obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.
Highway
Goed het is gelukt, maar zag zo gauw geen zenders die ik normaal gesproken ook niet zou hebben. (misschien vanwege COGAS infrastructuur)

Toch weer terug gegaan naar de originele settings vanwege de kanalen volgorde.
Handtekening
Wink
 
Adios
Dus bij jou geen HBO 2 en 3 in HD ?
 
Highway
Oei, dat weet ik niet meer. Nu, standaard, in elk geval niet. Was namelijk gefocust op het Hindi pakket. HBO pakket heb ik niet, maar verschijnt wel in het zenderoverzicht. Zal nog even een scan doen.
Handtekening
Wink
 
Highway

Quote

H D R schreef:

Dus bij jou geen HBO 2 en 3 in HD ?


Nee, alleen HBO (1) is HD.

Wil je nog wat anders weten?
Handtekening
Wink
 
Bordewolf
Ik kan ergens wel snappen dat dit in het Cogasgebied nog niet zo is, daar zijn nog 30 analoge zenders actief.
Wat ik niet helemaal begrijp is dat het Cogasgebied door Ziggo al was omgezet naar QAM256 en er dus voldoende ruimte is om HBO , maar ook Fox Sports International 2, 4 en 6 in HD door te geven (dat deed Ziggo namenlijk al).

Ik verwacht dat Caiway HBO volledig in HD gaat doorgeven via COAX, gokje met ingang van augustus of september. Zo zal ook RTL Z HD er nog bij moeten komen.
Kortom het zou zo maar kunnen dat hier een nieuwe transportstream voor wordt ingeregeld.

Ik heb goede hoop dat het met Fox Sports International ook goed gaat komen miv het nieuwe voetbalseizoen. Ik heb nooit begrepen waarom Caiway iets overneemt maar het dan niet op dezelfde manier doorgeeft.
Terug van HD naar SD is echt wel een behoorlijk verschil. Bovendien betaal je voor deze zenders de hoofdprijs en mag je dus gewoon HD verwachten.
 
jj1987
Zag hier bij een volledige scan ook HBO 2 en 3 in HD.
En RTV Stichtse vecht. Die er normaal in de fastscan lijst niet bijstaat.
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Bordewolf schreef:


Ik verwacht dat Caiway HBO volledig in HD gaat doorgeven via COAX, gokje met ingang van augustus of september. Zo zal ook RTL Z HD er nog bij moeten komen.
Kortom het zou zo maar kunnen dat hier een nieuwe transportstream voor wordt .


Zou er niet al te veel van verwachten dat RTL Z snel komt. Ze willen dan zeker op kanaal 11 of 12. Kanaal 12 is voor de lokale omroep en dat gaat Caiway denk ik niet zo maar veranderen. Farm & Food komt wel denk ik z.s.m.


Ik weet niet waarom maar ik verwacht in september/oktober een upgrade van het COAX-pakket. Meestal is dat de datum waarop er allerlei kanalen worden bijgeprikt
Gezien de verhalen hier zal HBO in elk geval volledig in HD komen, maar ik verwacht in dezelfde transportstream (aangenomen dat Caiway een nieuwe transsportstream gaat openen) ook Fox International 2, 4 en 6 in HD en ook RTL Z HD
Beetje tellen 6 HD-kanalen (incl RTL Z HD) en wellicht nog 1 of 2 SD kanalen. Dat past m.i. precies in 1 nieuwe stream.

Ben erg benieuwd of ze dan ook het Cogasgebied gaan upgraden. Ze kunnen het niet maken dat niet te doen. We lopen nu al erg achter bij wat we hadden en hadden kunnen hebben bij Ziggo.
 
Adios
Ik kan me niet voorstellen dat alleen in Krimpen aan den IJssel de nieuwe transportstream van de drie HBO HD kanalen is geplaatst.

Ik weet zeker dat bijvoorbeeld ROberto na een blinde scan van prachtige UHD Samsung televisie, ze ook ziet in de zenderlijst Smile
 
Adios
Roberto, je kan heel makkelijk je zenderlijst op een USB stick opslaan .
Dat doe ik ook Smile
 
Bordewolf
Toch even on topic reageren op het bericht over HBO2 HD en HBO 3 HD, ik kan dit met klem ontkrachten. In het Cogasgebied zijn deze zenders niet in HD beschikbaar op COAX.
Ik kan me dus niet voorstellen in andere delen van het CIF gebied wel. Bovendien zou Caiway dit aankondigen lijkt me.

Hoe dan ook zou ik het wel toejuichen aangezien premium zenders die zelf de kanalen in HD doorgeven aan Caiway ook op die manier 1 op 1 moeten worden doorgesluisd naar de consument.
SD kan simpelweg niet meer voor premium zenders gezien de bedragen die de consumenten er voor moeten betalen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO 2 HD en HBO 3 HD nu op de coaxkabel bij Caiway.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie