obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Caiway G500 per 01-07-2015 'Plus TV'
Adios
Geeft de smartcard de extra zenders niet door ?
 
griffioen66
Inderdaad de Etone even uit gezet en weer aan en zenders stonden erop.

Toen nog niet op coax maar even bellen maar na 11 wachtende was ik bijna aan de beurt en opeens zie ik Kim Holland ShockShock
Dus ook dat werkt nu en ben tevreden hierover.


Weer een blije caiw gebruiker
 
Adios
Ik vind het wel jammer dat Eurosport 2 slechts in antiek SD doorgegeven wordt.
 
gamespel
Bij mij staat er nog steeds Alles-in-1 Glas G400 bij het abonnement, ook de snelheid is nog 425/425Frown
 
Migow
Maar nu heb je wel bij G500 dat telefonie ook goedkoper is hdr dus weer een stapje in de goede richting. Maar caiway zet nog steeds niet vol in op iptv, want ik vindt de prijs bij het instapmodel van 7,50 belachelijk. Ik vind het echt een gemiste kans. Niet iedereen hoeft een 500/500 verbinding te hebben. En ik denk dat er toch meer voor iptv decoder hadden gekozen als het bij alle pakketten 2,50 extra was geweest.
 
Migow

Quote

gamespel schreef:

Bij mij staat er nog steeds Alles-in-1 Glas G400 bij het abonnement, ook de snelheid is nog 425/425Frown

Ik zie bij je naam glas totaal staan. Dat is ook 400 geworden. Dat is nog het oude pakket. Ikzelf heb 200 en een entone decoder waar ik niets voor betaal. Dus caiway heeft vele verschillende pakketten.
 
gamespel
Heb mijn profiel bijgewerkt.
 
Migow
Oke dan ist idd vreemd maar wel plustv erbij vandaag??? Dat wordt bellen of morgen ff twitteren. My caiway klopt ook niet maar dat heb ik vaker doorgegeven maar schijnt niet goed door te dringen bij caiway.
 
gamespel
Ik had al een extra pakket, en qua tv zit er geloof ik geen verschil in. Heb net CaiNee gebeld en de medewerkster zei dat er wel wat 'dingen' kunnen blijven hangen en dat ze binnen 10 dagen alles nagelopen hebben...

Wel vreemd... ik bel dat er iets niet klopt, WAAROM DAN NIET GELIJK AANPASSEN CAIWAY!!
 
Migow
ze zijn natuurlijk heel druk met de multiscreen app Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway G500 per 01-07-2015 'Plus TV'', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie