obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en CaiWay/Delta? Instellingen voor Email, POP, SMTP. P2P, emule, kazaa, edonkey poorten. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Waarom nog steeds geen IMAP bij Caiway???
Hano
Laat ik het onderwerp nog maar eens aankaarten.
Caiway heeft het Cogasgebied(Ziggo/UPC) overgenomen. Zij konden naar ik begreep hun email instellen met IMAP. Dus Caiway heeft wel de middelen in huis???

Waarom kan de rest van het Caiway gebied in vredesnaam nog steeds niet werken met IMAP?? Ik heb er bij Caiway wel naar gevraagd, maar kreeg zoals gewoonlijk een heel onduidelijk antwoord.

Hierbij het uitdrukkelijk verzoek aan Caiway eens aan iedereen bekend te maken waarom zij qua email instellingen niet meegaan met hun tijd/andere providers en achteroverleunen en hun "kop" in het zand steken.
 
Bordewolf

Quote

Hano schreef:

Laat ik het onderwerp nog maar eens aankaarten.
Caiway heeft het Cogasgebied(Ziggo/UPC) overgenomen. Zij konden naar ik begreep hun email instellen met IMAP. Dus Caiway heeft wel de middelen in huis???

Waarom kan de rest van het Caiway gebied in vredesnaam nog steeds niet werken met IMAP?? Ik heb er bij Caiway wel naar gevraagd, maar kreeg zoals gewoonlijk een heel onduidelijk antwoord.

Hierbij het uitdrukkelijk verzoek aan Caiway eens aan iedereen bekend te maken waarom zij qua email instellingen niet meegaan met hun tijd/andere providers en achteroverleunen en hun "kop" in het zand steken.


Hano, Niemand van de ex-Ziggo abonnees heeft IMAP laat staan een caiway-emailadres in gebruik.
We kijken wel twee keer uit om ons mailadres te verliezen!!!!!!!!!! Dit maakt overstappen dadelijk naar KPN gemakkelijker. Tenministe wanneer Cogas en CIF eens opschieten met het doorlaten van KPN.
Ook aan deze monopolistische naar zelfverrijkende praktijken moet maar eens een einde komen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom nog steeds geen IMAP bij Caiway???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie