obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Fiber vs Caiw
Adios
Ik heb gekeken en krijg als ik de postcodecheck doe, de melding; er ligt bij u geen glasvezel, wellicht is ons DSL product wat voor u...........
 
Mario
Kreeg een email van Nederland kiest zelf over een geweldige aanbieding.
Budget internet 50mb up/down voor 30.00pm. En voor de eerste 250 aanmelders via Nederland kiest zelf, gratis vliegtickets. Maar als je op fiber.nl zelf komt en bestelt krijg je ook de vliegtickets.

En mocht je toch in die aanbieding trappen..
Het is 50megabit up/down
Je ken niet opnemen ( 4,95 p/m extra)
9.95 verzendkosten
50.00 borg voor apparatuur
 
Adios
Opnemen kan sinds de videorecorder. Belachelijk als je daar opeens nu extra voor moet betalen !

Lang leve de coaxkabel!! Want dat signaal krijg je er zeker niet bij als je Fiber neemt ?
 
Bordewolf

Quote

Roberto schreef:

Quote

Mario schreef:

Kreeg een email van Nederland kiest zelf over een geweldige aanbieding.
Budget internet 50mb up/down voor 30.00pm. En voor de eerste 250 aanmelders via Nederland kiest zelf, gratis vliegtickets. Maar als je op fiber.nl zelf komt en bestelt krijg je ook de vliegtickets.heb

En mocht je toch in die aanbieding trappen..
Het is 50megabit up/down
Je ken niet opnemen ( 4,95 p/m extra)
9.95 verzendkosten
50.00 borg voor apparatuur


Denk dat het een leuke aanbieding is voor een huishouding met 1 tv en die niet of weinig download. En uiteraard iemand die niet kritisch is over de tv beeldkwaliteit.

Caiway hoeft zich geen zorgen te maken denk ik en dus zal er voorlopig geen aanpassing komen van hun pakketten.


Vreemd voorbeeld ook de 100Mbit is goedkoper bij Fiber. ook met verdubbelaar nog goedkoper dan G200 van Caiway etc.
 
Mario

Quote

Bordewolf schreef:

Quote

Roberto schreef:

Quote

Mario schreef:

Kreeg een email van Nederland kiest zelf over een geweldige aanbieding.
Budget internet 50mb up/down voor 30.00pm. En voor de eerste 250 aanmelders via Nederland kiest zelf, gratis vliegtickets. Maar als je op fiber.nl zelf komt en bestelt krijg je ook de vliegtickets.heb

En mocht je toch in die aanbieding trappen..
Het is 50megabit up/down
Je ken niet opnemen ( 4,95 p/m extra)
9.95 verzendkosten
50.00 borg voor apparatuur


Denk dat het een leuke aanbieding is voor een huishouding met 1 tv en die niet of weinig download. En uiteraard iemand die niet kritisch is over de tv beeldkwaliteit.

Caiway hoeft zich geen zorgen te maken denk ik en dus zal er voorlopig geen aanpassing komen van hun pakketten.


Vreemd voorbeeld ook de 100Mbit is goedkoper bij Fiber. ook met verdubbelaar nog goedkoper dan G200 van Caiway etc.


ik weet niet waar je dat vandaan heb, maar niks is goedkoper van fiber.
Caiw g200 kost 52,50

fiber
All-in one Fun 24mnd €44,95/mnd Normale prijs (Na 12 maanden) €54,95/mnd
Internet 50 100 mbit/s Inbegrepen
HD Televisie BasisInbegrepen
HD pakketInbegrepen
Settop box HDInbegrepen
Goedkoop bellenInbegrepen
Upgrade naar 200 Mb/s€25,90/mnd
Totale prijs per maand €80,85
 
Standstoel
Pure oplichterij en dat meen ik echt!
Waarom geen snelle losse abo voor een leuke prijs?
 
Adios
Wanneer bespaar je nu wel bij Fiber?
Als ik op drie televisies wil kijken en opnemen en je bent tevreden met het basispakket, ben jij bij Caiway voor 42,50 per maand klaar.

Het eerste jaar krijg je een korting bij Fiber.Maar het tweede jaar betaal je bij Fiber al 60 euro per maand als je ook wilt opnemen ( en dan heb je dat volgens mij ook nog maar op slechts één televisie!

NIKS GOEDKOPER DAT FIBER!!

Fiber is aanzienlijk duurder als Caiway.


Ik voel me zwaar beleledigd door Nederland kiest zelf!
Is me maanden een worst voorgehouden dat ik behoorlijk zal gaan besparen.

Maar de waarheid is dat ik juist flink duurder uit ben per maand bij Fiber!

WAT EEN BEDRIEGERS !!!

Met zulke mensen wil ik geen zaken doen.
Gewijzigd door Adios op 17 mei 2015, 09:45
 
Mario
Misschien hoort nederland kiest zelf wel bij Fiber, en is het allemaal in scene gezet
 
Standstoel

Quote

H D R schreef:

Wanneer bespaar je nu wel bij Fiber?
Als ik op drie televisies wil kijken en opnemen en je bent tevreden met het basispakket, ben jij bij Caiway voor 42,50 per maand klaar.

Het eerste jaar krijg je een korting bij Fiber.Maar het tweede jaar betaal je bij Fiber al 60 euro per maand als je ook wilt opnemen ( en dan heb je dat volgens mij ook nog maar op slechts één televisie!

NIKS GOEDKOPER DAT FIBER!!

Fiber is aanzienlijk duurder als Caiway.


Ik voel me zwaar beleledigd door Nederland kiest zelf!
Is me maanden een worst voorgehouden dat ik behoorlijk zal gaan besparen.

Maar de waarheid is dat ik juist flink duurder uit ben per maand bij Fiber!

WAT EEN BEDRIEGERS !!!

Met zulke mensen wil ik geen zaken doen.


Je heb groot gelijk maanden lang hoor je dat er een andere provider komt die goedkoper is en waar draait het op uit allemaal flauwekul.
Nederlandkiestzelf heeft aardig de boel in de zeik genomen en nu geven ze aan dat de 2de provider pas eind van het jaar komt.
 
Adios
Vermeldt op uw website dat de aanbiedingen niet gelden voor Krimpen aan den IJssel, ook al ligt hier wel glasvezel van CIF.

Lijkt me wel zo volledig en eerlijk naar alle mensen die eerder een worst is voorgehouden !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fiber vs Caiw', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel Rotterdam niet door EQT/CAIW? Algemeen : 19 15 aug 2018
CAIW forum gestopt per 3mei 2016 Nieuws van CaiWay/Delta : 3 18 mei 2016
on line onderzoek caiw Klacht over CaiWay/Delta : 6 13 aug 2015
FIBER NL overweegt concurrentie met Caiway Algemeen : 8 27 feb 2015
Fiber probeert Cogas klanten over te halen in Twente Algemeen : 12 18 dec 2014
Advertentie