obey-robots.txt
10 December 2016, 07:52
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Settings icon bij zappen in beeld

Mutsaers
Ik heb een Entone 515 hier in huis, aangesloten via glasvezel. Sinds ca. een maand heb ik bij het zappen settings icon linksboven in beeld.

Als ik 1 seconde wacht met verder zappen, komt deze in beeld en kan ik vervolgens een paar seconden niet verder zappen. Totdat het icoon weer uit beeld verdwijnt, dan kan ik weer verder zappen. Hoogst irritant.

Ik heb alle fabrieksinstellingen teruggezet, maar het probleem blijft. Ik heb geen idee wat ik verder er aan kan doen.

Iemand een idee?

Adios
Ik weet het wel hoor. Gewoon weer gaan kijken via de coaxkabel. Geen problemen met icootjes in beeld en hangen tijdens het zappen.

Het IPTV platform van Caiway staat helaas kilometers verwijderd van het niveau van KPN.

Ik heb het beide gezien en het is onvergelijkbaar.

Maar ach, de kracht van Caiway zit voor mij vooral toch in televisie via de coaxkabel. Daar is nog zoveel op mogelijk !

Caiway heeft veel aanpassingen aan het coaxnetwerk nog niet gedaan.

Caiway Webcare
Beste Mutsaers

Allereerst erg vervelend om te horen dat dit probleem speelt. Kunt u ons in een persoonlijk bericht uw postcode en huisnummer toezenden? Dan kijken we voor u of we kunnen achterhalen wat er fout gaat.

Met vriendelijke groet,

Timo
Caiway Webcare Team

Migow
Timo heel aardig maar dit is maanden geleden ook al gemeld en het antwoord was toen: Helaas kunnen we daar niets aan doen en we geven het door en bij evt. een update dat het weer veranderd. Dit speelt al maanden en maanden!!!!
owja het antwoord kreeg ik toen van Harma!
Lees hieronder:
Goedemorgen Migow,

Hartelijk dank voor de reactie.

Er is nu wel duidelijkheid en het is onderzocht door onze ontwikkelaars, en inderdaad wie weet bij een volgende software update.

Groeten,

Harma

Caiway Webcare Team

Kortom er is geen klote mee gedaan want we hebben al 2 updates tussendoor gekregen en het tandwieltje is er nog steeds!!!!!
En als ik je reactie lees dan is het de 1e keer dat jullie dit lezen/horen??

en zo wordt je nu elke keer aan het lijntje gehouden!!!!

en ja het is vervelend!! Dat antwoord weet ik nu ook zo onderhand wel van caiway
Maar concrete zaken aanpakken en oplossen dat zou veel klanten toch het idee geven dat er echt naar hun klanten geluisterd wordt.
Gewijzigd door Migow op 06 augustus 2015, 16:51

Mutsaers
Beste allen,

bedankt voor jullie reacties. Om Caiway toch verder te helpen met dit probleem, heb ik Timo een prive bericht gestuurd. Hopelijk levert dat meer gegevens op om het probleem op te lossen.

Migow
Geen dank, maar ook dat heb ik in maart en nog een aantal gebruikers gedaan. Dat werd toen zelfs op verzoek van harma toen ook gevraagd!!!

Zie topic van begin April!!! http://caiway.geb...ad_id=1519

Dus ik weet het antwoord al!! Caiway kan zich beter concentreren op andere zaken wat ook al maanden niet werkt genaamd lollipop !!!
Nogmaals sorry Mutsaers en bedankt voor de extra info, maar snap je nu dat dit niet van nu is, maar al van eind maart??????

En sorry maar ik snap niet dat Webcare zo langs elkaar heen werkt. Dit is toch al een bekende bug??
En nu net doen alsof dit nieuw is en dat ze meer info willen.

Die info was er al!!!
Gewijzigd door Migow op 06 augustus 2015, 20:11

Ex-Ziggo
De functie van webcare is pappen en nathouden.
Daar worden ze voor getraind met standaard sciptjes die zo zo kunnen copyen en pasten.
Bij Ziggo was alles beter, na fusie UPC gaat het hard achteruit. Sad
CaiWay toch zo gek nog niet, maar het moet beter! Boxing

Adios
Dus Caiway stapt over naar in the cloud?

Nou daar ben je klaar mee. Als je geen internetverbinding hebt, of je abonnement is beëindigd ben je al je opnames kwijt !!

Is de Entone Kamai 5, ook geschikt voor 4K en HDR ?

De eerste uitzendingen hierin beginnen al dit jaar op de satelliet en Netflix heeft ook al 4K en begint dit jaar met HDR toe te voegen.

Komen die apps ook op die geweldige Kamai?

H D R schreef:

Dus Caiway stapt over naar in the cloud?

Nou daar ben je klaar mee. Als je geen internetverbinding hebt, of je abonnement is beëindigd ben je al je opnames kwijt !!

Is de Entone Kamai 5, ook geschikt voor 4K en HDR ?

De eerste uitzendingen hierin beginnen al dit jaar op de satelliet en Netflix heeft ook al 4K en begint dit jaar met HDR toe te voegen.

Komen die apps ook op die geweldige Kamai?

Ach in the Cloud werkt goed hoor bij KPN. Misschien blijven ze dit alleen doen voor de "Fiber only" klanten. Zou me ook niks verbazen dat de oude Entone's gewoon in het magazijn wordt geplaatst boven de Airties. Toont weer aan dat ze hak op de tak beleid uitvoeren. Overigens zie ik weer die 5 euro Blokker afstandsbediening.

Caiway Webcare
Ex-Ziggo schreef:

De functie van webcare is pappen en nathouden.
Daar worden ze voor getraind met standaard sciptjes die zo zo kunnen copyen en pasten.

We zouden bijna zeggen, kom eens bij ons kijken Wink
We moeten je melden dat wij voor webcare niet 1 enkel script hanteren en willen het juist zo luchtig en prettig mogelijk voor onze klanten maken én houden.

Mocht je toch onverhoopt klachten, vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd mailen zodat wij persoonlijk antwoord kunnen geven op u.

Met vriendelijke groet,

Jan
Caiway Webcare Team
Caiway Webcare Team

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Settings icon bij zappen in beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Entone 515 mute niet tijdens zappen CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 9 24 februari 2016, 22:54
TV538 geeft gestoord beeld Digitale radio of televisie storing 6 10 augustus 2015, 14:15
geen beeld e19-4 CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 1 04 juli 2015, 20:06
geluid loopt niet gelijk met beeld CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 5 18 januari 2015, 22:34
blauw beeld entone Decoders van CaiWay voor digitale radio en tv. 19 05 december 2014, 19:30
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| vroemmie< 5 mins
| Jaco Hage08:24:08
| Highway08:42:43
| 2fast4u08:47:43
| Solaris09:09:26
| erickiel10:58:55
| vossoft12:00:27
| Bordewolf13:39:05
| flipje14:35:10
| Sandwedge15:45:04
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.