obey-robots.txt
10 December 2016, 05:59
Navigatie
Ledenenquête
Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet.

Hey CaiWay update de TV app en rap wat!
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Hey CaiWay update de TV app en rap wat! 83% [24 stemmen]
83% [24 stemmen]

Lollipop? Koop lekker een IOS gsm.
Ledenenquête: Caiway Multiscreen TV app ondersteunt Lollipop niet. Lollipop? Koop lekker een IOS gsm. 17% [5 stemmen]
17% [5 stemmen]

Stemmen: 29
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 15 jul 2015

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
CaiWay Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Nieuw tv&glas aanbod per 1 juli 2015

Wat vinden we er van??

Eindelijk Disney tv, snelheidsverhoging en uiteraard ook de prijsGrin

https://www.caiwa...rieven2015

Gratis Plustv bij G500. Kijk dat maakt het interessant.
Thumbs Up

ronzuid
Ik ben er niet zo in thuis, maar komen deze zender wijzigingen ook op de coax?

Bordewolf
Ja dit is ook op COAX. Voor zover ik nu kan zien lijkt het er op dat er een soort uniformering plaatsvindt met Twente.
Jammer dat Twente dan niet ook ALLE regionale zenders krijgt om dat ook meteen recht te trekken. Hier nog steeds geen AT5, Rijnmond, L1 etc.
Kortom iedereen krijgt er iets bij en Twente kan weer in de wacht.

Verder vind ik het uiterst teleurstellend dat Fox Sports International nog steeds niet in HD wordt aangeboden. Zeer triest. Dit hadden de mensen in Twente bij Ziggo al.
Mede gezien de tariefsverhogingen voor dit pakket lijkt me dit niet akkoord.

Verder is het niet duidelijk of in Twente de prijzen van TV Extra/more gelijk blijven aan die van Ziggo bij overgang. Dat lijkt me toch wel ..................

Bovendien op COAX niet de HD-uitbreidingen zoals Ziggo die heeft gedaan. Uitermate teleurstellend.

Verder lijkt me dat de snelheidsverhoging versus tariefverhoging Glas ook een vreemde is, tenzij men nu eindelijk ook afstapt van de smarcardfee van € 2,=.
Daar lees ik ook niets over. Ik ga niet eerder over op Glas dan wanneer die fee er af is.

Deze wil is ook even citeren

Waarom wordt de prijs van TV Standaard verhoogd in Twente, we hebben dit pakket nog maar net.

Om u ook in de toekomst van topkwaliteit televisie te voorzien, is het noodzakelijk een tariefsverhoging toe te passen. De laatste prijswijziging die Cogas (uw vorige leverancier van TV Standaard) doorvoerde, is al even geleden. Om precies te zijn in februari 2014.

Oh ja????????????? Waar blijft dan Fox Sports International in HD ??????????? Waar blijft de HD uitbreiding op COAX zoals Ziggo heeft gedaan ???????????? Waar blijft de internetsnelheidsverhoging met 30Mbit op COAX ????????????????????????????
Gewijzigd door Bordewolf op 26 mei 2015, 17:48

nossie
En waarom zijn er überhaupt geen snelheidsverhogingen op de COAX. Heb nu 50 als ze straks Glas100 verhogen naar Glas150 kunnen ze de COAX toch verhogen naar 100Mb.....Ziggo heeft ook 120Mb op de COAX dus moet Caiway dat toch ook kunnen aanbieden.

En dan ook nog steeds dat belachelijk hoge bedrag voor VoipComfort+, dat mag toch ook zeker met €10 minder.

Maar goed, gelukkig hebben we Fiber nog.... Pffff. Schiet ook niet echt op. Kan totaal niet vergelijk, bij Caiway weet ik nu wat ik heb en kan een 'upgrade' doen naar Glasvezel, bij Fiber is het allemaal nog maar afwachten, extra betalen per maand voor (Max. 2)extra tv's en de rest zelf aanschaffen.

Dit is echt door de kabels het netwerk niet meer zien.

Succes met je keuze.

Gr

Nossie
Wat je vandaag koopt is morgen alweer oud....

Adios
In Krimpen aan den IJssel en Loenen aan de Vecht
blijven de internetsnelheden hetzelfde.
De tarieven wijzigen wel per 1 juli 2015:

Wat is dit nu weer voor idioterie ?

Jammer dat Eurosport 2 niet in HD erbij komt.

H D R schreef:

In Krimpen aan den IJssel en Loenen aan de Vecht
blijven de internetsnelheden hetzelfde.
De tarieven wijzigen wel per 1 juli 2015:

Wat is dit nu weer voor idioterie ?

Jammer dat Eurosport 2 niet in HD erbij komt.

Zijn de oude All-in pakketten van 50Mbit. Ach inflatie waar niet heCool

Highway
G100 naar G150 en dat voor 1 Euro 50. Is het glas halfvol of halfleeg. Ik ga toch voor halfvol.

Oh ja, in het weekend een firmware update van de router gedaan + enkele restarts van de router. Tot mijn verbazing is mijn ip niet gewijzigd!!!! Top!!

Edit: Ik heb weer werk te doen. Pakket namen aanpassen hier op het forum.Cool
Highway

Sinds 14 februari 2015 abonnee bij Caiway omdat Cogas gestopt is met Ziggo in Twente.
HD ontvanger Humax 5300C is binnen, nog niet aangesloten. Glas G100 werkt prima, echter het ip adres verandert te vaak. Telefonie werkt prima. TV ontvangst prima.

CaiWay niet uw provider?
Kijk dan op www.Gebruikers.eu of daar uw provider tussen staat

markmart
Ik word er niet slechter van zo te lezen met mijn G400 pakket, wat G500 gaat worden, en voor wat het waard is Plus tv er weer bij, wat ik een tijd geleden had op gezegd omdat het voor ons niet genoeg toegevoegde waarde had voor wat je er voor moest betalen, dat je het nu gratis krijg is leuk.
De 2,50 extra per maand is ook nog te overzien, maar toch een punt van kritiek, waarom niet gelijk nog hogere snelheden beschikbaar maken wat je ook al bij enkele andere providers zit gebeuren, of is dat voorbehouden aan de toekomst om zo nog meer prijs verhogingen op te kunnen leuken?
Gewijzigd door markmart op 26 mei 2015, 19:29

Adios
Ik had graag wat meer HD zenders erbij gehad. Caiway staat op dit gebied redelijk stil de laatste tijd.

Gelukkig dat de nieuwe glasvezelpakketten wel meestijgen in snelheid in ons dorp.

markmart
Hoe kom jij bij deze link trouwens op de website van Caiway, via de home pagina kan ik er niks over vinden alleen via jou link?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw tv&glas aanbod per 1 juli 2015', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Caiway glas only IPTV via eigen switch Hardware instellingen 3 17 november 2016, 12:12
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? 3 22 juni 2016, 18:11
13th Street, Syfy en Animax verdwijnen per 1 juli! Welke zender wil je er nog bij hebben? 7 07 mei 2016, 22:55
HD Zender aanbod Albrandswaard via Coax CaiWay Glasvezel digitale ontvangers 24 09 maart 2016, 08:56
alles in 1 Glas 250 teveel betaald Abonnementen 4 26 februari 2016, 18:31
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Jaco Hage06:31:08
| Highway06:49:43
| 2fast4u06:54:43
| Solaris07:16:26
| erickiel09:05:55
| vossoft10:07:27
| Bordewolf11:46:05
| flipje12:42:10
| Sandwedge13:52:04
| markmart20:11:06
Advertentie
www.optimizer.co.nl
Caiway Partner & preferred netwerk installateur.
Tel Nr. 0174-768333
Laatste Artikelen
| Eigen Email adressen...
| Dikke pluim
| Doek valt definitief...
| Goedkope oplossing v...
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 oktober 2016, 21:18
Caiway storing op storing met de email en nu ook ligt caiway.nl eruit.

18 oktober 2016, 12:42
Langdurige kwestie deze mailstoring...

14 oktober 2016, 22:57
Mail zou het weer doen? Ik zie nog nix ... Shock

14 oktober 2016, 17:22
Is de mailserver van "kabelfoon.nl" in storing? Cry

31 augustus 2016, 21:47
Antenneversterker voor caiway kabel met glasvezel voeding kapot ook bij caiway te krijgen.