obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"
Adios
Inmiddels is nu bekend dat ook Ziggo per 1 juli 2016, BBC First HD gaat doorgeven in het basispakket.

Ik ga er vanuit dat Caiway nu zeker niet meer kan achterblijven.
BBC First is nu landelijk beschikbaar zoals blijkt !!

Gaat Caiway ook snel nu BBC first HD doorgeven ?
 
2fast4u
ik zag laatst en post



CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO

CAIWAY IS NIET ZIGGO
 
Adios
Klopt, maar KPN en Vodafone geven BBC First ook al door.

Dus Caiway gaat nu erg uit de pas lopen ten opzichte van de concurrentie.
 
Bordewolf
Ik zag die post laatst ook dat Caiway Ziggo niet is. Ik begrijp alleen niet dat Cogas het dan toelaat dat Caiway de COAX overneemt als ze zo veel minder zijn.
BBC First komt bij Caiway pas over 6/7 maanden nadat de klanten er eerst oeverloos om moeten vragen..... We kennen dat toch ondertussen.

Caiway is geen Ziggo maar het zou al een vooruitgang zijn als ze in elk geval op datzelfde niveau zouden acteren en niet steeds ver achter de muziek aan.
 
Adios
Bij Ziggo raken ze wel per 1 juni 2016 Syfy en 13th street kwijt in het hele gebied.

Dus hetzelfde nieveau als Ziggo heeft ook een keerzijde.

Maar ik zie dat landelijk BBC First beschikbaar is. Caiway kan zijn abonnees dit kanaal niet onthouden.

En Roberto, zolang bij Ziggo de ongelijkheid per gebied in stand gehouden wordt en ik dus in voormalig UPC gebied maar twee CI plus modules mag gebruiken, schiet het voor mij dus totaal niet op.
 
Migow
Maar met de Horizon Go app kun je alle kanalen ook via chromecast of Apple air tv streamen dus dat compenseert weer een paar ci+ kaarten. En de kwaliteit is prima! Maar ik begrijp dat gezeur over hier wel een kanaal en daar weer niet niet zo goed. Ik heb 104 kanalen en wat mij betreft kunnen er zo 80 de kliko in. Hoeveel kanalen zijn nu eigenlijk echt intressant om te kijken?
 
Adios
Het is lees ik elders de schuld van Ziggo dat SYfy en 13th street verdwijnen uit Nederland.

Onbegrijpelijk dat Borxdewolf zo'n bedrijf maar blijkt maar ophemelen.
Gewijzigd door Adios op 07 mei 2016, 11:38
 
breaker
Dit gaat beetje op het verhaal van SBS9 lijken. Toen riep iedereen van waarom Caiway dit niet had toen de zender begon met uitzenden.
2 weken later hadden we deze zender en naar maakte de zender langer in de lucht was werd de kijkcijfer steeds minder.

Ik zit niet op BBC first te wachten liever. Liever Eurosport2 in HD.
En ik zal toch meer Belgische zenders willen hebben zoals VIER en VTM
 
Bordewolf
Tja, Ziggo moet diep in de buidel tasten en wil dat niet. Het lijkt een soort onderhandelingstactiek zoals Caiway met RTLZ. Uiteindelijk komen de klanten in opstand en moet er toch iets gebeuren. Dit muisje heeft echt nog wel een staartje.

Wat Caiway betreft verwacht ik per 1 juli een aankondiging van de nieuwe paketten over het hele verzorgingsgebied met daarin een uniformering van oude paketten naar het Caiwaypakket. Daar zal ongetwijfeld Eurosport 2 HD onderdeel van uitmaken. Die wordt immers in Twente al geleverd. Met het vervallen van zenders is er ruimte voor nieuwe, maar dat kunnen ook zenders zijn die een upgrade krijgen naar HD...
 
Adios
Ziggo geeft vanaf 1 juni 2016 alle Film 1 zenders in HD door. Dan is er voor Caiway nog een hoop werk aan de winkel !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC begint Nederlands betaalkanaal "BBC First"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Delta begint met aanbieden 1Gbit/s-abonnement via kabel voor 125 euro per maand Algemeen : 2 30 nov 2018
Binnenkort Eurosport2 nederlands bij Caiway Welke zender wil je er nog bij hebben? : 7 03 jun 2015
Wanneer Nederlands commentaal bij Eurosport 2? Digitale radio en televisie, tips & truuks : 2 11 jun 2012
Advertentie