obey-robots.txt
08 December 2016, 15:05
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

UPDATE Multiscreen Android Lollipop > versie 5.0 ???

Na maanden de hoop te hebben gehad dat Caiway tegenwoordig de zaken snel regeld wacht ik nu ruim 5 maanden op een update zodat multiscreen ook op Android versie Lollipop kan draaien. Waar blijft het.

Ik heb nu 4 apparaten die niet ge-update kunnen worden omdat Caiway in gebreke blijft. Dus nu maar speciaal deze topic gestart met de vraag.

WANNEER KOMT DE UPDATE????????

Misschien moet de directie naar onderstaande link kijken en tot conclussie komen dat veel Caiway klanten ZWAAR gedupeerd worden aangezien er al veel apparaten zijn geupdate
[url]http://www.androidplanet.nl/nieuws/android-lollipop-update//[url]

breaker
Ik heb deze vraag ook gesteld op de facebook van Caiway.
Dit was hun reactie.

Toen wij de App hebben uitgebracht was Android 5 nog niet op de markt. Wij konden dit niet voorzien dat onze App het niet zou gaan doen.

Dit probleem is bekend en door de complexe aard niet snel te verhelpen. Wij werken aan een oplossing maar hier is nog geen termijn voor gezet. ^Arjan

Lollipop is op 3 november 2014 uitgekomen. Dat is dus nu al 6 maanden geleden. Ik werk zelf in de ICT en ik vind het persoonlijk nogal raar dat een groot bedrijf als Caiway dus niet een update kan uitbrengen in 6 maanden. het feit dat er geeneens een termijn voor is gesteld doet mij vermoeden dat dit net als met het wachten op een android versie nog vele maanden gaat duren. Jammer want we betalen er wel voor en maakte er ook veel gebruik van.

Caiway Beste Jerrel,

We begrijpen dat dit een vervelend probleem is. Zoals aangegeven is het een complex probleem.

De Multiscreen dienst is een gratis dienst die bij het abonnement word aangeboden. Hiervoor word niet betaald.

Voor nu vragen we je nog geduld op te brengen. ^Arjan

Ik vindt dit jammer dat Caiway nog niet na meer dan 6 maanden geen update heeft van hun Andriod app. Ik zelf zit nog op 4 omdat ik de multiscreen vaak gebruikt.
Caiway zegt eigenlijk zo van het is gratis dan is er geen haast mee. Ik weet niet of Caiway het weet maar ik betaal hiervoor.
Ik hoop dat het snel komt.

Adios
Toch is het vreemd. Met de laatste versie van IOS werkt het wel prima. Zowel op IPad als IPhone.
Dus waarom Caiway nu als legitieme reden een verhaal ophangt, terwijl het blijkbaar wel kan met Apple producten, is voor mij een raadsel.

Migow
Het argument dat het gratis is en dat we maar ff moeten wachten slaat totaal nergens op!! Ze adverteren ermee en dan mag je ook wel verwachten dat het draait op diverse versies. Sorry maar dat is echt weer caiway ten voeten uit!!!!
Moet ik straks ook maar wachten met Windows 10 te installeren op me laptop?
Ze zijn ermee bezig das echt een spreuk die echt bij caiway past. Al jaren hoor ik dat!!
Kom op Caiway bij andere providers lukt dat allemaal wel binnen no time. Zet die ontwikkelaar eens aan het werk!!
Grin

griffioen66
Mij klacht ook al op 9 mei neergelegd bij Caiw

Wachten wachten weer op caiweg ongelofelijk wat een prutsers bij caiway, ze blijven achter de feiten aanlopen en dit gebeurt nu weer.
Doe je update van Android kan de tv app van caiway er niet mee om gaan hallo caiway lollipop 5.01 bestaat al even hoor.
Misschien moeten jullie eens bij Ziggo, KPN of Netflix kijken hoe ze inspelen op veranderingen.
Ik klaag zeker niet over Internet en tv dat werkt perfect en juiste snelheid, maar als je goede en grote provider wil worden speel dan in op veranderingen.

Toen antwoord gehad dat nog maar 5% lollipop 5 draaide, aangegeven dat dit net op nieuws was geweest dus slechter reden is.

Hoe is ook mogelijk dat zoals bovenstaande ook staat mogelijk dat alle andere providers het wel lukt om een werkende app te maken

breaker
Je zal eigenlijk moet weten wat voor poort nummer en ip adres of adres Caiway gebruikt voor hun IPTV. De Multiscreen werkt namelijk via de IPTV protocol.

Als je deze in bezit heb is het mogelijk om multiscreen te draaien zonder de Caiway app

breaker schreef:

De Multiscreen dienst is een gratis dienst die bij het abonnement word aangeboden. Hiervoor word niet betaald.

Voor nu vragen we je nog geduld op te brengen. ^Arjan[/i]
.

Het is gewoon jammer dat je bijna denkt dat Caiway alles perfect heeft en vervolgens loopt het weer spaak. Het is toch bizar dat ze zich verschuilen in bovenstaande reactie dat het een gratis dienst is.
Vind de reactie van Caiway erg vreemd.
Overal lees je dat je software altijd up-to-date moet zijn ivm veiligheid enz en Caiway vertelt vrolijk dat je niet moet gaan updaten anders heb je pechShock

Ik snap best dat men tijd nodig heeft maar wacht al sinds januari. Ik mag toch aannemen dat dit voor 1 juli wordt opgelost en dat vele van de zomer lekker tv kunnen kijken in de tuin.

Wordt er uberhaupt wel prioriteit aan besteed, volgende maand is de schatting dat 25% op Android Lollipop zit????????

Misschien dat Webcare een update kan geven of het voor de zomer in orde komt.

Migow
Roberto: voor de zomer???? Das nog 4 dagen hahaha
Nee ze zijn er hard mee bezig. Komt goed!!! haha
Ik update gewoon niet maar het is gewoon van de zotte dat ze het argument geven het is gratis.
ADVERTEER er dan niet mee!!!

Migow schreef:

Roberto: voor de zomer???? Das nog 4 dagen hahaha
Nee ze zijn er hard mee bezig. Komt goed!!! haha
Ik update gewoon niet maar het is gewoon van de zotte dat ze het argument geven het is gratis.
ADVERTEER er dan niet mee!!!

Helaas is mijn Tab S geupdate en niet meer op een normale manier terug te zetten naar Kitkat. Had net contact met Caiway voor een eerlijk antwoord.

Voorlopig geen zicht op een update.

Dus ja .........WaitWaitWhip

Migow
hahaha en let op als het er ooit wel komt dan is de opvolger van lollipop er bijna weer haha Grin Gaat het weer van voorafaan beginnen

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UPDATE Multiscreen Android Lollipop > versie 5.0 ???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
multiscreen tv Algemeen 3 06 november 2016, 11:25
Multiscreen voor tvOS (Apple TV 4) Algemeen 1 06 november 2016, 09:32
Multiscreen wil niet meer opstarten Algemeen 9 28 augustus 2016, 00:31
Multiscreen App Ipad/iphone icm jailbreak. CaiWay Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) 29 29 juli 2016, 16:14
[Update]RTLZ vanaf 26-4-16 op kanaal 69 (RTL Z definitief niet bij Caiway) Welke zender wil je er nog bij hebben? 498 27 juni 2016, 19:15
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Highway00:19:25
| Jaco Hage01:11:40
| osuijk02:30:19
| flipje02:47:04
| Migow02:57:23
| 2fast4u05:50:12
| arievree06:00:48
| vossoft06:03:18
| beelkima16:25:43
| GianiV17:56:29
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.