obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
FoxSports niet actief op afgesproken datum
MarkSluijter
Op 14 juli 2015 heb ik rechtstreeks via CaiWay (online) het FoxSports Combi-pakket aangevraagd met als ingangsdatum 1 augustus 2015. Daar ook keurig een mail ter bevestiging over gekregen.

Vandaag is het 1 augustus 2015, maar helaas zijn de zenders niet beschikbaar in mijn pakket. Entone voor de zekerheid ook al een keertje gereset zonder succes. Het is natuurlijk pas vroeg, maar teleurstellend is het op zich wel weer.

Oh ja, de koppelcode voor GO heb ik ook nog niet gehad.
 
Highway
Staat het pakket al wel in mijncaiway genoemd?
Handtekening
Wink
 
MarkSluijter
Nope!
 
Highway
Ik heb caiway webcare op dit onderwerp geattendeerd. Wellicht kunnen zie iets doen, anders wordt htt mogelijk pas maandag.
Handtekening
Wink
 
MarkSluijter
Thanks!
 
Migow
Dat mijn caiway klopt zowiezo niet. Al begin dit jaar contact gehad en aantal weken geleden ook weer, maar nog steeds niet aangepast. Lang niet alle pakken staan daarin dus dan kan ik ze ook niet aan of uitzetten. Handige persoonlijke pagina waar je alles zelf kunt regelen haha. Heb sport 1 en Fox eredivisie maar zie ze nergens terug bij mijn caiway. Ach ik weet wie ik moet bellen om het snel te regelen haha

Mijn broer heeft Sport1 miv 1 augustus opgezegd en daar werd de zender wel gisteravond geblokkeerd. Dus er gaat nog wel eens iets goed Smile Succes in ieder geval
 
Caiway Webcare
Beste Mark,

De activatie zou op 01-08 doorgevoerd worden, werkt helaas dan niet al gelijk in de ochtend. Ik heb het voor je versneld en gezorgd dat het juiste pakket in het systeem staat.

Je zou de zenders nu moeten kunnen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
 
MarkSluijter
Check!

Heel erg bedankt, Jeanine. En nu lekker naar buiten in de zon! :-)

PS Die koppelcode voor GO krijg ik nog per post of zo?
 
Caiway Webcare
Goed om te horen dat het werkt! De koppelcode kun je zelf vinden in je mijn Caiway onder het kopje my tv, dat kan 24 uur duren.

Geniet van het zonnetje zou ik zeggen. Wink

Met vriendelijke groet,

Jeanine
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Highway
Ook Caiway Webcare bedankt voor de snelle reactie en oplossing. Thumbs Up
Handtekening
Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FoxSports niet actief op afgesproken datum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Het kastje dat we niet hebben... CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 06 sep 2023
niet aangesloten Klacht over CaiWay/Delta : 1 29 mei 2023
Waarom niet verbaasd Algemeen : 1 19 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie