obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Router?
Bakstenen

Quote

marcok70 schreef:

Geen idee hoe je die dan open zet. En ik las dat dat niet zo verstandig was om poorten open te zetten. Baal enorm mede omdat Caiway telefonisch totaal geen moeite doet om te helpen.

Ik heb een programma voor de beurs en ik moet via FTP data downloaden en daar moet ik een poort voor open zetten ik heb ook een sitecom,als je verders goed virus checker heb is het geen probleem,je kan ook de leverancier vragen of je eventueel een poort moet open zetten en zo ja welke.
En waarom zal Caiway moeten helpen? die leveren internet en dat werkt dit is een software probleem en net als bij bij een beetje achterhaald met FTP protocol
 
marcok70
Dus nog geen reet verder nu. Nogmaals overal waar ik kom en er is wifi, kan ik dat radiostaion afspelen. Zodra ik thuis ben dus niet. Logboek weet ik niet te vinden in vlc player. Poort openen wat mij word aangeraden krijg ik geen uitleg over dus......
Helaas..
 
erlinden
Hahaha..."krijg ik geen uitleg over". Misschien eens browser opstarten en zelf een beetje zoeken!? (we zijn geen helpdesk, dit is een forum)

Poorten openen doe je eigenlijk alleen als je zelf een service hebt draaien...poorten openen is bijna nooit nodig (afgezien van online spelletjes e.d.).

Kan je hier eens wat relevante informatie posten:

Start, uitvoeren (of start, run)
cmd[enter]
tracert 46.231.87.81[enter]

Output hier posten (markeren van tekst in een command prompt, daarna kopiƫren en plakken).

Hebben alle computers op het netwerk hier last van?
 
Bakstenen

Quote

marcok70 schreef:

Dus nog geen reet verder nu. Nogmaals overal waar ik kom en er is wifi, kan ik dat radiostaion afspelen. Zodra ik thuis ben dus niet. Logboek weet ik niet te vinden in vlc player. Poort openen wat mij word aangeraden krijg ik geen uitleg over dus......
Helaas..

En wat denk je zelf,dat ik nog enige reactie plaats na zo,n antwoord ik zou zeggen zoek het lekker zelf uit,jij bent er een van de huidige generatie alles is gratis en iedereen moet klaar staan en er zelf niets voor hoeven doen.
 
marcok70

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

marcok70 schreef:

Dus nog geen reet verder nu. Nogmaals overal waar ik kom en er is wifi, kan ik dat radiostaion afspelen. Zodra ik thuis ben dus niet. Logboek weet ik niet te vinden in vlc player. Poort openen wat mij word aangeraden krijg ik geen uitleg over dus......
Helaas..

En wat denk je zelf,dat ik nog enige reactie plaats na zo,n antwoord ik zou zeggen zoek het lekker zelf uit,jij bent er een van de huidige generatie alles is gratis en iedereen moet klaar staan en er zelf niets voor hoeven doen.

Had ik jou uberhaupt om hulp gevraagd!
Ik heb hier alles uitgelegd en dat ik op meerdere apparaten geen stream kan ontvangen. Dus niet het zelfde gaan vragen dan.
Komt bij dat Caiway mij telefonisch dit forum heeft geven.
En welke generatie bedoel jij? Kom zelf uit 1970 en jij?
 
Bakstenen

Quote

marcok70 schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

marcok70 schreef:

Dus nog geen reet verder nu. Nogmaals overal waar ik kom en er is wifi, kan ik dat radiostaion afspelen. Zodra ik thuis ben dus niet. Logboek weet ik niet te vinden in vlc player. Poort openen wat mij word aangeraden krijg ik geen uitleg over dus......
Helaas..

En wat denk je zelf,dat ik nog enige reactie plaats na zo,n antwoord ik zou zeggen zoek het lekker zelf uit,jij bent er een van de huidige generatie alles is gratis en iedereen moet klaar staan en er zelf niets voor hoeven doen.

Had ik jou uberhaupt om hulp gevraagd!
Ik heb hier alles uitgelegd en dat ik op meerdere apparaten geen stream kan ontvangen. Dus niet het zelfde gaan vragen dan.
Komt bij dat Caiway mij telefonisch dit forum heeft geven.
En welke generatie bedoel jij? Kom zelf uit 1970 en jij?


Van de beleefde generatie toen mensen nog fatsoen in hun lichaam hadden, en mijn antwoord ging over een poort open zetten ,ik hoop dat je geen goed antwoord er verders op krijg
 
marcok70

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

marcok70 schreef:

Quote

Bakstenen schreef:

Quote

marcok70 schreef:

Dus nog geen reet verder nu. Nogmaals overal waar ik kom en er is wifi, kan ik dat radiostaion afspelen. Zodra ik thuis ben dus niet. Logboek weet ik niet te vinden in vlc player. Poort openen wat mij word aangeraden krijg ik geen uitleg over dus......
Helaas..

En wat denk je zelf,dat ik nog enige reactie plaats na zo,n antwoord ik zou zeggen zoek het lekker zelf uit,jij bent er een van de huidige generatie alles is gratis en iedereen moet klaar staan en er zelf niets voor hoeven doen.

Had ik jou uberhaupt om hulp gevraagd!
Ik heb hier alles uitgelegd en dat ik op meerdere apparaten geen stream kan ontvangen. Dus niet het zelfde gaan vragen dan.
Komt bij dat Caiway mij telefonisch dit forum heeft geven.
En welke generatie bedoel jij? Kom zelf uit 1970 en jij?


Van de beleefde generatie toen mensen nog fatsoen in hun lichaam hadden, en mijn antwoord ging over een poort open zetten ,ik hoop dat je geen goed antwoord er verders op krijg


Nou nou, wat een frustratie. Zal ik een trauma team voor je inschakelen? In tegenstelling van jouw, wens ik je het aller beste.
 
marcok70

Quote

Roberto schreef:

@marcok70 Heb je nou al uitgevoerd wat forumlid Erlinden aan je vroeg want dat mis ik een beetje in je laatste reacties.


Dat ga ik zo uitvoeren, werd ff afgeleid helaas.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Router?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Genexis Router Static IP comments CaiWay/Delta Glasvezel modem : 2 25 nov 2020
Eigen router, instellingen? Eigen netwerk : 1 19 okt 2020
Apple TimeCapsule en 2 Airport Extremes achter Genexis router vallen continu weg Eigen netwerk : 2 15 okt 2020
Advertentie