obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
13street
vizzy
goede avond allen,

Op de website van caiway staat dat de zender 13th street in het basispakket valt, maar op mijn ontvanger krijg ik de melding e16-4.
welke pakket moet ik erbij nemen om 13thstreet te ontvangen?

Mvg
 
Caiway Webcare
Beste vizzy,

13th street zit bij Caiway in het basis pakket op kanaal 30. Nu is het wel zo dat er enkele plaatsen zijn met uitzonderingen.

Kan jij aangeven in welke plaats jij woon of deze per privé bericht naar ons te sturen ?

De tip van Optimizer is een goeie en kan jouw probleem verhelpen.

Met vriendelijke groet,
Arjan in 't Hout
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
vizzy
sorry vergeten te vermelden locatie is Rhoon-Portland.
 
Caiway Webcare
Beste Vizzy,

In de omgeving Albrandswaard wordt vooralsnog een ander basispakket geleverd, dit was één van de voorwaarden na de overname. We hopen in de nabije toekomst ons gehele zenderaanbod te kunnen leveren. Ik kan helaas nog niet aangeven wanneer dit zal zijn.

Je kunt het zenderoverzicht voor de regio Albrandswaard vinden via :
https://www.caiway.nl/site/documents/26019/Zenderoverzicht_Albrandswaard_Volledig.pdf

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ohw, dus Caiway mag dit nog steeds niet ? Wat een onzin, zo weinig HD zenders op de coaxkabel. Slechts drie toch?

Caiway dit kan je echt niet maken in 2015 .
Gewijzigd door Adios op 04 augustus 2015, 11:54
 
Bordewolf

Quote

Caiway Webcare schreef:

Beste Vizzy,

In de omgeving Albrandswaard wordt vooralsnog een ander basispakket geleverd, dit was één van de voorwaarden na de overname. We hopen in de nabije toekomst ons gehele zenderaanbod te kunnen leveren. Ik kan helaas nog niet aangeven wanneer dit zal zijn.

Je kunt het zenderoverzicht voor de regio Albrandswaard vinden via :
https://www.caiway.nl/site/documents/26019/Zenderoverzicht_Albrandswaard_Volledig.pdf

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team


Dit kan wel een voorwaarde zijn bij overname, dat wil nog niet zeggen dat Caiway de zenders die in HD beschikbaar zijn niet in HD kan doorgeven.
In het Cogasgebied is het gewoon mogelijk om SyFy, 13th street, ZDF, ARD, 24Kitchen, Fox International 2 , 4 en 6 en de HBO kanalen in HD door te geven vanwege de QAM256 technologie.
Bij Ziggo hadden we bijvoorbeeld HBO en Fox International al in HD. Bij de overname waren deze zenders opeens SD. Te belachelijk voor woorden aangezien voor deze zenders de hoofdprijs wordt betaald en we deze gewoon al in HD hadden.
Dus als je dan toch de boel overneemt dan ook echt 1 op 1!
Ook hebben we nog steeds niet alle regionale zenders.

Ziggo is na de overname van Caiway in de andere Twente gebieden gewoon door gegaan met het leveren van meer HD kanalen, Caiway houdt echter wel erg muurvast en het zenderaanbod dat bij overname is bedongen (waarbij dus niet volledig alle zenders zo zijn overgenomen als zou moeten!). Een beetje meer klantgericht zou fijn zijn!
 
Adios
HBO wordt inmiddels door Caiway op alle drie de kanalen in HD doorgegeven op de coaxkabel.
Helaas is Eurosport 2 nog antiek SD.
 
Bordewolf

Quote

H D R schreef:

HBO wordt inmiddels door Caiway op alle drie de kanalen in HD doorgegeven op de coaxkabel.
Helaas is Eurosport 2 nog antiek SD.


HBO is niets van bekend in het Cogasgebied. Hier nog steeds 1 kanaal HD en de rest SD, Fox International nog steeds in SD, gezien het feit dat de Bundesliga daar nu ook op te zien is zou ik graag dit in HD zien zoals het bij Ziggo ook was!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '13street', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie