonder gesleep van smartcards en dat geldt ook voor de slaapkamer. Kortom 4 of 5 smartcards is binnen ene gezin helemaal niet veel.
Het is te belachelijk voor woorden dat je voor die smartcards moet betalen (huur zelfs!!!!!!!!!!!!!) en dat je er ook nog eens maar 3 kunt krijgen.
 
entercity
hoi Bordewolf,

bedoel je dat je extra moet betalen voor meerdere smartcards.
Bij de overstap van Ziggo naar Caiway moest ik ook ineens een bedrag betalen voor extra smartcards.
Direct aan de bel getrokken en toen zei men dat dat een foutje was en hebben ze de extra smartcards op 0 euro gezet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Komst RTL Z bij CAIWAY onzeker', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
DFN-Amigo7x3 Android TV-ontvanger op komst CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 15 sep 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Advertentie