obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
dataverbruik niet omhoog
jiggy1965
Sinds ik tevens een router gebruik gaat mijn dataverbruik niet omhoog als ik op caiway.nl inlog. De helpdesk gebeld en dit zou inderdaad door de router kunnen komen. Wat zou KUNNEN helpen is als ik de router uit en weer aan zet. Dat zou een meting kunnen triggeren. Ook zou een meting automatisch KUNNEN gebeuren na verloop van tijd terwijl de router gewoon online blijft. In beide gevallen is mijn dataverbruik op caiway.nl dus totaal onbetrouwbaar.

Hoe kan ik nu mijn dataverbruik in de gaten houden terwijl die nu niet omhoog gaat en dus niet de werkelijke waarde laat zien? Ik wordt wel geacht mijn dataverbruik in de gaten te houden zodat ik niet over die fup van 50 gb kom, maar dit wordt mij nu totaal onmogelijk gemaakt. Als ze mij nu een melding geven dat ik teveel verbruik dan heb ik nu zoiets van 'naja, hoe kon ik dat nu weten?!'
 
DH64

Quote

jiggy1965 schreef:
Sinds ik tevens een router gebruik gaat mijn dataverbruik niet omhoog als ik op caiway.nl inlog. De helpdesk gebeld en dit zou inderdaad door de router kunnen komen. Wat zou KUNNEN helpen is als ik de router uit en weer aan zet. Dat zou een meting kunnen triggeren. Ook zou een meting automatisch KUNNEN gebeuren na verloop van tijd terwijl de router gewoon online blijft. In beide gevallen is mijn dataverbruik op caiway.nl dus totaal onbetrouwbaar.

Hoe kan ik nu mijn dataverbruik in de gaten houden terwijl die nu niet omhoog gaat en dus niet de werkelijke waarde laat zien? Ik wordt wel geacht mijn dataverbruik in de gaten te houden zodat ik niet over die fup van 50 gb kom, maar dit wordt mij nu totaal onmogelijk gemaakt. Als ze mij nu een melding geven dat ik teveel verbruik dan heb ik nu zoiets van 'naja, hoe kon ik dat nu weten?!'


Hallo, ik heb dit gevalletje ook zo'n twee maanden geleden gehad en heb toen gebeld met de klantenservice/helpdesk medewerker hierover.
Ik constateerde dus ook dat de teller op nul bleef staan na het modem gereset te hebben.
Ze zijn bezig met het testen van een nieuw software systeem of zoiets werd mij toen verteld dus maak je geen zorgen.
Ik heb één waarschuwing te pakken vorig jaar oktober nadat ik de 850 gb gepasseerd had Smile
Gewijzigd door DH64 op 31 juli 2010, 10:49
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dataverbruik niet omhoog', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie