obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles kwijt over Glasvezel modems van CaiWay/Delta. Eventueel in combinatie met een eigen router.
 Onderwerp afdrukken
Alternatief voor modem ?
Ton glasvezel
zijn er al mensen die een alternatief moden op het caiway glas geprobeerd hebben ?
ik zit er zelf aan te denken om een Draytek vigor 1000vn aan te schaffen.
deze heeft als voordeel dat ik geen apparte router meer nodig heb, kan een usb disk aansluiten en ik heb weer een telefoon centrale.
 
Caiway Webcare
Caiway ondersteunt geen alternatieve modems, anders dan het Genexis modem geleverd vanuit Caiway zelf. Als u een eigen modem zou willen gebruiken kunt u dit het beste bij Cbizz doen.

Heel zeker weet ik het niet of zij dat ondersteunen, maar het is het proberen waard. Vanuit onze kant is hier echter geen mogelijkheid voor.


Met vriendelijke groet,

Ian
Caiway Webcare Team
 
Ton glasvezel
@ optimizer, waaruit blijkt dat de wifi performance van een stand alone router beter is dan van een geintergeerd systeem ?
ik zou aan nemen dat de extra stap naar het moden alleen maar nadelig werk, protocol omzetting , bekabeling enz enz.
van het beperkten300 protocol wist ik niet , naar moet ik me beter in verdiepen.
bedankt

@caiway webcare.
er is een verschil tussen ondersteunen en fuctioneren.
werkt het wel maar ondersteunen jullie het niet ?
en wat is de reden dat jullie dit niet ondersteunen, ondersteunen jullie wel andere Genexis moden/routers ?

mvg
Ton
 
Adios
Die "bepaalde gebieden" worden wel beperkt door dat andere type Genexis modem ...

En zoals ik het ervaar, doet CIF hier geen drol aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alternatief voor modem ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie