obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Multiscreen TV werkt niet in Windows 10 Edge
Henk49
Tja, de plug-in wordt al geruime tijd door Google Chrome geweigerd (daarom alleen voor Caiway teruggevallen op Internet Explorer), vanwege een veiligheidsrisico.
Maar na upgrade naar Windows 10 blijkt het ook niet te werken in de nieuwe browser Edge.
Wanneer komt Caiway met een oplossing??
 
Josco
Ik vraag me ook af wanneer het weer gaat werken...
 
Bordewolf
De oplossing is gewoon IE11 draaien. Dat werkt gewoon nog steeds onder Windows 10 (tenzij je geen upgrade hebt gedaan maar een compleet nieuwe installatie maar dan zou je alsnog IE11 opnieuw kunnen installeren)
 
Josco

Quote

Bordewolf schreef:

De oplossing is gewoon IE11 draaien. Dat werkt gewoon nog steeds onder Windows 10 (tenzij je geen upgrade hebt gedaan maar een compleet nieuwe installatie maar dan zou je alsnog IE11 opnieuw kunnen installeren)


Had ik gegeprobeerd maar ik krijg de fout "Internet Explorer 11 is helaas niet geschikt voor jouw systeem" vervolgens zou ik moeten upgraden naar windows 8.1
 
Caiway Webcare
Beste Henk49,

Vervelend dat je problemen ervaart met gebruik van de Multiscreen onder Windows 10. Kun je controleren of Internet Explorer aanwezig is je pc? Dit doe je door deze te zoeken in de zoekbalk van je startmenu in Windows 10. Zie ook de volgende link (is in het engels): http://www.thewindowsclub.com/open-internet-explorer-in-windows-10

Als dat niet werkt, kun je dan controleren Mozilla Firefox als browser beter werkt? Firefox kun je downloaden vanaf: www.firefox.com

We zijn erg benieuwd naar je bevindingen.

Met vriendelijke groet,

Nitin
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Henk49
De oude Internet Explorer is inderdaad ook nog aanwezig. Maar wie zit erop te wachten om dat verouderde vehikel te gebruiken? Dat is slechts een tijdelijke "work around".
Werkt Caiway intussen aan een ECHTE oplossing, die ook werkt in bijv. Chrome, en toekomstgericht?
 
jj1987
Multiscreen is al langer een probleem. Inderdaad moet Caiway hier wat aan doen. Dat is al langer dan een week bekend. Om nu internet explorer een verouderd vehikel te noemen, terwijl dat geweldige Edge nog geen maand officieel uit is vind ik wat overdreven.
Veel mensen gebruiken nog steeds internet explorer.
Heb windows 10 en Edge een week gebruikt maar vind dat persoonlijk een drama. Heb snel windows 7 er weer op gezet. Zocht me rot naar instellingen etc. Oke het zal wennen zijn, maar de apps worden erg door de strot gedrukt door Microsoft. En vind het teveel lijken op windows 8. Persoonlijk als ik een nieuwe pc zal aanschaffen zit ik erover te denken om naar een Apple te gaan.

Quote

Henk49 schreef:

De oude Internet Explorer is inderdaad ook nog aanwezig. Maar wie zit erop te wachten om dat verouderde vehikel te gebruiken? Dat is slechts een tijdelijke "work around".
Werkt Caiway intussen aan een ECHTE oplossing, die ook werkt in bijv. Chrome, en toekomstgericht?
 
breaker
Ik heb sinds gisteren Windows 10. En bij werkt gewoon Mutiscreen met Google Crome. Wel moet je deze Extensies installeren in Chrome https://chrome.google.com/webstore/de...hfmg?hl=nl
 
breaker
De multiscreen van Caiway doet het niet in Chrome vanaf 1 september dit jaar als je nu de nieuwe versie heb van Google Chrome.

De plugin maakt gebruik van NPAPI protocol die vanaf 1 september niet meer wordt ondersteund. Het is ook niet meer mogelijk om deze plugin aan de praat te krijgen via User-Agent Switcher for Chrome. https://support.google.com/chrome/ans...er/6213033

We kunnen Caiway niet hiervan de schuld geven omdat het bedrijf Verimatrix deze plugin maakt. Telfort heeft ook dezelfde probleem die ook gebruik maakt van deze plugin. Verimatrix biedt op dit moment geen ondersteuning voor Microsoft Edge of Google Chrome wel doet het wel op andere browsers zoals IE of Firefox.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Multiscreen TV werkt niet in Windows 10 Edge', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta multiscreen app full screen? Algemeen : 2 04 dec 2023
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Advertentie