obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Geen MotoGP bij Caiway op Eurosport bij Caiway op Eurosport 2.
Adios
Waar alle andere abonnees in Nederland die Eurosport 2 ontvangen, wel kunnen kijken naar de MotoGP, kunnen de Caiway abonnees dit niet.

Ook dit weekend wordt de MotoGP uitgezonden op de Nederlandse versie van Eurosport 2.

Maar Caiway geeft deze weer eens niet door als enige aanbieder van alle netwerken in Nederland .

Wanneer komt hier nou eens een oplossing voor Caiway?
 
breaker
Dit weekend is de moto gp te volgen op de hoofd kanaal van Eurosport.
Er zijn een aantal weekend waar dit op 2 wordt uitgezonden. Dan is dit niet te volgen via Caiway maar wel betalen er wel voor.

Ik ben heel erg benieuwd wanneer de Nederlandse versie komt alle kabel bedrijven hebben dit al. Voor Caiway is het moeilijk om een Nederlandse kanaal door te geven en ook in HD.
Caiway heeft in januari gezegt dat de Nederlandse versie van Eurosport2 snel komt. Het is nu half april Caiway vindt dit niet zo belangrijk
 
boeskool
Wij hebben gewoon Europsport 2 HD Nederlandse versie op de kabel en we zitten in het CAIWAY gebied.
 
breaker
Eurosport 2 Hd staat wel in de zender lijst kanaal 411
https://www.caiway.nl/site/nl/televisie/zenderoverzicht?package=TV%20Plus
Hebben ze het toegevoegd van de week? Ik ga dadelijk kijken of dit te vinden is.
 
boeskool
Bij de overgang van ZIGGO naar CAIWAY op 10 Februari zijn bijna alles zenders 1 op 1 overgezet dus ook Eurosport 2 HD (ned)
 
Bordewolf

Quote

boeskool schreef:

Bij de overgang van ZIGGO naar CAIWAY op 10 Februari zijn bijna alles zenders 1 op 1 overgezet dus ook Eurosport 2 HD (ned)


Alleen in het Cogas gebied is Eurosport 2 HD te bekijken en dat is de nederlandse versie. De rest van het CIF-gebied moet het doen met de engelse SD-versie ZONDER MOTO GP.
Epic fail van Caiway en op Twitter maar doen of hun neus bloed.

Dat noem ik gewoon arrogant en niet snappen wat de klant wil. Datzelfde merk ik wanneer ik over Fox Sports International begin in HD op COAX.
In hun antwoorden druipt de arrogantie er van af.
 
Adios
Ik weet ook niet waarom Caiway zijn klanten zo lang laat aanmodderen met een buitenlandse versie van Eurosport 2, terwijl er al heel lang een Nederlandse versie beschikbaar is.

Er is ons inderdaad Nederlands commentaar beloofd door Caiway, maar wanneer is er niet bij verteld.

Oh ja, binnenkort, maar die termijn kan bij Caiway voor van alles staan ...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen MotoGP bij Caiway op Eurosport bij Caiway op Eurosport 2.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie