obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway maak zich belachelijk met G75 abo
Bakstenen
Ik denk dat Caiway er zelf ook niet meer uitkomt mijn abbo ging van 150 naar 200 ik heb ni alles in 1 glas standaard en die is ineens verdwenen, ik had 150 wat genoeg is voor mij en denk de meeste mensen dus wilde ik terug maar omdat ik geen smart tv heb toch maar mijn abbo gehouden.
Je kan zien dat KPN er een paar mensen heb gestald die waren ook altijd zo in de weer met abonnementen veranderen zodat de consument de bomen door het bos niet meer zag,het heeft weinig zin om bij Caiway te veranderen voordat je het door heb is het weer anders
 
Migow
Het G150 is helemaal niet het G75 pakket geworden!! G150 bestond geeneens in zijn huidige vorm!! Het instapmodel was zonder de mogelijkheid van een iptv box. Sorry maar voor 43,00 Euro 75/75 en gratis je coaxignaal is heel concurerend tov ELKE andere glasvezelaanbieder!!!!. Zeg mij maar wie goedkoper is dan voor 3 in 1 pakket. Glasvezel van caiway is retestabiel en tv via coax geeft een haarscherp beeld!!. Stap anders over naar solcon of dat geweldige Fiber. De meeste abonees vinden dat 75/75 meer dan genoeg en ja je hebt altijd mensen waarbij het nooit goed is.
En dit geld niet alleen voor internet. Zolang je bij je oude pakket blijft heb je vaak veel meer voordelen dan nieuwe abonnees. Ik heb nu 200/200 en entone kosteloos! En nee ik stap niet over
Gewijzigd door Migow op 25 juli 2015, 10:44
 
breaker
Het gaat mij niet over de prijs. Maar hoe Caiway met zijn klanten omgaat.
Nieuwe klanten kunnen vanaf 75 mb kiezen en de bestaande klanten beginnen voor dezelfde prijs met 150 mb. Dan voel je aardig in de steek gelaten en zeggen veel nieuwe klanten dat gaan wij niet doen.

Caiway had beter kunnen kiezen tussen een G75 en een G150 abonnement.
 
Bakstenen

Quote

Roberto schreef:

Ik ben er denk ik gewoon aangewend na 5 jaar Caiway/CIF glasvezel. Vind het altijd wel leuk als er elk jaar in mei/ juli nieuwe pakketten komen. Caiway laat je wel de keuze vrijwillig makenThumbs Up. Bestaande pakket behouden of naar een nieuw pakket.

Moet zeggen dat ik dit wel fijn vind en ja soms pissen mensen naast de pot aangezien ze nog meer willen hebben voor een lagerere prijs. Zoals eerder door mij vermeld dit heb ik de afgelopen jaren voorbij zien komen in 5 jaar Caiway/CIF glasvezel.

Alles-in-1 Glas Basis
Alles-in-1 Glas Plus
Alles-in-1 Glas Totaal
Alles-in-1 Glas Start
Alles-in-1 Glas Standaard
Alles-in-1 Glas Compleet
Alles-in-1 Glas G75
Alles-in-1 Glas G100
Alles-in-1 Glas G150
Alles-in-1 Glas G200
Alles-in-1 Glas G250
Alles-in-1 Glas G400
Alles-in-1 Glas G500
Extra voor Loenen/Krimpen
Alles-in-1 Glas Easy
Alles-in-1 Glas Relax
Alles-in-1 Glas Comfort
Internet Super
Internet Ultra
Internet Summit

Vrijwillig is een understatement, het is slikken of stikken je kan het accepteren of je abbo opzeggen,als de kranten of sportscholen zoiets zouden doen was het land te klein
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

@Bakstenen. Zo werkt het overal incl. je sportschool. Ken genoeg mensen hier die nog zitten op glasvezel voor 41 euro 50/50 Mbit, onbeperkt telefoon, veel extra zenders, opname mogelijkheden enz. Deze mensen worden helemaal niks verplicht. Het is een keuze dat je naar een nieuw pakket overstapt. Daarin vind ik Caiway top dat ze je niet verplichten om over te stappen. Overigens jij hebt ook nog keuze qua glasvezelproviders.


Prima dat je Caiway wilt verdedigen.Maar bij mijn sportschool wordt ook niet opeens de helft van de zalen gesloten. Ik krijg hetzelfde als nieuwe klant. De oude klanten betalen ieder jaar ietsje meer voor hetzelfde product wanneer het niet meer uit kan.

Kortom iedereen betaald hetzelfde. Je loopt dus onzin te verkopen.

Bij Ziggo werden er ook geen nieuwe paketten geintroduceerd en al was dat zo dan gingen de oude klanten mee in dat pakket.
De situatie die Caiway nu heeft gecreeerd kan onmogelijk stand houden. Dit is gewoon minachting richting je nieuwe klanten. Hoe kun je het verkopen dat nieuwe klanten de helft krijgen van oude klanten en hetzelfde moeten betalen???
En maar roepen dat interactieve tv mogelijk is... alsof men dat gaat kiezen! Dat is gewoon een lachertje.

Ik zie me al richting een andere bakker gaan en die gaat me vertellen dat ik een half brood krijg voor dezelfde prijs als een hele, echter zijn bestaande klanten krijgen voor diezelfde prijs wel een heel brood.
Sorry maar zo'n bakker wordt finaal afgeschoten.

Caiway doet precies hetzelfde, dit kan echt geen stand houden!
 
Migow
Dit houdt echt wel stand Bordewolf geloof mij nu maar
En dat vergelijk met die bakker: NIEUWE klanten kunnen ook naar een andere BAKKER stappen en zijn niet verplicht om caiway te nemen dus wat is nu het probleem. Owja die andere bakkers zijn niet goedkoper maar zelfs duurder!!
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Wist niet dat je een contract bij de bakker moest hebben. Is natuurlijk totaal niet te vergelijken met een contract die je tekend bij een (telecom) provider of electriciteits contract.
Je gaat als nieuwe klant nieuwe voorwaarden en diensten aan voor 1 jaar. Zou het juist schandalig vinden als je verplicht mee moet zoals Ziggo met vaak een meerprijs. Ik verdedig Caiway niet maar ben wel eerlijk.

Je had gedacht een topaanbieding te krijgen en nu pis je er naast. Ja pech voor je. Volgend jaar nieuwe kansen.

Ik weet niet waarom je het steeds op mij betrekt. Ik schrijf helemaal niets over mijn persoonlijke situatie of welke keuzes ik zelf maak.
Ik geef alleen de situatie met G75 aan. Ik zou me als klant behoorlijk bekocht voelen wanneer ik wist dat bestaande klanten voor hetzelfde geld gewoon dubbele internetsnelheid krijgen.
Nee, dit houdt geen stand. Het is zelfs een situatie die behoorlijk oneerlijk in de oren klinkt.
 
Bakstenen

Quote

Migow schreef:

Dit houdt echt wel stand Bordewolf geloof mij nu maar
En dat vergelijk met die bakker: NIEUWE klanten kunnen ook naar een andere BAKKER stappen en zijn niet verplicht om caiway te nemen dus wat is nu het probleem. Owja die andere bakkers zijn niet goedkoper maar zelfs duurder!!

Is geen vergelijking omdat waar je het brood koopt niets uit maakt behalve de prijs,ik zit met mijn email adres vast als ik geweten had dat Caiway steeds veranderd had ik wel een website aangemaakt dan kan ik steeds veranderen.
 
Adios
Ik zou het ook schandalig vinden als mijn buurman twee bruin volkoren broden koopt bij de warme bakker "Naaldwijks genot" voor twee euro en ik bij dezelfde bakker voor hetzelfde geld, slechts één brood krijg !

Geen bakker die dit flikt, maar Caiway wel !!

CAIWAY BAKT ZE WEER ERG BRUIN ....
 
nossie
Maar hebben jullie ook gezien dat Caiway aan de bovenkant het G500 pakket voordeliger heeft gemaakt.... In mijn geval dan.

Ik had 'Alles in 1 HD Lounge' (coax) met VOIP Comfort+ en heb nu 'Alles in 1 G500' met VOIP Comfort+.
Aangezien ik geen tv met interactieve diensten afneemt omdat mijn smart tv dit allemaal heeft inclusief pauzeren (dmv usb harddisk) en een HD ontvanger/recorder waarmee ik 2 programma's tegelijkertijd kan opnemen heb ik geen extra apparaten en/of diensten nodig. Daarnaast is VOIP Comfort+ in het G500 pakket net geen €10 en was in het Lounge pakket ruim €20.

Dus alles bijelkaar heb ik nu 500/500 internet, alle tv zenders die ik voorheen ook had gewoon via de coax, dus ook geen gezeur met extra losse ontvangers op de slaapkamers en bellen is veel goedkoper geworden, voor mij dus een besparing van zo'n €15.

Dus Caiway maakt niet alles onaantrekkelijk.
Vindt wat ze met het G100/G150/G75 pakket overigens ook wel een hele vreemde zet.

Gr.

Nossie
Handtekening
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway maak zich belachelijk met G75 abo', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie